IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-12-2018 19:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Uitgekeken. Mooi.


When your people matter, menstrual health matters


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-12-2018 22:49 by Silence Profiel van Silence

Naar het einde toe vond ik hem minder. Eerste paar afleveringen vond ik ook intrigerend.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-12-2018 7:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ik denk dat t verhaal zo (letterlijk) fantastisch was dat bijna ieder einde wel sort of disappointing zou zijn. Ik vond t einde wat ehm... gehaast, afgeraffeld... zoiets. Maar als verhaal vond ik t wel mooi.








MINI SPOILER ALERT

Het was een beetje een The Sound of My Voice-je, niet helemaal, maar een beetje


END MINI SPOILER ALERT


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-12-2018 8:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 december 2018 21:02 schreef Fusion het volgende:
Aflevering 3 halverwege nu, best thing ever since Donnie Darko


Die hype rond Donnie Darko heb ik nooit begrepen. Aardige film, maar niet meer dan dat.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-12-2018 9:20 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, heb dat ook nooit een echte mega-topfilm gevonden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 1:10 by bastianus Profiel van bastianus

Tip voor Faalhaas en andere liefhebbers: morgenavond wordt op 2doc de docu "Het beste voor Kees" over autist Kees Momma en zijn ouders herhaald. Ook alle andere top 10-docu's komen voorbij. Vanavond was mijn favoriet "De kinderen van juf Kiet". Over Kiet Engels en haar klas vol vluchtelingenkinderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-01-2019 1:27 by faalhaas Profiel van faalhaas

Bedankt voor de tip, maar ik heb hem al iets te vaak gezien, en ben nu een beetje uitgekeest.

Ken je "De regels van Matthijs?" Staat niet in de top 10 maar is ook een geweldige docu over een autist:

https://www.npostart.nl/2doc/03-06-2014/KN_1656353


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 6:48 by bastianus Profiel van bastianus

Ja, die ken ik en vind ik stukken beter. Omdat hij echt laat zien hoe je als autist vast kunt lopen in onze maatschappij. Momma is grappig maar ook verwend door zijn niet onbemiddelde ouders ouders. Da's toch een een ander uitgangspunt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 6:55 by bastianus Profiel van bastianus

De nummer 2 vond ik trouwens een vreselijke docu: Alicia. Over een beschadigd tehuiskind dat geen pleeggezin kan krijgen. Een recept voor troosteloze ellende..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2019 9:16 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 januari 2019 6:55 schreef bastianus het volgende:
De nummer 2 vond ik trouwens een vreselijke docu: Alicia. Over een beschadigd tehuiskind dat geen pleeggezin kan krijgen. Een recept voor troosteloze ellende..
Net stukje van gezien. Mijn God mijn hart breekt....


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 9:53 by bastianus Profiel van bastianus

Ik heb continu zitten huilen. En eigenlijk huil ik nooit. Ooit werkte ik op een groep met zulke kinderen, dat ging ook niet goed. Er moet wel enig zicht op verbetering van de situatie zijn. In mijn klas heb ik nu ook wat van die hopeloze gevallen, dan moet ik echt afstand bewaren want anders kost het me alle energie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2019 10:40 by Silence Profiel van Silence

Ik werd er ook heel verdrietig van. Ik ken je valkuil, Bas. Op de een of andere manier heb ik altijd een zwak voor en een klik met jongeren die hechtingsproblematiek hebben. Bodemloze putten, kruipen zo je schoot in als je niet de juiste afstand bewaard. Zo ingewikkeld.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 11:28 by bastianus Profiel van bastianus

Precies dat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2019 14:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

@Silence jij 'doet toch ook iets' met 'moeilijke kinderen'? Pffff soms zou ik wel eens een kind uit een weeshuis (ouderwetse term I know) willen adopteren.


When your people matter, menstrual health matters


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-01-2019 15:08 by Silence Profiel van Silence

Iets grotere kinderen, meer uit de nummer 10 van NPO docu lijst 'Ik ben geen probleemkind, ik ben een uitdaging'. Hoewel je dat in gedrag soms bijna niet merkt, het verschil tussen sommige vijfjarige en sommige jongeren van twintig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-01-2019 16:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 januari 2019 15:08 schreef Silence het volgende:
Iets grotere kinderen, meer uit de nummer 10 van NPO docu lijst 'Ik ben geen probleemkind, ik ben een uitdaging'. Hoewel je dat in gedrag soms bijna niet merkt, het verschil tussen sommige vijfjarige en sommige jongeren van twintig.
Ik baal soms dat ik niet meer in jouw buurt woon. Zou mijn startonderwijsbaan met alle plezier bij jullie uitvoeren. Weet ook zeker dat ik zo in jouw team zou passen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2019 16:22 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 januari 2019 15:08 schreef Silence het volgende:
Iets grotere kinderen, meer uit de nummer 10 van NPO docu lijst 'Ik ben geen probleemkind, ik ben een uitdaging'. Hoewel je dat in gedrag soms bijna niet merkt, het verschil tussen sommige vijfjarige en sommige jongeren van twintig.
Oké ga ik ook kijken. Krijg ik een beetje een idee. Geweldig dat je zoiets doet.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-01-2019 18:06 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 5 januari 2019 6:48 schreef bastianus het volgende:
Ja, die ken ik en vind ik stukken beter. Omdat hij echt laat zien hoe je als autist vast kunt lopen in onze maatschappij. Momma is grappig maar ook verwend door zijn niet onbemiddelde ouders ouders. Da's toch een een ander uitgangspunt.

Kun je nagaan hoeveel invloed het heeft waar je wieg staat. En elke autist is ook weer anders natuurlijk. Om Matthijs moest ik af en toe ook wel lachen trouwens, helemaal losgaan over een stijlfout in een uitzettingsbrief, de inhoud ondertussen negeren . En net als Kees dermate slim en sensitief dat hij niet "normaal" meer kan functioneren. In onze maatschappij welteverstaan, want ergens anders, in een parallel universum zijn dit soort gasten goud waard. Dat weet ik zeker.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-01-2019 18:18 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 5 januari 2019 9:16 schreef Fusion het volgende:
Net stukje van gezien. Mijn God mijn hart breekt....

Ik kwam ook niet verder dan de trailer...


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2019 21:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 januari 2019 18:06 schreef faalhaas het volgende:
In onze maatschappij welteverstaan, want ergens anders, in een parallel universum zijn dit soort gasten goud waard. Dat weet ik zeker.
Dat is volgens mij het hele probleem. De hele maatschappij is gericht op bepaald gewenst gedrag binnen starre normen. Je zou het haast autistisch kunnen noemen...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-01-2019 10:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 januari 2019 21:41 schreef bastianus het volgende:
Dat is volgens mij het hele probleem. De hele maatschappij is gericht op bepaald gewenst gedrag binnen starre normen. Je zou het haast autistisch kunnen noemen...
Wel eens. Ik denk dat ook hier de bevolkingsaantallen dit soort gedrag dicteren.


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-01-2019 13:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 januari 2019 21:41 schreef bastianus het volgende:
Dat is volgens mij het hele probleem. De hele maatschappij is gericht op bepaald gewenst gedrag binnen starre normen. Je zou het haast autistisch kunnen noemen...


quote:
Op 7 januari 2019 10:30 schreef Fusion het volgende:
Wel eens. Ik denk dat ook hier de bevolkingsaantallen dit soort gedrag dicteren.




Nog niet zo lang geleden leefden wij in kleine groepjes als jager-verzamelaar. Dan heb je mensen met oog voor detail, een sterk visueel geheugen en creatieve ideeën juist hard nodig. En in zo'n groep die qua samenstelling niet veranderd incl. hun vaste gewoontes zullen ze op sociaal vlak ook prima kunnen functioneren.


... hoe de hazen lopen ...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-01-2019 13:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Vroeger was je de baas als je de grootste lul had. Nu ben je de baas als je enerzijds het beste de regels van de maatschappij welke gaan over geldelijk gewin kunt buigen en anderzijds je helemaal aan t stramien van de sociale regels onderwerpt. Ofzo.


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-01-2019 19:16 by MetalJan Profiel van MetalJan

Eigen Kweek

Heerlijk


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-01-2019 8:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Moeilijk zonder ondertiteling. Maar inderdaad heerlijk. Vooral die Antwerpse flik die even komt zeggen dat er vanaf nu Algemeen Beschaafd Antwaarps (Nederlands) gepraat moet worden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen