|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vreselijke gast, geweldig programma, geweldige tips. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Yup, hele rare eigengereide kwibus, maar wel altijd kijken natuurlijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Er was ooit een aflevering van smaakpliesies waar Rob eigenlijk keihard klaarkwam in een keuken waar alles perfect geregeld was. Een of andere cafetaria geloof ik. Kreeg 2 stickers op de deur. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Lijkt me dat je met zulke wanpraktijken in een snackbar geen sticker meer verdient. Smerig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben op zoek naar een torrent van de wedstrijd tussen Nederland en Spanje op het WK van 2014, iemand? Liefst nog met Jack van Gelder commentaar. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-01-2020 0:58] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik heb hier (naar alle waarschijnlijkheid) een schilderij hangen van Arie Smit. Die knakker is in 2016 overleden. Zou dat ding wat geld waard zijn nu. Voor zover ik weet is het een uniek schilderij (waar er dus maar 1 van bestaat). Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Volendamse waterverf ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Arie woonde op Bali, maar bij nader 'onderzoek' blijkt het om W.F. Smit te gaan. Kan er alleen nauwelijks iets over vinden. Zijn andere werken zijn tientjes waard terwijl die knakker al 70 jaar deaud is ofzo. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Will Fucking Smit. Moest er ook niet een h bij aan het eind? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nope, het was een Hollander. Een "Smith" is waarschijnlijk een yank, en die zie ik niet zo 1-2-3 hollandsche landschappen schilderen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik blijf er naar zoeken maar kan het gewoon niet vinden: Een lijst van toetsenbord combinaties waarmee ik leestekens als umlaut, trema, accent grave e.d. kan typen in Ubuntu. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
ALT-codes, maar is er geen us-intl keyboardmapping? |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Bédankt Pǫwertiėke! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Iemand bekend met scheikunde? Kan je water + schoonmaakazijn + bleekmiddel mengen zonder dat er iets ontstaat waar een giftige/dodelijk damp vanaf komt? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Azijn en bleekmiddel lijkt me niet zo'n goeie combi (zuur + base) maar m'n laatste scheikundeles was zo'n 20 jaar geleden. Dus. Nee, geen idee. Heb je niks aan he. :') Je moeder. |
|
quote:"Ik heb er geen verstand van, maar hier komt toch mijn advies". :D Nee, maar je hebt wel gelijk. Bij het mengen van die 2 middelen komt chloorgas vrij, naar het schijnt. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Waarom zou je chloor en azijn willen gaan mengen? Er komt gas vrij dus zeker niet gaan doen...ben 1x k.o. gegaan toen ik de badkamer ging schoonmaken en geloof me...da's geen pretje |
|
quote:Dan zit een date er niet in ben ik bang. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Geloof nooit wat er op teh interweb staat! Je moeder. |
|
quote: Gemiste kans... |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |