![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, daar word ik eventjes terechtgewezen! ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Tja, als ze bij Hot Shots een straaljager in de lucht kunnen parkeren, dan moet een schip op de handrem gooien ook te doen zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Met Duitse nasynchronisatie is die scène helemaal geweldig, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Om van de handrem in Spaceballs maar niet te spreken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Containerschip met neusschroef? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Derk Bolt schijnt spoorloos te zijn. De ironie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het team van spoorloos ook geloof ik... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Damn, welk programma kan hem helpen? Was er niet 'Ontvoerd!' met John vd Heuvel? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
http://www.tubantia.nl/hengelo/leraar-school-in-hengelo-op-non-actief-na-klachten-over-seksistisch-gedrag~a1da946d/ Ik hoop dat dit geen gangbaar beleid wordt. Anders hang ik. Idem voor andere grappen die op het randje zijn, trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik heb ook ooit zo'n leraar gehad. Een wat sneu figuur die meende populair te moeten doen door schunnige grappen te maken. Er werd gelachen, alleen niet om zijn grappen, maar om de treurigheid van de man. ![]() |
|
Dan moet de beste man het toch wel heel bont gemaakt hebben, of de leerlingen op die school zijn ontzettende jankmuilen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Lastige, dit. Ik krijg zelden klachten, een collega van mij wel. Maar die speelt ook op de man of vrouw. Dat is voor mij wel een grens. Maar ik merk ook dat ik voorzichtiger aan het worden ben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik had een scheikunde leraar op de havo, eerste klas(2x, hehe), die vertelde altijd verhalen over toen hij nog geheim agent was. Gaafheid! Goede verhalen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Mindere verhalen. http://www.ad.nl/buitenland/europees-terugstuurbeleid-immigranten-is-lachertje~af262ec2/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote:Misschien denk jij dat maar, en kon de rest er wel om lachen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Is al jaren zo. Die "statenloze" figuren die dergelijk beleid oplevert zijn ook een probleem. Maar ja. Streng beleid is ook geen oplossing, want de praktijk wijst uit dat iets als "grenzen dicht" ook geen te realiseren oplossing is. Beter heffen ze alle grenzen op. Ga ik wel in een warm land wonen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En dan iedere dag op en neer voor je werk? Lijkt me ook niet praktisch. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Waarom zou bassie dan gelijk in de prostitutie belanden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
lol sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Die nieuwe functie waar Bassie op solliciteerde was niet liftmonteur? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Naja, wil ze een keer zondigen. Mij blijft het ook bezig houden of haar lijf niet de klap beter had kunnen verdragen als ze niet zo afgetraind was. Misschien had die spuit nog terug kunnen veren. http://www.ad.nl/bizar/frans-fitnessmodel-gedood-door-ontplofte-slagroomspuit~a24dac03/ Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wat lopen al die mensen dan ook te kloten met die dingen. Koop gewoon gewone drugs, klaar voor consumptie, sjeezzz... ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Hehe maar hier had ze ook aan kapot gegaan bij echt slagroom spuiten misschien. Zon apparaat hoort het veilig te doen. Je hebt crackers die zijn veiliger en handiger om een ballonnetje te vullen. Ik heb ver voor de hype het gedaan met een paar pvc buisjes en een spijker erin rammen. Dat was allemaal wat minder veilig. Al had ik vooral last van kouwe vingers. Ik vraag me af of het door ontploffen is of door verkeerd gebruik van lachgas dat de familie niet graag toegeeft. Bij ontploffen heeft het alleen te maken met ondeugdelijke producten weinig met druqz. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |