|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dit is het vraagbaak topic, niet het "LMGTFY" topic. Iemand stelt een vraag, en vervolgens komt daar een mogelijk antwoord op van iemand met ervaring op het gebied daar waar de vraag ligt. Als je het niet uit je hoofd weet kan je je zonnige zondagochtend ook gewoon op een andere manier invullen. Jij onbegrepen slachtoffer. |
|
quote:Slachtoffer #2. Ik snap dat het verschrikkelijk is allemaal, maar je kan er voor kiezen om dit topic niet te openen, of na het lezen van een vraag de bewuste keuze te maken om er niet op te reageren. Zoveel opties! |
|
Zoals je ook de reacties op je vraag kunt negeren bedoel je? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat zou zonde van de moeite zijn, nietwaar? |
|
jullie draaien wel erg veel om elkaar heen, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Er zijn meer broodkruimels te vinden. |
|
Met witte kaas of met feta? Of met een beperking? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Probeer je energie in wat meer positieve dingen te steken. |
|
Ik steek mijn energie niet in witte kaas of feta. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wordt inderdaad weer tijd voor meer vrouwen op dit forum. Ik heb er vorig jaar een paar hier naartoe weten te lokken, nu is iemand anders aan de beurt. :') |
|
quote: Nou moet ik aan die slechte film met die appeltaart oid denken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Oh, and this one time, at band camp..." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb hem nooit helemaal gezien, hehe. Keer een stuk in de USA op tv gezien. Ik keek dat soort films voornamelijk in de jaren 80. Nou moet ik aan porky's pikante pretpark denken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als ik het goed heb zijn er wel 8 American Pie films. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou, zo goed als niets van gezien dus. Fijns. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mag je een losse boterham een 'broodje' noemen, en een zak tarwebollen een 'brood'? Motiveer hier je antwoord. |
|
Context is belangrijk en overal gelden andere regels. |
|
Konttekst is blijkbaar dermate belangrijk dat je die niet inhoudelijk noemt. |
|
Nou ja het ligt er aan wat je wilt bereiken. Als het de bedoeling is dat de mensen je zullen begrijpen, jazeker. Als je echter totaal onsamenhangende verbale anarchie over de wereld uit wilt storten, hopende grappig en of vervelend gevonden te worden, terwijl je eigenlijk gewoon aandacht en of erkenning wilt dan boeit dat natuurlijk niet. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-08-2021 17:08] |
|
quote: Oké, dan even een aanpassing: quote: Het gaat om 'brood' de substantie, niet 'een brood'. Als ik vraag "ligt je brood nog in de fietstas?" in de context van het gesprek die ging over de locatie van said tarwebollen is het niet meer dan logisch dat "brood" de substantie refereert naar de tarwebollen. |
|
Oneens. In de onstane rook verzet ze de doelpalen. Het ging erover dat een broodje een kleinere versie van een brood is. Waarbij een brood dus automatisch een grote versie van een broodje is. Of het nou spelt, tarwe of maisgedoe is maakt verder niks uit. @Snaack: gave edits altijd. M'n gepwn zit je echt niets dwars he. |
|
quote: We hebben andere ideeën over de doelpalen denk ik dan, verkleinwoorden zijn duiden altijd een kleinere versie van iets aan. |
|
ff kijken of ik het snap. Dus een broodje gezond is een kleine versie van een heel brood en geen bolletje met ham en / of kaas met wat sla? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gezond, ham/kaas, allemaal irrelevant. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |