|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben op zoek naar een firma die chocolade in alternatieve vormen verkoopt per stuk (dus gene bulk). |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Slegts plan is wel gelukt want ik denk nu de hele tijd aan bruine piemels Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat gaat allemaal ten koste van menselijke interactie joh. |
|
quote:Wat leuk! Het is een verjaardagskado voor een homo die dol is op chocolade. Ik zat inderdaad aan een lul + kloten in chocoladevorm te denken. |
|
quote:Ja dat was ook (letterlijk) t eerste dat in me opkwam zo gezien de poster en de post When your people matter, menstrual health matters |
|
Kijk, als ik nu meteen was gaan zoeken op Google was men er nooit achter gekomen dat spectre en opperhetero fusion denken aan bruine piemels, en dat breekt toch lekker de dag. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 11-05-2021 13:08] |
|
quote:Wat leuk! https://www.gadgetsentrends.nl/shop/chocolade-penis/42/303/209/ When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Totaal niet twijfelachtig dat je die link dermate snel kan produceren. Ondanks dat bedankt! |
|
quote: |
|
quote: bah Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mag je dat nog zeggen, bruine piemels? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
was het oorspronkelijk een witte? Want dan mag het niet. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-05-2021 16:50] signature |
|
jullie hebben echt niet door hoe het werkt he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vandaar de vraag in het vraagbaak topic. Nou? Iemand? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die dingen zijn wel aan de prijs zeg. Soms meer dan 10 euro voor 200 gram chocolade. Uiteindelijk is het gewoon een mal die in het magazijn naast de paashaas staat. |
|
Je betaalt er dick voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: https://lmgtfy.app/?q=chocolade+piemel https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Niet eens een massieve chocolul? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ah, heb je eigenlijk ook gewoon gelijk in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ligt eraan. Als ie net uit de anjer getrokken wordt bij iemand die de dag ervoor spinazie heeft gegeten dan is groene piemel beter op zijn plaats. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:ij-zer-sterk, vooral ook na die opmerking van mij over hoe snel je int Google kan vinden, dan hakt die er nog meer in zo When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ze hebben wel life sized choco tetten. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |