|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe is dat geregeld met de fiscale bijtelling? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lattenbodem? Boxsprings en traagschuim matras en een traagschuimen topper= slaap hemel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Om die reden heb ik ook een basic model van Auping. Als het er ook nog 's mooi moest uitzien, kon ik dat bedrag makkelijk verdubbelen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Als ik de woorden 'leasen' en 'bijtelling' vervang door 'lenen' en 'rente', hoe dom kom ik dan over? Budget = 2000 euro, en zoals iemand al zegt, de ombouw kan me gestolen worden. FB vriendjes praten positief over een 250 euro binnenveringsmatras van IKEA. En die zijn enorm actief in de slaapkamer, dus dat slijt dan wat sneller. |
|
Ik heb wel een Auping spiraalbodem. Onverwoestbaar. Gaat al zeker 25 jaar mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Helemaal niet. Alleen lenen heeft een minder classy klank dan leasen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Oudste beroep van de wereld zelfs. |
|
Topic meteen helemaal dood. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Is dat hard? Ik wil in de nabije toekomst een matras kopen die (orthopedisch verantwoord) HARD is. Oh ja, en niet warm (d.w.z. dat het materiaal de lichaamswarmte niet vasthoudt.) |
|
quote: Oh, maar daar kun je wel een degelijk bed voor regelen hoor. Kijk eens naar een Pullman Silverline matras. Ben ik dik tevreden mee. |
|
quote: Het is sowieso raadzaam om een matras te kopen die bij je gewicht past. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
100 dagen proefslapen op Emma. https://www.emma-matras.nl/shop/ Vandaag nog 20% korting ook zie ik net. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk dat ik ga beknibbelen op de ombouw + boxspring, en dan fat stacks kapotgooien op de bar voor het matras. Edit: of is de boxspring ook belangrijk qua slaapcomfort? Echt totaal geen verstand van, mijn hele leven op een lattenbodem gelegen. Alleen lijkt dat bij IKEA of BB bijvoorbeeld niet echt mogelijk (het is vroeg). Daar krijg je er dan meteen een topmatras bij. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 01-07-2020 5:49] |
|
Lattenbodem en ombouw hoeven niet zoveel te kosten, maar een goed matras zou ik niet op besparen. Ik heb jarenlang op goedkopere matrassen gelegen (Beter Bed, Ikea, onder de 1000 euro zeg maar). Wat een ellende achteraf, na een paar jaar toch steeds weer wat anders kopen. Want vrij snel kuilvorming, onrustig slapen, steeds draaien omdat je nooit echt lekker ligt, met rugpijn opstaan, etc. Ik houd van stevigheid, je moet er niet in wegzakken. Je wil "op" je matras liggen, niet er "in", althans ik wel. Maar tegelijkertijd wil je ook comfort en ondersteuning. Dus ik zocht het altijd bij pocketvering of koudschuim, maar was het altijd net niet. 2 jaar geleden de "Ergo Latex 750" gekocht. Deze dus: https://www.ergosleep.com/nl/collectie/slaap-dnar-in-matrassen/latexmatrassen Latex dus, talalay natuurlijke latex om precies te zijn en damn wat ligt dat hemels lekker . Voldoet echt aan al mijn eisen. Zo'n talalay latex is wat duurder maar met jouw budget zeker wel te vinden. Die van mij was ook nog wel onder de 2000 euro. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-07-2020 11:36] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wow, ik ben blij dat mijn lichaam lekker vergevingsgezind is. De goedkoopste matras van de meest schimmige winkel voldoet voor mij zonder een centje pijn. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Wat niet is, kan nog komen. Vandaag naar Beter Bed geweest. Met name omdat mijn broer daar een bed gekocht heeft, en er na 10 jaar nog steeds erg tevreden over is. In zo'n winkel op een bed gaan liggen terwijl er een verkoper bij staat is wel nog best raar. Kunstlederen alles, hard matras, boxspring. Komt wel pas over 2 maanden binnen. Wel vet siked. Dat kampeerschuim waar ik nu op lig wilde ik eigenlijk weggooien, maar ik zit te dubben over rituele incineratie. |
|
quote: https://youtu.be/vo9AH4vG2wA Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Oh, zeker. Maar ik ga er even van uit dat ik al minstens halverwege mijn leven ben en dan kom ik er netto nog steeds goed van af. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-07-2020 1:12] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Racist. Met je non-inclusive plaatjes When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |