|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik huur enkel vakmensen in. Die komen nog niet eens voor 10 euro kijken. |
|
Ow, sorry. Bij het woord 'broer' dacht ik dat het ook daadwerkelijk om een handige broer van je ging. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als jij een woning huurt, dan huur je zelf geen vakmensen in, lijkt me?!?! Dat gebeurt toch voor je? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Zijn er verhuurders die de boel voor de huurder gaan behangen? De woningbouwvereniging adviseert een bepaalde firma hier uit de buurt, maar dan ook alleen omdat ze daar een contractje mee hebben. @XXL: ik heb een broer die schilder is, alleen is er nog zoiets als materiaalkosten. Fatsoenlijk behang kost geld. |
|
Ow, ik lees het niet goed, dacht dat het over de hele keuken ging. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja en nee. Het hele keukenblok dient vervangen te worden, door de woningbouwvereniging. Als die klaar zijn komt de schilder op mijn verzoek de muur behangen waar het blok tegenaan zit. Dus de keukenkastjes heb ik dan in huis, maar zitten nog niet tegen de muur, want dat behangt zo lastig. |
|
Behang boven je aanrecht? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, tegeltjes. Maar een muur behang je in 1 keer, en zowel links als rechts van het blok komt behang. Er is een doorlopend behangstukje boven en naast het keukenraam. Een foto legt alles in 1 keer uit maar dan moet ik eerst de afwas doen dus fuck dat. |
|
Nu heb je de afwas toch wel al gedaan? Foto? Hier nu ook elke avond de afwas doen, omdat sinds een paar dagen we weer lekkage in de keuken hebben. Dus de vaatwasser kan niet aan. Teiltje. Gedoe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-05-2020 19:10] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heeft iemand hier de windows optie 'schone start' al eens gebruikt? Je zou dan als ik het goed heb een nieuwe windows instalatie moeten krijgen zonder door fabrikanten meegeleverde bullshit. Werkt dat een beetje? En ja, ik weet dat je dan veel zelf geinstalleerde software ook kwijt bent. En bestanden waarvan je geen backup hebt. Maargoed, bestanden staan sowieso op een externe HD of in de cloud dus dat is geen probleem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, eigenlijk nooit geprobeerd, maar tijdje geleden wel de tip van de eeuw gekregen... Na een verse installatie, verwijderen van alle troep en installeren van al je te gebruiken software een system image maken. Volgende keer alleen je documenten en eventuele andere bestanden backuppen, die image terugzetten en klaar! Wou dat ik dat 10 jaar geleden wist. Formatteren, Windows installeren, al mijn muzieksoftware en plugins installeren (installertje of 100 denk ik), samples terugzetten... Nu binnen 10 minuten een complete install klaar. Samples en documenten gaan automatisch de cloud in dus daar ook geen werk meer mee. Geniaal. Wellicht allang bekend, maar misschien toch interessant https://www.howtogeek.com/howto/4241/how-to-create-a-system-image-in-windows-7/ Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wel daarna nog alle windhoos updates binnenharken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: True, al heb ik dat vóór de image gedaan zodat alleen de meest recente nog binnen moeten worden geharkt. Ik maak ook regelmatig een nieuwe, heb wel eens nieuwe software die ik gebruik dus image terugzetten, updates installeren, nieuwe software erbij, even nieuwe image maken en klaar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nieuw bed nodig, maar er geen rib voor over. Wat zijn de ervaringen met Beter Bed spul? |
|
quote: Maar wel je rug kennelijk. Ik zou niet op mijn centen zitten als het over een bed gaat. Je rug zal je dankbaar zijn. Ooit. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Baseer je die mening op eigen ervaring, of de prijsklasse? |
|
Misschien gaat het echt om het bed (de ombouw dus) en heeft hij nog een goede bodem en matrassen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Eigen ervaring. Een degelijk bed kost nu eenmaal wat. Wat niet betekent dat elk duur bed goed is. Steek er wat tijd in, zou ik zeggen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nee alles. Dus ombouw, boxspring + topmatras. Nachtkastjes zijn voor mensen met een dildo collectie. @Count: ja daarom ben ik her en der aan het rondvragen. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 30-06-2020 8:29] |
|
Beiden niet geweldig, maar beter een matras van IKEA dan van Beter Bed. |
|
Ik ben uiteindelijk uitgekomen bij een Auping, maar dan moet je wel rekenen op minstens €3500. Ik weet niet hoeveel jouw ribben kosten? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Geen 3500 euro in ieder geval. |
|
Traagschuim ftw! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
niet dat je erom vraagt, maar je kan tegenwoordig ook een bed met matras leasen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |