![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Evenals humor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Hannibal ![]() Westworld vond ik vooral het eerste seizoen leuk. Stranger things is fijn. De rest ken ik niet, zal ik eens opzoeken ![]() quote: Klinkt goed, ga ik kijken ![]() ![]() |
|
quote:Oh.... Ik ging niet voor geniaal. Maakt dat jouw opmerking dan minder snedig? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Gelukkig vind ik jou dan weer totaal niet de persoon wiens mening omtrent humor ik serieus neem When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat hoop ik maar, met die onzichtbare vriendjes van je. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote:Ik weet dat t op internet een soort van gewoonte lijkt te zijn de ander af te troeven in sarcasme enzo. Ik doe er niet echt zo in mee. Ik hoop j ik ook niet want je pogingen falen. En dit is geen sarcasme. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Jij weet wel wat blijkbaar. Sterk. signature ![]() |
|
quote: Nou, ik vind Fusion wel het beste bewijs dat God een gevoel voor humor heeft. signature ![]() |
|
quote: Altijd maar dat hokjesdenken. Voor mij is alles rock 'n roll. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Met al dat plexiglas op zijn werkplekje moet Fusion wel in hokjes denken. signature ![]() |
|
quote: Klinkt best veelbelovend. Misschien ben ik toch wel down voor nog een seizoen ![]() Eikel ![]() |
|
quote:Ik zie niet zo goed hoe jouw post aansluit op wat ik zeg. Het lijkt bijna alsof je op halve cognitie wat cliché's eruit schiet om te kijken of je toevallig wat raakt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: De cognitiekaart was idd nog niet getrokken vandaag. Punt voor jou. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Enzovoorts enzovoorts *gaap* When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ga fijn buiten spelen ![]() ![]() |
|
quote: Zo meteen. Is nog wat frisjes nu. En ik moet ook eerst nog wat aan homeschooling doen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik neem het wel van je over, Count. Er lijkt een constante factor in deze forum 'ruzietjes' te zitten... ![]() Disclaimer: ik heb al buiten gespeeld. Edit: series... Waarom zit er 1 jaar tussen seizoenen bij triple A shows als GoT en Westworld? Het zijn nota bene maar 8 afleveringen... [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 07-05-2020 10:45] ![]() |
|
quote: De Nederlandse vertaling is "clichés". signature ![]() |
|
quote: Grote producties kosten veel tijd, methinks.. Eikel ![]() |
|
Die serie Bevergem, dat is best representatief voor België, toch? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Bevergem ![]() ![]() |
|
Heerlijke serie. Een beetje het Twin Peaks van België. Enfin, toch qua absurditeit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Omschrijving klinkt leuk, maar waar kan men dat bekijken? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |