![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: die heb ik ook, t/m 6 zelfs ![]() en twee Space Quest's origineel en verder valt er van alles te downloaden natuurlijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ja, maar jij bent gek! ![]() Ik denk nog altijd met weemoed terug aan de tijd dat ik een NES had... *zucht* hele dagen zat ik zo'n Adventure RPG'tje te spelen... Ben alleen de naam kwijt ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Uhm, ja van CampusNet, maar dan moet je of de campus van Enschede wonen, of kabel via de UT hebben ![]() dat spel is nog best groot ook, zeker voor z'n tijd (ongeveer 600 M ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: http://www.allgame.com/ zoek je rot zou ik zeggen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() FREEZE ![]() |
|
Old school?? de Oldest School game die ik ooit gespeeld heb: CAT - een CGA spelletje, op de eerste pc die wij thuis hadden (een Laser XT van 5000 gulden !, 1987 ![]() ![]() Andere games die mij lang hebben weten te boeien: - Diablo 2: tot diep in de nacht multiplayeren via internet (helaas (vooral voor mijn ouders) tegen kpn-tikken-tarief ![]() - Dune 2: De eerste van een hele serie soortgelijke games die zou volgens (warcraft, starcraft, c&c , etc ect etc, maar niets haalde het qua beleving voor mij bij Dune 2 - Alone in the Dark (versie ? ) .. het enige spel wat mij ooit angsten heeft aangejaagd, terwijl ik uren lang ronddwaalde door die ruimtes, op zoek naar oplossingen.. ook vaak laat op de avond of diep in de nacht ![]() - Doom / Doom 2 / Quake: Heersend.. Wolfensstein vond ik grappig destijds, maar Doom was gewoon geniaal.. Ook Doom 2 en Quake hebben mij nog lang weten te boeien, die laatste vooral in multiplayer mode.. Quake 2, Unreal, en alles wat erna kwam maakte bij mij niets meer los.. - Kings Quest - Weet niet meer welke versie, maar was tevens een van de weinige games die ooit origineel door ons gekocht zijn (op 5 1/4 inch diskettes .. nostalgie.. erg cool.. ook de eerste Larry versies, Police Quest, Hero's Quest, etc waren leuk.. echter op het moment dat het typen ('open door' , 'look in cabinet' , etc verdween, verdween bij mij ook de lol in advertures (wat was er immers nog aan om gewoon op elk scherm je muis systematisch te bewegen tot je een handje zag ![]() - Rainbow Six: Rogue Squadron ... een van de laatste games die ik actief gespeeld heb.. erg gaaf.. vooral om steeds opnieuw te proberen een 100% hit score te behalen in de eerste paar levels.. lol.. - Een oud F1 spel,, ook eind jaren 80 denk ik, uit de tijd dat je alleen kon kiezen tussen McLaren (snelste), Ferrari (meeste grip) of Benneton (lag er tussenin) .. - Need for Speed - niet veel aan, maar de uitdaging was altijd zo'n groot mogelijk ongeluk te veroorzaken.. nu heb ik zelf mijn rijbewijs, dus een pc heb ik er niet meer voor nodig ![]() ... dit moeten toch wel de meest heersende games geweest zijn in mijn optiek ![]() ![]() |
|
quote: Haha, ja precies: "I dont think you should drink that." -"Nonsense. It makes me feel smarter. More Aggresive... It makes me feel, like I could ... Like I could ... TAKE ON THE WORLD!" Beste Spel Ooit Award gaat naar Day of the Tentacle. this user is dead ![]() |
|
Yeah! Maar vergeet Sam & Max Hit the Road niet! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
One Must Fall. Ben het nu terug aan't spelen... ![]() |
|
quote:Dat spel heet 'Alley Cat' officieel. En ik heb thuis nog een gereversed engineerde versie staan die ook op de moderne pentium draait ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Iemand hier bekend met Full Throttle = heerschend filmspel met lekkere humor en ditto muziek... Ben nu zelf een niet echt old-school spel aan het spelen maar toch: Sanitarium En ben bij de hoofdbaas van Half-life aanbeland, iemand tips? (geen cheats a.u.b.) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote:Die is werkelijk ZO gaaf!! Heersend spel... zo heerlijk ziek! ![]() ![]() *zit gelijk weer met een liedje over pompoenen in z'n hoofd* I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik ben er ook door gecharmeerd moet ik zeggen: creepy sfeertje, degelijk verhaal, zieke graphics (alhoewel ze verouderd zijn) en goede kippevel effecten. En het feit dat geen twee stemmen hetzelfde zijn = ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Er komt hier een vervolg op in 3D, volgend jaar als het goed is ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() ![]() ik hoop dat ze die zieke/absurde humor bewaren en van dezelfde maffe situaties creeƫren ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Ik heb wel 11th hour mocht je geintereseerd zijn. Dat is volgens mij het vervolg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Klopt, gave spellen inderdaad. ![]() ![]() |
|
quote: Ja was leuke adventure! Humor! Alleen jammer dat LucasArts afgelopen zomer de produktie stopzette van Full Throttle 2. Toentertijd nog wel de cd gekocht van The Gone Jackals (de muziek van Full Throttle). Helaas stond dat country nummer niet op de cd: The population has greatly decreased and now the odds are greatly increased that I may someday get a chance to kiss your lips. I thank the Lord each day for the apocalypse ... Gelukkig wel op mp3. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 07-11-2003 0:16] ![]() |
|
quote: hey, the eleventh hour kan ik niet vinden! die zou ik ook graag willen hebben (al had je het niet tegen mij). praten we hier over een download / opstuur iets of over een physieke actie? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dune I ![]() edit: De ingame muziek is ook vet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 07-11-2003 0:18] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) ![]() |
|
quote: idd schande ![]() quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-11-2003 0:19] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: is deel 2 nu al uit? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |