![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja heb wel wat gaafs gevonden, Wing Commander, maar iemand enig idee hoe je die krengen ook daadwerkelijk kan spelen, ik was binnen 5 seconden kapot en ik heb totaal niet gezien wat er gebeurde (meteorieten waarschijnlijk)? of moet je de 286 maar weer eens uit de kast trekken? ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen ![]() |
|
Ga naar www.flash-game.net om oude spellen als arkanoid en pacman online te spelen (flashversie dus) ... ![]() |
|
quote: Er zijn 3 versies. -De blood version -De Green blood version en -De Robot versie (heel nep, moet je robots aanrijden en vliegen er moertjes en boutjes door je beeld ![]() Maar carm is idd erg goed! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: Damn. Die spellen zijn meteen helemaal verneukt door flash ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: SNAGGORRRRRRRRRRR!!! hehehe.. die mot ik dusch hebbe ![]() ![]() |
|
quote: kheb een half jaar geleje een msx van de vuilstort opgepikt. gratis en ook voor nix en doet 't nog ook. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Oude computer games. Tja, ik stam ook nog uit het Commodore 64 tijdperk. ![]() Mijn favorieten waren toen, World Cup 'jaartal, Kick Off, Speed King en nog honderden andere waarvan ik de naam niet meer weet... ![]() |
|
Er schiet me er nog een te binnen: Sensible Soccer ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja en ook denne ondeugende schoolmeskes hé ? ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Paper Boy en Leaderboard heerschten ook vet! ![]() ![]() |
|
De oude MSX spellen blinken uit in lulligheid ![]() Reeds genoemd: Rambo. Verder natuurlijk de nodige 'adventure'-spelletjes, maar de absolute topper in lulligheid is wat mij betreft: Eric and the Floaters ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Hee Mutilator, de deal gaat niet door. Die gast heeft de MSX al "van de hand gedaan". ![]() Maar ik zal nog eens verder zoeken... ![]() |
|
ouwe nes en snes en veel meer spellen vind je op www.emugames.com/ echt machtig! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: hahahahah, hebben we het niet gewoon over "space invaders" moeder wat zeg ik overgrootmoeder der shooters ennnn een nummer van messiah. ![]() WHHAHAHHAAH, ik bedoel natuurlijk asteroids ATARI rules bigtime, ik heb er ook nog steeds één. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-06-2002 22:47] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: VEEEEEEEEET!!!!!!!!! THNX!!! Gamegear spellen!!! H-E-E-R-S-C-H ! ! ! ! ![]() |
|
hmz,ik speel al meer als 3 jaar QUAKE! (qw) is al oud maar wel verslavend ![]() fear me! why?..just do it! ![]() |
|
iemand vroeger ooi L.O.R.D. gespeeld op de plaatselijke BBS? ![]() |
|
quote: vvor wat staat L.O.R.D. nu ook al weer? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Eh nee, wel hypertyper ![]() En natuurlijk VGA Planets ![]() ![]() ![]() quote:Dat spel heet officieel Alley Cat dus, maar iedereen kent 't als cat.exe of cats.exe.. noemde ik al in m'n lijstje. Ik heb 'm zelfs nog voor je, ge-reverse engineerd zodat ie zelfs op de snelste pentium goed loopt. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
niemand ooit Full Throttle gespeeld? ![]() |
|
quote: jaaaaa die heerscht echt de pan uit ![]() ![]() |
|
quote:OH YES! ![]() Alleen was het niet helemaal een adventure zoals een adventure hoorde te zijn. Wel een geweldig thema had dat spel. Maareh, nog liever: SAM & MAX HIT THE ROAD! ![]() (beide spellen met spraak natuurlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 03-06-2002 16:31] ![]() |
|
ik heb hier nog een schijfje met de full speech versie van day of the tentacle. dat heerscht pas echt. ![]() |
|
sam and MaX hit the road ![]() en het heerschende: Monkey Island! owaaaaah!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |