![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben R-type vergeten, een soort X-com kloon op de NES. Heerlijk! ![]() ![]() |
|
Btw.. fuck the old games ![]() ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
owja en shadow gate op de nes (damn op hoeveel manieren kun je wel niet dood gaan, en je kunt zelfmoord plegen in dat spel ![]() ![]() |
|
quote: al maanden geleden uitgepeeld ![]() ![]() |
|
quote: weinig aan toe te voegen ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
FF zuigt nog harder dan uhm. laat maar ![]() |
|
quote:R-type? No way, je had ook zo'n spel genaamd "Famicle Parodic" of zo. Een arcade vliegspel met maffe ruimteschepen, en merkreclame in de vorm van Nintondo, Saga, Konomi en zo... ![]() ![]() |
|
quote:Transport Tycoon heerst inderdaad, ik speel het ook nog wel eens ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Zeker de japanse versie ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: zoals iedereen, in die tijd, en in het spel stuntdrive steeds een parcour maken zodat je tegenstander, wanneer je hem een tragere wagen gaf, zeker ging crashen en jij steeds ging winnen ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Oh, hmm, dan weet ik het niet. Was ook al zo'n 10 jaar geleden... we hadden hem wel op een van die honderden diskettes, maar ik weet niet of ik hem ooit gespeeld heb dan. Ik speelde vooral Aleste en Ikari, dat waren echt de meeste coole spellen die je zo ongeveer kon bedenken... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:FF is saai, je kan beter Baldurs Gate gaan spelen. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() en ken je Undeadline nog? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik ken alleen pac man, lingo en dat spel met die blokjes. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik had ooit heeel lang geleden een Amiga, en daar heb ik echt uuuren van mijn leven aan besteed met het spelen van Lemings, Jumping Jack, Prince of Persia, Ductales en weet ik veel wat allemaal nog meer... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
-Day of the Tentacle [LucasArts] -Command & Conquer [Westwood] -The Lost Vikings [Blizzard (toen: Sillicon & Synapse)] -Transport Tycoon -Tie Fighter Allemaal dodelijk verslavend ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
patience dat is pas verslavend ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: hehehehe in die tijd was élk spel met blokjes ![]() Don't touch me. I'm evil. ![]() |
|
Dune 2 was ook zo'n vreselijk goed spel ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Ik had gewoon Aleste, met in het eerste level al die flats met die groene ogen er op, en Aleste special ja, met dat ventje. Die was trouwens erg makkelijk uit te spelen: Spel duurde 25 minuten, waren maar 5 levels. Aleste III, welke is dat? Ik kan me namelijk herinneren dat ik nog meer had. Er was ook nog zo iets als Zanac-Ex of zo. Leek er wel op, was alleen iets ouder. ![]() |
|
Oh en vergeet Nemesis 1 t/m III niet! ![]() ![]() |
|
Uch, nou voel ik me ineens oud... naja, was zeven toen we onze eerste PC (Vendex Headstart I) kregen: - Digger - Alley Cat - Sopwith - Paratrooper Dat noem ik oldskool ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Zanac was volgens mij de voorganger van Aleste. Aleste III had drie diskettes; twee voor het spel en een voor de begin- en einddemo. was ook de mooitste van de trilogie. Nemesis I-III ook geweldig!!! Had je nog Salamander met 2 player optie; Nemesis III was trouwens aartmoeilijk; ik kwam niet eens langs de zonnen in level 1 ![]() De laatste Konami shoot-em-up was Space Manbow; ge-wel-dig!!!!! ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |