![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
You're trying too hard. Ga jij je nu maar lekker aftrekken in je blokhut. ![]() |
|
Praat maar verder tegen Appelflap ![]() ![]() |
|
Patrickflaps? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Nee Trekpikfaps. ![]() |
|
Ik was ff wat nieuwe usernames aan het checken die wel al geregistreerd zijn, maar nog 0 posts hebben. Dat zijn er veel. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Hoe check je dat? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Wow! Waar staat die dan? We willen allemaal die forumjan wel eens echt meemaken denk ik zo ![]() ![]() |
|
Enorme long stretch, maar ik zoek een kinder stripboek. Het gaat over dwergjes die iets met melk doen bij volle maan. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Probeer chatGPT eens. Nog ergens die pica van forumjan gevonden? ![]() |
|
Heeft er iemand een goede tip om online sneakers te shoppen? Ik bedoel het dan specifieker dan een bol.com. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Hmmm als je gewoon goede edoch cheap shizzle wilt Bristol FTW When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
SportsDirect heeft wel een vrij groot aanbod. Ze hebben hier in België fysieke winkels. Als je online bestelt wordt je bestelling wel verstuurd vanuit Engeland, dus geen idee hoe dat dan zit met eventuele taxen die erbij komen eens je pakket in België arriveert. Voorts heb je nog Torfs, Zalando en AboutYou die elk veel aanbieden op hun sites. ![]() |
|
En in Nederland heb je Kringloop en Snaack. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Foot Locker is ook zeer OK als fysieke winkel daarvoor. ![]() |
|
quote: SportsDirect Brugge is weg, is nu een fietswinkel. Geen idee of het daar nog goed mee gaat. Best prijzige winken, SD. signature ![]() |
|
quote: SportsDirect prijzig? Ik heb die winkel altijd ervaren als één van de goedkopere schoenenwinkels. De modellen die zij aanbieden zijn meestal oudere modellen, en bij veel van hun schoenen gaat de prijs daardoor serieus omlaag. Torfs is ook wel heel degelijk. Tijdje geleden zwarte high-top Puma sneakers besteld en toen ik ze uit de doos haalde zag ik dat ze zelfs de veters al volledig goed steken. Dat is in de meeste andere winkels niet het geval. En ook niet zo duur eigenlijk ![]() ![]() |
|
quote: Vermoed dat de kans groter is dat je een geretourneerd paar hebt gekregen en dat de eerste ontvanger de veters erin heeft gedaan om te passen. Denk niet dat een webshop eerst alle veters in schoenen gaat doen voordat ze ze opsturen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Idd. Sowieso, de één wil z'n veters zo en de ander zo hebben. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Crossed graag maar dan van onder naar boven door het gaatje. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
XXL snapt ut When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Heeft WhatsApp de optie om oproepen (bellen/videocalls) uit te schakelen? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
ja, gewoon verwijderen signature ![]() |
|
quote: Op Android zou je kunnen proberen een oudere versie te installeren, op iPhone kan het geloof ik niet. https://techcult.com/how-to-disable-whatsapp-calling/ Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |