IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Omdat twee meer weten dan geen [vraagbaak deel zoveel] Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2021 11:00 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij had natuurlijk ook in zijn omgeving iemand kunnen zoeken die al 25 jaaar met kaasblokjes speelt als ie een voor hem overtuigend antwoord had willen hebben.

Dst los van de lamme tak houding om zelf niet even google te gebruiken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2021 11:01 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 10:55 schreef XXL het volgende:
Ik zal je nog eens helpen.
Dit is het vraagbaak topic, niet het "LMGTFY" topic.

Iemand stelt een vraag, en vervolgens komt daar een mogelijk antwoord op van iemand met ervaring op het gebied daar waar de vraag ligt.

Als je het niet uit je hoofd weet kan je je zonnige zondagochtend ook gewoon op een andere manier invullen. Jij onbegrepen slachtoffer.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2021 11:02 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2021 11:00 schreef Natural Disaster het volgende:
Hij had natuurlijk ook in zijn omgeving iemand kunnen zoeken die al 25 jaaar met kaasblokjes speelt als ie een voor hem overtuigend antwoord had willen hebben.

Dst los van de lamme tak houding om zelf niet even google te gebruiken.


Slachtoffer #2. Ik snap dat het verschrikkelijk is allemaal, maar je kan er voor kiezen om dit topic niet te openen, of na het lezen van een vraag de bewuste keuze te maken om er niet op te reageren.

Zoveel opties!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-06-2021 11:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zoals je ook de reacties op je vraag kunt negeren bedoel je?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 13-06-2021 11:06 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Dat zou zonde van de moeite zijn, nietwaar?


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2021 12:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jullie draaien wel erg veel om elkaar heen,


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-06-2021 13:21 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Er zijn meer broodkruimels te vinden.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2021 18:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Met witte kaas of met feta?

Of met een beperking?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-06-2021 18:33 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Probeer je energie in wat meer positieve dingen te steken.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2021 18:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik steek mijn energie niet in witte kaas of feta.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-06-2021 18:49 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Wordt inderdaad weer tijd voor meer vrouwen op dit forum.

Ik heb er vorig jaar een paar hier naartoe weten te lokken, nu is iemand anders aan de beurt. :')


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-06-2021 21:12 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 21 juni 2021 18:39 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik steek mijn energie niet in witte kaas of feta.




Nou moet ik aan die slechte film met die appeltaart oid denken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2021 21:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

"Oh, and this one time, at band camp..."



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-06-2021 21:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik heb hem nooit helemaal gezien, hehe.

Keer een stuk in de USA op tv gezien. Ik keek dat soort films voornamelijk in de jaren 80.

Nou moet ik aan porky's pikante pretpark denken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2021 21:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Als ik het goed heb zijn er wel 8 American Pie films.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-06-2021 21:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou, zo goed als niets van gezien dus. Fijns.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-08-2021 16:51 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Mag je een losse boterham een 'broodje' noemen, en een zak tarwebollen een 'brood'?

Motiveer hier je antwoord.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 03-08-2021 16:53 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Context is belangrijk en overal gelden andere regels.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-08-2021 16:54 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Konttekst is blijkbaar dermate belangrijk dat je die niet inhoudelijk noemt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-08-2021 17:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou ja het ligt er aan wat je wilt bereiken. Als het de bedoeling is dat de mensen je zullen begrijpen, jazeker.

Als je echter totaal onsamenhangende verbale anarchie over de wereld uit wilt storten, hopende grappig en of vervelend gevonden te worden, terwijl je eigenlijk gewoon aandacht en of erkenning wilt dan boeit dat natuurlijk niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-08-2021 17:08]


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 03-08-2021 17:11 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2021 16:54 schreef Slegthyd het volgende:
Konttekst is blijkbaar dermate belangrijk dat je die niet inhoudelijk noemt.


Oké, dan even een aanpassing:
quote:
Op 3 augustus 2021 16:51 schreef Slegthyd het volgende:en een zak tarwebollen een 'brood'?

Het gaat om 'brood' de substantie, niet 'een brood'. Als ik vraag "ligt je brood nog in de fietstas?" in de context van het gesprek die ging over de locatie van said tarwebollen is het niet meer dan logisch dat "brood" de substantie refereert naar de tarwebollen.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-08-2021 17:15 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Oneens.

In de onstane rook verzet ze de doelpalen.
Het ging erover dat een broodje een kleinere versie van een brood is. Waarbij een brood dus automatisch een grote versie van een broodje is. Of het nou spelt, tarwe of maisgedoe is maakt verder niks uit.

@Snaack: gave edits altijd. M'n gepwn zit je echt niets dwars he.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 03-08-2021 17:25 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2021 17:15 schreef Slegthyd het volgende:
Oneens.

In de onstane rook verzet ze de doelpalen.
Het ging erover dat een broodje een kleinere versie van een brood is. Waarbij een brood dus automatisch een grote versie van een broodje is. Of het nou spelt, tarwe of maisgedoe is maakt verder niks uit.

@Snaack: gave edits altijd. M'n gepwn zit je echt niets dwars he.


We hebben andere ideeën over de doelpalen denk ik dan, verkleinwoorden zijn duiden altijd een kleinere versie van iets aan.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2021 17:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ff kijken of ik het snap.

Dus een broodje gezond is een kleine versie van een heel brood en geen bolletje met ham en / of kaas met wat sla?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 03-08-2021 17:49 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Gezond, ham/kaas, allemaal irrelevant.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen