|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat heb je net zien gebeuren ofzo? When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had of ingeschat of ik de kat kon vangen en naar dierenarts brengen of die mongool die de kat aanreed klemgereden en de waarheid verteld en aangegeven bij de politie. Wat een mongool zeg. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ook niet gelukt. Mensen die dit soort dingen snappen: https://www.allekabels.nl/usb-adapter-omvormer/177/1285723/usb-jack-adapter.html?gclid=CjwKEAjwtbPGBRDhoLaqn6HknWsSJABR-o5sxl7a7UGJbCTzlb8ipmOJtzCGOKWqJ8L8HdPikqrhWBoCP9jw_wcB Of denk ik nu te simpel. Jaja: "Deze adapter is enkel geschikt voor het opladen van iPod Shuffles, data-overdracht is niet mogelijk." Maar dit is geen data, dit is audio?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat gaat niet werken. Dat ding heeft alleen de 5V voeding uit de usb poort aangesloten. Verder zou het nog niet werken want uit een usb poort komt geen audio, enkel 5V en data. Dan moet je een usb geluids'kaart' hebben met een jack. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Aha! Zoiets werd me al aangeraden bij de onderdelenshop om de hoek. Maar die was 10 keer duurder. Maar vandaar. Thanks! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verrek! Dat scheelt nogal! Nogmaals bedankt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
is wel excl verzendkosten Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Al even weer geluid! Zit hier smerige zaken op tv te kijken. Een goor zwembad. Over de vloeren en de vloeren van de toiletten. "En daar moeten mensen op blote voeten door lopen." Ik ben al meer dan 30 jaar niet meer naar een zwembad geweest. Maar lopen er echt mensen rond op blote voeten? Zonder badslippers? Dat doe je jezelf toch niet aan? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-05-2017 21:48] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jaren niet geweest, al ga ik de laatste tijd wel weer vaker met mijn dochter, maar ik heb echt nog nooit slippers aangehad in een zwembad. Nog nooit last gehad.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
en Ik heb misschien ietwat een klein traumaatje er zelf aan over gehouden. Eind jaren 70, alles wat haast nog zwart/wit. Diploma a en b halen, op bloote voeten door de gangen van het zwembad denderen, dikke wrattenzooi op m'n voeten. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-05-2017 22:21] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hehe jij denkt dat slippers helpen? Het zit gewoon overal hoor. Als je niet van viezigheid houdt moet je nergens heengaan waar mensen aan hebben gezeten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewoon even pissen over je voeten als je onder de douche staat. Goed tegen eczeem, schimmels en andere ongein. Al naar gelang wel afspoelen daarna. |
|
quote: De hersenen trappen er hier iig in. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Elite, is dit echt of fake? signature |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: 100% echt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leuk idee voor een geboortekaartje, zeker als je een tweeling hebt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
ze lijken wel op elkaar, vooral die linkse signature |
|
vraagje, heeft iemand ervaring met robotstofzuigers? ik bedoel op huishoudelijk vlak, niet in bed. signature |
|
een bed heeft toch ook een huishoudelijk vlak? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Heb zo'n spider. Geen aanrader. Geen vervanging voor ehm... met de hand. When your people matter, menstrual health matters |
|
ok, heb iets aangeschaft een Roomba Iweetikveelwat zijn naam is Spot signature |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |