IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Omdat twee meer weten dan geen [vraagbaak deel zoveel] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2021 17:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het een veel te duur brood met een achterlijke lokale naam of gewoon een gesneden wit?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-08-2021 17:57]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2021 18:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen bij iedere rotonde nagenoeg stil gaan staan voordat ze 'm kruipend nemen?

Daarnet ook weer zo'n ho in d'r polo. Ja dat rijmt.
Rijdt dik 200m voor me en ik op de cruise 82km/h en ik rem gewoon dat gat dicht en moet dus ook kruipend die rotonde over. Een vrachtwagen doet dat nog sneller. Dan als een slak naar de 90km/h, maar ik weer 82 op de cruise, dus weer een gat van ca 200m. En dat herhaalt zich dan vervolgens een keer of 5.

Je zal er maar naast zitten als vriendje lief en dom om gaan zitten kijken wat er achter je gebeurd. :')

Beter leer je d'r om fatsoenlijk een rotonde te nemen of rij je zelf.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2021 18:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach, ik had er net 1 voor me die vond dat ze met zo'n electrische micro-BMW wel op 3 meter afstand voor een Transporten van bijna 1,7 ton kan duiken.

Dat scheelde maar een haar of ik had er overheengewalst.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-08-2021 19:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tjah, trappen op een recht stuk kunnen ze wel, maar bochten, rotondes en invoegen...



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 03-08-2021 20:57]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 04-08-2021 6:02 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2021 18:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Je zal er maar naast zitten

Je zal maar dermate verbitterd zijn dat je je met dit soort zaken bezig houdt, en je de noodzaak voelt om er over te posten.

Dat vriendje naast haar gaat gelukkiger door het leven dan jij.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-08-2021 7:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

O.

Misschien moet je eens een minder beperkt woorenboek aanschaffen, azijnpisser.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-08-2021 7:51]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-08-2021 8:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou. Het is wel duidelijk wie er hier zelf geen autorijdt, of zelfs regelmatig als bijrijder aan het verkeer deelneemt.

quote:
Op 4 augustus 2021 6:02 schreef Slegthyd het volgende:
Je zal maar dermate verbitterd zijn




Kneus.


[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-08-2021 8:10]


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 04-08-2021 15:56 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2021 8:09 schreef Snaack het volgende:
Nou. Het is wel duidelijk wie er hier zelf geen autorijdt, of zelfs regelmatig als bijrijder aan het verkeer deelneemt.





Kneus.



GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-08-2021 13:42 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2021 18:12 schreef Natural Disaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen bij iedere rotonde nagenoeg stil gaan staan voordat ze 'm kruipend nemen?

Daarnet ook weer zo'n ho in d'r polo. Ja dat rijmt.
Rijdt dik 200m voor me en ik op de cruise 82km/h en ik rem gewoon dat gat dicht en moet dus ook kruipend die rotonde over. Een vrachtwagen doet dat nog sneller. Dan als een slak naar de 90km/h, maar ik weer 82 op de cruise, dus weer een gat van ca 200m. En dat herhaalt zich dan vervolgens een keer of 5.

Je zal er maar naast zitten als vriendje lief en dom om gaan zitten kijken wat er achter je gebeurd. :')

Beter leer je d'r om fatsoenlijk een rotonde te nemen of rij je zelf.




Ik heb daar vooral last van bij mannen met hoed die voort hobbelen in hun 30 jaar oude mercedes die ze destijds nieuw gekocht hebben, of nog erger...merivas en agilaatjes.
Als ik vaag zo'n hoedje ontdek op de plek van de bestuurder voel ik de bui al hangen.

Zou de reden voor betreffende rijstijl hetzelfde zijn?


Eikel


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-08-2021 13:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zullen we ze vanaf nu mensen of personen noemen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-08-2021 13:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Met mensenmelk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-08-2021 13:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 5 augustus 2021 13:42 schreef GinaG het volgende:
Ik heb daar vooral last van bij mannen met hoed die voort hobbelen in hun 30 jaar oude mercedes die ze destijds nieuw gekocht hebben, of nog erger...merivas en agilaatjes.
Als ik vaag zo'n hoedje ontdek op de plek van de bestuurder voel ik de bui al hangen.

Zou de reden voor betreffende rijstijl hetzelfde zijn?

Nee, die muts was naar mijn inschatting ruim jonger dan de door jouw genoemde mercedes.

Het had er ook alle schijn van dat ze het met opzet deed. Raar volk. Als je de kranten leest ontstaan er voor minder uit de hand lopende verkeersruzies met flinke gevolgen van dien. Je hoeft maar één keer de verkeerde te treffen met je fratsen.

Het lijkt overigens wel een trend te zijn bij het jong rijdend vrouwvolk hier in de omgeving. Heb al meer vergelijkbare verhalen gehoord over van die jennende troela's.





[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-08-2021 13:56]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-08-2021 14:05 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2021 13:45 schreef XXL het volgende:
Zullen we ze vanaf nu mensen of personen noemen?


Jij snapt het.


Eikel


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-08-2021 14:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 5 augustus 2021 13:45 schreef XXL het volgende:
Zullen we ze vanaf nu mensen of personen noemen?


Te generaliserend.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-08-2021 14:09 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2021 13:53 schreef Natural Disaster het volgende:
Nee, die muts was naar mijn inschatting ruim jonger dan de door jouw genoemde mercedes.

Het had er ook alle schijn van dat ze het met opzet deed. Raar volk. Als je de kranten leest ontstaan er voor minder uit de hand lopende verkeersruzies met flinke gevolgen van dien. Je hoeft maar één keer de verkeerde te treffen met je fratsen.

Het lijkt overigens wel een trend te zijn bij het jong rijdend vrouwvolk hier in de omgeving. Heb al meer vergelijkbare verhalen gehoord over van die jennende troela's.




Denk je echt dat je zo belangrijk bent dat anderen zich tijdens het autorijden bedenken: "ik zal die eikel die 200m achter mij rijd eens goed te pakken nemen"?


Eikel


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-08-2021 14:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ach gut, het vrouwvolk is op de teentjes getrapt. :')

Bij de 1e rotonde nog niet, maar hoe meer het vorderde en ook hoe vriendjelief regelmatig achterstevoren in z'n stoel zat wel ja.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-08-2021 14:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Of had ik nu mensvolk moeten typen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 06-08-2021 6:35 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2021 14:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Of had ik nu mensvolk moeten typen?




Vermoeiend dit.
Als je nu gewoon leest wat ik typ i.p.v. aannames te doen omdat ik toevallig geen piemel heb en af te leiden van het topic wat je zelf hebt aangesneden, dan begrijp je wat ik probeer te zeggen.
Ik denk oprecht dat de meeste mensen andere weggebruikers niet belangrijk genoeg vinden, laat staan om te gaan pesten. Te merken aan algemeen aso en/of ego rijgedrag.
That's all, nu mag je weer je grot in


Eikel


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-08-2021 7:29 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 6 augustus 2021 6:35 schreef GinaG het volgende:
Vermoeiend dit.

Idd
quote:
Als je nu gewoon leest wat ik typ ... dan begrijp je wat ik probeer te zeggen.

Idd
quote:
Ik denk oprecht dat de meeste mensen andere weggebruikers niet belangrijk genoeg vinden, laat staan om te gaan pesten.

Jij maakt er meeste van. Ik noem geen aantal.
quote:
nu mag je weer je grot in

Idd

Drie keer zelfkennis. Niet slecht.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-08-2021 17:45 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Goeie eerste date, dit.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2021 17:56 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Aan wie vraag je dat?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-08-2021 18:01 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

De afwezigheid van een bepaald leesteken geeft aan dat het geen vraag is.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 12-08-2021 18:51 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Als ik de weer-app check en het wordt vandaag 24 graden, dan is dat de verwachtte temperatuur in de schaduw.

Waarom heeft men ooit besloten de schaduw temperaturen te vermelden, en niet de temperatuur in de zon?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-08-2021 18:57 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

google is je vriend.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 12-08-2021 19:40 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Je had gelijk slegthyd, hij zei het


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen