![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Double dragon II op C64. Dat spel heeft zowat mijn halve jeugd opgeslorpt. ![]() |
|
quote: GODVER!!!! ![]() Je wordt bedankt, nu ben ik weer verslaafd aan Snipes! 1981, DAT is nou old-school computer games ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Dat mensen daar nog wat aan vinden, toen was het leuk, maar nu "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Das gewoon cult. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Die spellen blijven je bij en blijf je spelen... Die rotzooi van nu speel je een paar keer en dan verdwijnd het ook in de kast om stof te verzamelen. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
dat vind jij blijkbaar, voor mij is dat oude spul echt niet interessant meer. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Je bent gewoon verwend Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
atari rules. ook al is het oud. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik zie trouwens momenteel steeds meer nieuwe games verschijnen onder het Atari logo/label [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 30-05-2003 15:25] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: of hij is gewoon te jong I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Ja dat klopt. Een andere game ontwikkelaar noemt zich tegenwoordig Atari. Kan me alleen ff nie meer herinneren welke. quote: Maakt nie uit, het komt op hetzelfde neer ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Jongens koop toch eens een nieuwe computer, dan hoeven die oude zooi ook niet meer te spelen. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Nou ik moet zeggen, mijn pa heeft toendertijd dat ding ooit eens weggegeven omdat ik er niets meer mee deed. Maar achteraf gezien had ik um toch wel liever willen houden, gewoon voor de gein. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Ik heb ook spijt dat ik m'n C64 heb verkocht. Dat ding zou nu zo cult staan als decoratie. ![]() |
|
![]() Alleen jammer dat ik mijn Sinclair ZX80 niet meer heb. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Zijn dat dezelfde dingen als die Sharp die toen ook had? Dat je Q-basic van een bandje moest laden en een ander progje voor spelletjes? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: klopt, maar welke was het nou. eidos ofzo? iig heb ik mijn atari nog steeds, evenals de msx, de c128(met c64 erin) en mijn broer heeft nog een philips videopac. dikke, dikke heers!!! Oud Vuil. ![]() |
|
zx80, kleine zwarte ding met van die soft touch toetsen en kleine cassettetjes. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Zover ik het me nog kon herinneren kon je niet wat laden of saven. Was idd gewoon een basic computertje. (eigenlijk een veredelde rekenmachine,maar wel met tiptoetsen). Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ik heb toen nog geprobeerd in Q-basic te programmeren. Het begon altijd met 10 PRINT. Meer kan ik me niet herinneren. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Bier dood echt hersencellen. ![]() idd kleine cassettetjes. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Dat was nog eens een tijd, midden in de nacht wakker worden met de oplossing voor je probleem met je basic proggie. Yes het werkt nu, 1 + 3 is idd 4 ipv 5. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Ik heb het gevonden. Het was Infogrames. zie: http://www.atari.com/ Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |