IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Omdat twee meer weten dan geen [vraagbaak deel zoveel] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 09-02-2023 17:51 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

You're trying too hard. Ga jij je nu maar lekker aftrekken in je blokhut.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-02-2023 17:53 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Heb je die van jou eigenlijk al verkocht?

Switch ff van account trouwens. De andere hebben al te lang niet meer gepost dus dingen beginnen op te vallen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 09-02-2023 17:58 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Praat maar verder tegen Appelflap


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-02-2023 18:04 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Patrickflaps?


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 09-02-2023 18:22 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Nee Trekpikfaps.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-02-2023 18:23 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ik was ff wat nieuwe usernames aan het checken die wel al geregistreerd zijn, maar nog 0 posts hebben.

Dat zijn er veel.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 09-02-2023 18:24 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2023 18:23 schreef Tanteloos het volgende:
Ik was ff wat nieuwe usernames aan het checken die wel al geregistreerd zijn, maar nog 0 posts hebben.

Dat zijn er veel.

Hoe check je dat?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 09-02-2023 18:45 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2023 17:37 schreef Tanteloos het volgende:
Nouja, vul het antwoord zelf maar in. Welke consequenties heb jij destijds moeten ondergaan toen je ongevraagd een foto postte van ND?


Wow! Waar staat die dan? We willen allemaal die forumjan wel eens echt meemaken denk ik zo


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 12-02-2023 7:59 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Enorme long stretch, maar ik zoek een kinder stripboek. Het gaat over dwergjes die iets met melk doen bij volle maan.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 13-02-2023 18:18 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Probeer chatGPT eens. Nog ergens die pica van forumjan gevonden?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-03-2023 13:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Heeft er iemand een goede tip om online sneakers te shoppen? Ik bedoel het dan specifieker dan een bol.com.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-03-2023 13:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Hmmm als je gewoon goede edoch cheap shizzle wilt Bristol FTW


When your people matter, menstrual health matters


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 16-03-2023 21:54 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

SportsDirect heeft wel een vrij groot aanbod.

Ze hebben hier in België fysieke winkels. Als je online bestelt wordt je bestelling wel verstuurd vanuit Engeland, dus geen idee hoe dat dan zit met eventuele taxen die erbij komen eens je pakket in België arriveert.

Voorts heb je nog Torfs, Zalando en AboutYou die elk veel aanbieden op hun sites.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-03-2023 22:13 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En in Nederland heb je Kringloop en Snaack.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-03-2023 7:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci voor de tips heren


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-03-2023 8:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Foot Locker is ook zeer OK als fysieke winkel daarvoor.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2023 9:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2023 21:54 schreef Steel Jaw het volgende:
SportsDirect heeft wel een vrij groot aanbod.

Ze hebben hier in België fysieke winkels. Als je online bestelt wordt je bestelling wel verstuurd vanuit Engeland, dus geen idee hoe dat dan zit met eventuele taxen die erbij komen eens je pakket in België arriveert.

Voorts heb je nog Torfs, Zalando en AboutYou die elk veel aanbieden op hun sites.


SportsDirect Brugge is weg, is nu een fietswinkel.
Geen idee of het daar nog goed mee gaat. Best prijzige winken, SD.


signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 17-03-2023 22:44 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2023 9:50 schreef Hypnos het volgende:
SportsDirect Brugge is weg, is nu een fietswinkel.
Geen idee of het daar nog goed mee gaat. Best prijzige winken, SD.

SportsDirect prijzig? Ik heb die winkel altijd ervaren als één van de goedkopere schoenenwinkels. De modellen die zij aanbieden zijn meestal oudere modellen, en bij veel van hun schoenen gaat de prijs daardoor serieus omlaag.

Torfs is ook wel heel degelijk. Tijdje geleden zwarte high-top Puma sneakers besteld en toen ik ze uit de doos haalde zag ik dat ze zelfs de veters al volledig goed steken. Dat is in de meeste andere winkels niet het geval. En ook niet zo duur eigenlijk


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-03-2023 10:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 17 maart 2023 22:44 schreef Steel Jaw het volgende:
SportsDirect prijzig? Ik heb die winkel altijd ervaren als één van de goedkopere schoenenwinkels. De modellen die zij aanbieden zijn meestal oudere modellen, en bij veel van hun schoenen gaat de prijs daardoor serieus omlaag.

Torfs is ook wel heel degelijk. Tijdje geleden zwarte high-top Puma sneakers besteld en toen ik ze uit de doos haalde zag ik dat ze zelfs de veters al volledig goed steken. Dat is in de meeste andere winkels niet het geval. En ook niet zo duur eigenlijk


Vermoed dat de kans groter is dat je een geretourneerd paar hebt gekregen en dat de eerste ontvanger de veters erin heeft gedaan om te passen. Denk niet dat een webshop eerst alle veters in schoenen gaat doen voordat ze ze opsturen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-03-2023 14:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Idd. Sowieso, de één wil z'n veters zo en de ander zo hebben.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-03-2023 16:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Crossed graag maar dan van onder naar boven door het gaatje.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-03-2023 18:07 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

XXL snapt ut


When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 20-03-2023 9:32 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Heeft WhatsApp de optie om oproepen (bellen/videocalls) uit te schakelen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2023 9:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, gewoon verwijderen


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-03-2023 10:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 20 maart 2023 9:32 schreef Tanteloos het volgende:
Heeft WhatsApp de optie om oproepen (bellen/videocalls) uit te schakelen?


Op Android zou je kunnen proberen een oudere versie te installeren, op iPhone kan het geloof ik niet.

https://techcult.com/how-to-disable-whatsapp-calling/


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen