|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uiterst vermoeiend, nick wijzigingen. Afgezien van die van Wim, want die kondigt het tenminste even aan en je krijgt er doorgaans ook een Kees en/of Wim plaatje bij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En als ik mijn nick ooit zou veranderen, zou je na 2 homohatende posts al door hebben dat ik t was When your people matter, menstrual health matters |
|
Juist, en anders val je wel op door met je oww account jezelf aan te vallen met kreten als homohater, reliegekkie en meer van dat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ook dat vooral ja When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit bericht is wel interessant, ook in het licht van de mogelijkheid dat er in maart toch weer wel stemcomputers ingezet gaan worden. https://www.theguardian.com/us-news/2016/nov/23/hillary-clinton-election-vote-recount-michigan-pennsylvania-wisconsin?CMP=share_btn_tw Verschillende cybersecurity experts dringen er op aan om de electronische stemmen te checken op manipulatie door hackers. Er waren in aanloop naar de verkiezingen namelijk al signalen van het proben en scannen van de systemen. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-11-2016 14:36] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Gewoon lekker met papier en potloodje, niks mis mee. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: http://nos.nl/artikel/2145823-kledinginzamelaar-heeft-last-van-dieven-die-containers-leegroven.html Dan ben je wel echt laag. Toevallig heb ik afgelopen september, nadat mijn moeder er klaar voor was, de nog goede kleding van mijn vader naar zo'n inzamelcontainer gebracht. Dat was best even een momentje (mijn vader is nu iets meer dan een jaar geleden overleden) maar gaf uiteindelijk ook gewoon een goed gevoel. Want je doet niets meer met die kleding en er zijn mensen die het goed kunnen gebruiken. Dan moet je er toch niet aan denken dat een stel van die hufters die container jatten. Daar zou ik wel echt boos om worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeker. Same here toen mijn pa overleed in 2001. Ook van alles gedoneerd. Zou ook flink (extra) pissed worden. Toevallig maand geleden zes vuilniszakken vol kleding van mij en mijn vrouw in zo'n container gedumpt. Gelukkig staat die min of meer binnen een Jumbo filiaal, en 's nachts dus achter een gesloten rolluik. Dus veilig denk ik. Stelletje aso's. When your people matter, menstrual health matters |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 03-12-2016 2:00] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
Ik zag het op het nieuws, ja. Geweldig. Maarrr, zoals ik al las op facebook. Hoe lang blijven die bordjes hangen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim gaat verhuizen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Den Haag is wel 1 van de leuke grotere steden, imo. En dat haagse accent. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Och, ik ken de meeste jacobse en van es scene's uit mijn hoof. Heb alle oh oh cherso's e.d. gezien. Dus ik red me wel. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-12-2016 23:12] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vieze man vind ik meer een naam voor een park ipv een straat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Openbaar vervoer is als een hoea, iedereen zit erin en wordt er niet wijzer van ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
HOEA! Haags voor hoer? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-12-2016 10:10] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jep tevens de enige officiële benaming voor vrouwen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nos.nl #WOIII Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tering zeg, dat kan zomaar heel rare dingen gaan opleveren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ja, dit kan zo eens heel even desastreus worden voor iedereen. |
|
odjee "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
We gaan eraan... That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |