|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het lijkt er toch sterk op dat de UK het liefst die Brexit-keutel wil intrekken, of anders toch op zijn minst zo lang mogelijk wil doen over het uitscheiden daarvan, om de schade te beperken. Wat zal de EU doen? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: EU kan niet veel doen op dit moment. Maar hoe langer GB het traject traineerd, hoe meer ze dwars zullen worden gezeten als ze eruit zijn... Denk ik dan. GB moet nu ook onderhandelen met o.a. de VS en China, waarom zou de EU niet tegen die landen zeggen: "prima hoor, maar wij willen dat jullie dit en dat in de handelsverdragen met GB zetten, anders krijgen jullie het moeilijker in onze, veel grotere, markt"? Boeiender |
|
Het VK heeft de downgrade van de rating al binnen, dat ging vrij vlot. Van AAA naar AA (2 niveaus in één keer omlaag, AA+ (+ voor "positive outlook") is overgeslagen). Nu moeten ze meer rente op leningen gaan betalen en men komt minder makkelijk aan geld. Echt top idee zo'n Brexit. En hoe langer alles duurt, hoe meer buitenlandse investeringen zullen afnemen. Een beetje zoals de voetbalpot gister, niemand heeft die Britten verteld dat het doorlaten van ballen impliceert dat je de wedstrijd ook daadwerkelijk verliest. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bij die ratingbureaus heb ik altijd het idee dat het nogal een self fulfilling prophecy is. Maar onverwacht is het niet voor een bankenland zonder duidelijke leiding voor maanden te gaan. En groeiende verdeeldheid door bestaande partijen heen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geeft niks, we gaan gewoon voor een herstemming. En anders kan Schotland ons nog wel uit de misère helpen. Oh wacht, die hadden zich niet gekwalificeerd? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Labour leider Corbyn heeft inmiddels ook een motie van weantrouwen aan de broek van zijn eigen partij. Gaat lekker dit. Mag toch hopen dat ze dit hele onzin referendum in het Lagerhuis wegstemmen. Fuck democratie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Anarchy in the uk? VIESPEUK!!! |
|
Al doet John Lydon dezer dagen advertenties voor boter. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja,Joh.... Hij is toch wel boos op de boter oid. Zonder boos hoof, da ken ech nie. VIESPEUK!!! |
|
quote: Fuck dit soort democratie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
13.53 uur: Commissie-voorzitter Jean-Claude Juncker verbaast zich tijdens zijn speech, enigszins gekscherend, over de aanwezigheid van Britse parlementariërs: ,,Ik ben verbaasd door jullie aanwezigheid. Jullie vechten om de EU te verlaten. De Britse mensen hebben gestemd, dus wat doen jullie hier?" 14.13 uur: Engels blijft een officiële taal binnen de EU-instellingen. Dat stelt de Ierse regering in een verklaring. Het hoofd van het Comité voor Constitutionele Zaken van het Europees Parlement had maandag gezegd dat het Engels geen EU-taal meer is als het Verenigd Koninkrijk de EU heeft verlaten. De Ieren wijzen er echter op dat een verandering in het taalregime unaniem moet worden goedgekeurd door de lidstaten. Toch fijn om te zien dat de EU volwassenheid toont in deze barre tijden. Je zou er met terugkerende werking alsnog accute Brexit neigingen van krijgen... [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-06-2016 14:49] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat we gewoon europees gaan praten. Kerkraads plat! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Kirchroa toch? Van Chevremont tot Holz. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Een europese biblebelt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je zou toch hopen dat dit een berichtje van "De Speld"is. Niet te geloven dat dit waar is. |
|
Las net op een Engelse site dat het iets genuanceerder ligt. Blijkbaar ging er een toespraak van Nigel Farage an vooraf die niet al te lovend was over de EU en zijn mede-parlementariërs. Junker's uitspraak lijkt dus eerder gericht tegen Farage persoonlijk dan tegen alle VK europarlementariërs. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Binnen het europees parlement worden serieus mensen betaald om die soort poep te regelen en hier regels voor op te stellen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tja, totdat ze een nieuwe toren van Babel gaan bouwen is het op zich natuurlijk wel handig om wat eenduidigheid te hebben over de taalkeuze in een orgaan dat toch al snel op zijn minst 15-20 talen herbergt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Een mislukte aanslag? 10 doden, maar ik neem aan dat veel meer de bedoeling was. VIESPEUK!!! |
|
Pfiew. Las net bij een ex-leerlinge op Facebook dat ze veilig is, en haar gezin ook. Ze waren gewoon op die luchthaven. Tering, zo komt het nieuws dichtbij ineens. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-06-2016 23:42] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dubbelpost.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-06-2016 23:43] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zeker 36 mensen zijn dinsdag gedood bij een aanval op de internationale luchthaven Atatürk bij de Turkse stad Istanbul. Er zijn zeker 147 mensen gewond geraakt. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |