|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij plaatst plaatjes met BLANKE prinsessen. Bah When your people matter, menstrual health matters |
|
Prinsessen hebben in mijn wereld nou eenmaal een witte huid en blond haar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zie je nu wel! Racisme!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Een Chinees zou lacisme zeggen. Nee, wacht... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ze horen met de schoenen op een plastic matje te gaan liggen. |
|
Frank Boeijen heeft nog best een flinke discografie. Wat zijn de betere albums volgens de massa (dus die waar de 'hitjes' op staan)? |
|
Het mooiste & het beste 1 & 2 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op zoek naar een zorgverzekeraar die de minst grote eikel is qua het vergoeden van tandheelkundige zorg. Iemand recent groot onderhoud laten uitvoeren? |
|
Heel nederland zoekt toch gewoon de goekoopste zorgverzekering uit? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik maak alleen tandartskosten, dus de prijs van andere subpremies boeien me niet zoveel. Maar de ene vergoed meer qua tandmeuk dan de andere. CZ bijvoorbeeld hanteert een 24 maanden wachttijd op groot onderhoud, geteld vanaf het moment dat je tand+++ verzekerd bent. VGZ en Menzis hanteren daar 12 maanden in. Zulke verschillen. Uiteindelijk zal ik alle polissen naast elkaar moeten leggen, maar als er iemand is die dat recent ook al gedaan heeft, scheelt dat een hoop moeite. |
|
Ieder jaar een kuub Beamix in de muil ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zat gisterenavond tijdens een saaie film wat te dagdromen ( ), en vroeg me af: hoe verwarmt de zon ons? Het enige wat de zon uitstoot en ons bereikt is vage straling en het licht. Maar als ik een lamp op een stuk papier richt vliegt het niet in de fik (peertje is natuurlijk wel loeiheet). |
|
Goed spul, blijkbaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn er soms mensen die ervaring hebben met aankopen bij webshop metalbandt-shirt? Ik ben er vrij zeker van dat de shirts die ze verkopen bootlegs zijn. Maar aangezien enkele van mijn favoriete bands bijna geen merch hebben, lijkt het mij ideaal om shirts van betreffende bands bij deze shop te bestellen. Ik ben in het verleden al eens afgeript door een webshop, en zou dit geen tweede keer willen meemaken. Dus indien mensen ervaringen hebben met deze shop, laat maar weten Hier alvast de link: https://metalbandt-shirt.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 05-12-2020 20:26] |
|
Echt elk shirt is afgeprijsd, zo te zien. Bootleg, ok. Maar een darkthrone logo shirt waar ze het pentagram in het logo vergeten zijn, lol. https://metalbandt-shirt.com/product/darkthrone-logo-t-shirt-heavy-metal-merch/ Edit. Het zijn wel een beetje armoe troef shirts, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-12-2020 21:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waarom praat die Grapperhaus altijd alsof ie een chronisch zuurstoftekort heeft? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien moet hij zich eens laten testen op corona. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
waar is dat post eender wat topic heen signature |
|
quote: Held. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:die vage straling is ook licht. licht is energie en dat komt in verschillende golflengtes. elk materiaal kan bij specifieke golflengtes licht reflecteren of absorberen. Dat is terug te zien in zichtbaar licht, maar dat is maar een klein spectrum van het hele palet aan golflengtes die de zon uitstraalt. Bij absorberen van licht wordt het materiaal warmer, bij reflecteren kan het meeste van de energie weer terug. En soms komt het in 1 soort golflengte aan en wordt het in een andere golflengte weer gereflecteerd. Maar niet gelijk alles fikt papier moet tussen de 200-350 worden om in de fik te gaan. De aarde warmt wel op maar wordt over het algemeen niet warm genoeg om dingen in de fik te zetten. Hoeveelheid licht matters yo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bovendien: als je de zonnestraaltjes niet met bijvoorbeeld een vergrootglas concentreert op 1 punt zal je papiertje ook niet ontbranden, slechtie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Er wast toch een belastingtopic? En waarom komt de media altijd pas een maand nadat de aangifteperiode gestart is met 'handige' tips? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als je op 5 meter afstand zit is een 75 inch TV dan groot genoeg? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hmmm, ik heb een 65 inch tv en ik zit op twee meter afstand. Ik heb natuurlijk oude ogen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |