|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Etnisch gezuiverd? |
|
quote: Hier zit zo'n stuntslager op de hoek, daar zie ik dagelijks grote rijen mensen in vodden staan. quote: Sja. We kopen teveel online. Een gewone winkel is bijna niet meer te betalen. Alleen de ketens houden het nog vol. |
|
quote:Voel jij je ooit gehinderd door gebrek aan kennis over bijstandsmoeders, uitkeringstrekkers en mensen met een kantoorbaan? |
|
quote: Hoezo, brengen zij die suggesties al in de praktijk? |
|
Als je de twee halsslagaders van een dier meteen met een goed mes doorsnijdt, is halal slachten voor een dier misschien nog wel pijnlozer dan onze reguliere "verdoofde" slachting. Bovendien is er bij echt halal slachten (niet de industriële versie waarbij een door de imam goedgekeurde oplichter "Bismillah Allahoe akbar" roept wel degelijk oog voor het welzijn van de dieren. Ik ben zelf in de slachterij van een oud-leerling van me geweest waar echt halal geslacht werd, en ook bij grote slachtbedrijven waar 'verdoofd' geslacht werd: de eerste was echt wel diervriendelijker. Laten we verder niet vergeten dat één van de eerste daden van nazi-Duitsland in 1940 het verbieden van de rituele slacht was. Ook onder het mom van diervriendelijkheid, maar joden pesten was toen ongeveer net zo populair als nu moslims sarren... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: "Diervriendelijk slachten", dat klinkt echt precies hetzelfde als "liefdevol verkrachten". En we kunnen de dieren natuurlijk nooit vragen hoe het verschil was! quote: Wat insinueer je nu? Dat er een correlatie is tussen diervriendelijkheid en neigingen tot het plegen van genocide? Zo van "als ik dan geen dieren dood mag maken, dan maar mensen!! Die haat moet er toch op een manier uit he!". In dat kader: onder Stalin werd religie verboden. Dus iedereen die antireligieuze gevoelens koestert heeft dictatoriale, communistische neigingen. |
|
quote: Die eerste zin klopt helemaal. Als je vlees eet, zul je moeten accepteren dat er een dier voor dood moet. Verder is er wetenschappelijk onderzoek gedaan naar stress en pijn na doodmaken bij dieren, bij de meeste dieren was er niet veel verschil tussen verdoofd of onverdoofd doden. Behalve bij koeien: bij onverdoofd slachten hadden ze meer stress, vermoedelijk doordat het door de grootte van zo'n dier niet mogelijk is om de halsslagaders ineens door te snijden. Maar verder is er vermoedelijk weinig verschil in wreedheid tussen verdoofd of onverdoofd slachten. Mijn anekdotisch bewijs hierbij: ik leverde vroeger als chauffeur veel producten af bij slachterijen. Het gillen van varkens die met stroomstoten en masse naar de slacht werden gejaagd en die en masse "verdoofd" werden gedood daar werd ik letterlijk onpasselijk van. Terwijl ik ook een keer bij een halal slachter ben geweest waar de schapen steeds per tweetal rustig werden geïsoleerd en er daarna steeds een halssnede werd gemaakt waardoor de dieren zonder een kik aan hun einde kwamen, in volstrekt rustige toestand. quote:Mij valt op dat de intolerantie voor religieuze gebruiken toeneemt. Zo valt de dierenliefde van PVV en hun liefde voor homo's wonderlijk samen met hun afkeer van moslims en hun denkbeelden en rituelen op dit gebied. Alle respect voor mensen die dierenrechten willen beschermen, maar soms lijkt me dit samen te gaan met xenofobie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarden strategisch matchen… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Wat een bizarre nonsens. Maar natuurlijk schuwen de populistische partijen geen middelen om het publiek te bespelen. Als de dierenrechten-kaart gespeeld kan worden om islamieten in diskrediet te brengen, natuurlijk. Maar ondertussen zelf wel 's avonds een biefstuk eten. |
|
maar die biefstuk is niet Halal, dus dan ben jij weer blijer! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-02-2022 15:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je moeder is niet halal, verdomme! |
|
Ze verkopen er ook gewoon kalkoenshoarma. |
|
quote: Haha. Dit hoor ik vrijwel dagelijks van het gemiddelde nepmoslimstraatjochie in mijn klas: "Je moeder is haram." Meestal antwoord ik dan met "je bent zelf haram. Elk weekend bij de Mac hamburgers eten, en rotzooien met meisjes. Ik hoop voor je dat Allah niet bestaat." Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ach. Ze kunnen altijd nog wroeging krijgen en een machinegeweer kopen. |
|
Of een motor. |
|
Je bent een soort Trump, elke keer als je denkt dat het niet slechter kan bewijs je het tegendeel. |
|
Je kan af en toe simpelweg mijn gedachtengangen niet bevatten en/of begrijpen. Meer niet. |
|
Zeker wel, maar het is gewoon niet treffend, grappig en of gevat. Zoals hier eerder al meermaals geconstateerd werd. |
|
Het is slechts een omschrijving. |
|
quote:Als we objectief gaan kijken naar wat grappig is en niet, waarom zou ik jouw mening dan serieus nemen als je zelf bovenstaande type humor bezigt? |
|
quote:Onder zwakbegaafde is het inderdaad goed ronselen... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Puur ambachtelijk eerlijk rustiek lokaal eerlijk goed voor de hoer goed voor jou When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Anekdotes. Wordt en niet ook veel met zo'n bolt gun gewerkt bij koeien? Daar kan geen mes tegenop volgens mij qua snelheid When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |