![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: HEERSCH, het tweede spelletje dat ik op de computer speelde (nummer 1 was pacman) ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Nog iemand die mij kan voorzien van een versie van paperboy, die op een normale snelheid loopt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Dat eerste kan ik niet supply-en, maar ik raad je aan Mo-Slo of iets dergelijks te downloaden, met dat programma kun je oude spellen op een lager tempo laten draaien. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb hem helaas alleen voor de Amiga liggen. Wat het vertragen van spelletjes betreft: zie post van Zelthor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ok, bedankt iig. Iemand die Ugh! ooit gespeeld heeft? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 09-11-2003 14:39] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Is dat die waar je op zo'n unicycle met een stenen wiel moest rijden? Die was echt gaaf!! Ik had ook Caveman UGH-lympics die was ook troe. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Niet dat ik me kan herrineren, voor zover ik weet is het mannetjes overzetten met je helikoptertje, en uitkijken voor all gevaren. Dat spel is trouwens echt veel te moeilijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Caveman UGH-Lympics!!!!!!! ![]() Met heeschende sporten als: Mate Toss Saber Race Fire Making Clubbing Dino Race Dino Vault Godver, de screenshots werken niet. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-11-2003 14:45] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ben ik nog verslaafd aan geweest, erg cool spel!!! Oh ja en Maniac Mansion was nog toffer dan Day of the Tentacle ![]() Zenial ![]() |
|
Blackthorne was ook een lollig spel ![]() Ik vond het erg leuk dat hij nonchalant over zijn schouder met zijn shotgun kon schieten. ![]() ![]() |
|
quote: Die Dino Vault lukte mij nooit :| I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Het is weer uit op de Game Boy Advanced ![]() http://www.blizzard.com/blizzclassic/ this user is dead ![]() |
|
quote: UGH! ![]() My god....Hoe vaak ik wel niet "ugh.exe" heb lopen typen in mijn leven.... Ik speelde dat altijd als ik effetjes genoeg had van Commander Keen ![]() Ik heb trouwens de hoop hierop al opgegeven...maar heeft iemand ooit Undead Line op de MSX2 gespeeld? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Kent iemand Frogger nog? Dat spel bracht bij mij echt een ongelofelijke verslavings-nostalgie naar boven... ![]() Ik heb trouwens net van een vriend nog een of ander verslaving-spel gekregen: Elasto Mania...Het is een 2D spel waarbij je met een soort crossmotor, een aantal levels moet voltooien ,door appeltjes aan te rijden en vervolgens d.m.v. allerlei trucjes en onmogelijke bewegingen naar het einddoel te rijden/springen etc... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl ![]() |
|
quote:Jep! En ik heb Mo-Slo ook nog wel voor je, je kunt natuurlijk ook gewoon bij google "abandonware" intikken ![]() @Einsatz: HEERSCH! Fijn oversteken met een kikkertje! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 11-11-2003 12:47] ![]() |
|
atari st: turrican time bandits ultima 4 Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
Ik heb Ultima 1 nog ![]() ![]() |
|
F15 strike eagle II ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
prehistorik ![]() spelletje speelde ik altijd op 386 kan hem alleen niet terug vinden ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
laatst duke nukem 3d gespeeld ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: Prehistorik 2 was wel beter ... naar mijn bescheiden mening. this user is dead ![]() |
|
quote: sorry die bedoel ik ook maar heb je hem nog toevallig? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
Nee. Maar is vast te download ergens ... pak je zaklamp en je vergrootglas en ga op een spannende zoektocht. this user is dead ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |