![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja inderdaad, het slaat echt nergens op van dat Infrogrames. What's next? Sierra gaat zich stiekum Blizzard noemen ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: "stiekum" in de zin van Atari is een SUPERbekende merknaam en Infogrames maar zozo, en ze zetten heus niet op de doos heel groot "WIJ ZIJN EIGENLIJK INFOGRAMES". Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind het wel slim eigenlijk ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Wie herinnert zich nog de Amiga ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Robin Hood die is ook vet LEmmmmmmmmmingssss [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 09-06-2003 22:00] ![]() |
|
Quest for qlory Vergeten! Ultra droge humor verwikkeld in een spel met uber veel bugs... ![]() Maar niks en dan ook echt niks kan tippen aan: ISHAR 2 Beste rpg ooit! ![]() |
|
Kent iemand hier nog The Incredible Machine, waarbij je zelf een machine kon maken en ook opdrachten kon doen zoals met een basketbal en twee lopende banden een vissenkom kapot laten gaan? Dat was gaaf... ![]() |
|
Jaaaaaa geniaal!!! Er zijn toen nog tig vervolgen op gekomen, ik was er altijd verslaafd aan! ![]() Zenial ![]() |
|
Ik ben een uur bezig geweest met het zoeken naar een download maar ik geef het op. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! Je bent toegevoegd! ![]() ![]() |
|
quote: nog even tussendoor: het is niet m'n email-adres uit m'n profiel ![]() ellesar_of_gondor@hotmail.com ![]() ![]() |
|
quote: Altijd nuttige informatie. ![]() ![]() |
|
![]() Ik heb het vandaag op mn werk nog uitgebreid gehad over Lemmings ![]() Ik denk dat ik het morgen maar eens ergens op ga zoeken om nog eens een paar leveltjes te spelen. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Golden Axe, alles van Super Mario, Sonic 1, Sonic 3, Sonic 3D, Paperboy, Prince Of Persia, Xenon 2, Paratroopers, een extreem gaaf Sega spel waarin je moet vechten waarvan ik de naam ben vergeten, Commander Keen... en nog veel meer. ![]() |
|
jaa prince of persia en ski or die ![]() ![]() en dat spelletje waar een weeshuis in de fik staat en je babytjes moet opvangen met de brandweer wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ja Arkanoid was gaaf!!! ![]() ![]() |
|
had em laatst nog es gedownd... lemmings ook trouwes ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() Dat speelde ik ooit,in een ver ver verleden, op de Spectra Video ![]() ![]() |
|
quote:jaaaaaaaa!!!!!!!! cool he !!!! ik wilde die altijd doen als ik bij mijn neefje op bezoek was... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Hrm dat zegt me echt niks. ben ik toch weer te jong.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: hoe was dat anders van Banananoid, Popcorn, Blablanoid en Whatsitscallednoid ? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Yes, dat is een op-school-speel-spelletje. Net zoals Gods. Dat heerschde gewoon. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat is Gods voor spel? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |