![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die bonus is wel handig voor het laastse mannetje eerst 4 veren daarna een beker werd je "leven" weer aan gevuld of de computer vloog door de kamer heen want ik verloor altijd. ![]() |
|
Na het formatteren van mijn harde schijf en als gevolg hiervan het niet meer aan de praat krijgen van én mijn internet-verbinding (thuis dan dus, zit nu op me werk) én mijn videokaart (16 kleurtjes max nu ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: En past ook op de c64 etc, als ik het goed heb. ![]() |
|
quote: ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hier zou ik me nog steeds uren mee kunnen vermaken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() fuck San Andreas ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-06-2005 11:47] ![]() |
|
hehe, hoezeer ik de eerste paar gta's wel grappig vond, valt het toch in het niet bij vice city en san andreas imo "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Maar desondanks blijft deel 1 heerschen. Vooral stunten met die sportmotors werkt op de lachspieren, die dingen gaan zo gruwelijk hard! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: ja jezus, dat valt niet meer te vergelijken. ![]() |
|
*schop* Nog een oude verslaving van me ![]() ![]() |
|
quote: The Incredible Machine ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Zeker een goed spel! ![]() |
|
Net bij gammo was een vent die bijna alle ouwe zooi had van atari ![]() ![]() ![]() |
|
zeer bruut ja! ook wel old school; ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Atari St huiscomputer of die oude gameconsole? ![]() |
|
Echt van alles, van de eerste huis comps tot speel hal machines uit het begin der tijden. Kwam ergens uit het zuiden van nederland die gast. ![]() |
|
![]() IKARI WARRIORS! ![]() ![]() |
|
quote: Vet! De eerste comp in huize Slome was een ST, geweldig ding was dat ![]() ![]() |
|
Rampage! Klimmen en gebouwen slopen! In de arcadehal speelde ik die toendertijd. ![]() Blue Max, op de C64 had ik die. 3D! Zo ongeveer dan. ![]() Pick axe pete, op de philips videopac spelcomputer speelde ik die. Graphics zien er nu niet zo geweldig uit, maar het spel heerschte enorm! ![]() ![]() |
|
http://www.gammotv.nl/ : retro game special aanklikken, op 3/4de van filmpje komt dat stuk over die gast ![]() |
|
quote: Ook gezien, vet gaaf spul. Ik dacht dat ik al een aardige verzameling had. En dat hij vertelde, dat er zoveel atari 2600 cassettes waren, dat ze die maar gebruikt hebben, om wegen mee op te knappen. ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, het verhaal gaat dat er ooit op een rapport stond dat er 15 miljoen meer games verkocht waren dan dat er computers waren, toen werden ze benieuwd waar die games gebleven waren en toen kwam uit dat ze die onder een weg in de woestijn gedumpt hadden... ![]() ![]() Weet alleen niet meer om welk spel het ging, was in ieder geval wel een enorme hit... ![]() |
|
Was het niet de E.T, game die zo zoog dat het niet verkocht en dus in de arizona desert is gedumpt? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |