IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-10-2020 14:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

The Expanse wordt wel vaker space opera genoemd. Zit behoorlijk wat (melo)drama in.

Wordt weleens als negatieve term gebruikt, maar is het niet per se.

edit: acteerkwaliteit vind ik ook een van de mindere punten van The Expanse, maar vergeefbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-10-2020 14:21]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-10-2020 14:28 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 19 oktober 2020 13:21 schreef spectre het volgende:
fout, jij bent af
Beltalowda!

[Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 19-10-2020 14:32]


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2020 14:30 by spectre Profiel van spectre

bijna


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-10-2020 14:32 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Oh sorry, fanboi.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-10-2020 21:49 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Haunting Of Bly Manor

Minder spannend en creepy dan The Haunting Of Hill House, maar toch goed vermaakt met deze.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-10-2020 10:42 by spectre Profiel van spectre

Het was mij dus ontgaan dat er een nieuw seizoen Luther bij is gekomen in 2019


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 26-10-2020 10:52 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

House of Cards. Heb een beetje moeite met Wright als ijskoude bitch die alles doet om d'r vent te steunen. Komt niet echt geloofwaardig over.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 26-10-2020 17:05 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

quote:
Op 20 oktober 2020 21:49 schreef MetalJan het volgende:
The Haunting Of Bly Manor

Minder spannend en creepy dan The Haunting Of Hill House, maar toch goed vermaakt met deze.

Onlangs een begin mee gemaakt, eerste indruk was niet slecht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-10-2020 9:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Als grote Philip K. Dick-fan, en dan zeker van zijn briljante kortverhalen, was ik zeer enthousiast over deze serie. Een goeie vijf afleveringen verder blijft er niet veel van het enthousiasme over. Het niveau varieert sterk, maar blijft sowieso ruim onder het gemiddelde. Misschien dat het allemaal te afgekuist, te gestileerd is..Ik mis de grauwe dystopische elementen, het intense die de verhalen wel hebben op papier.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-10-2020 9:55 by Bleh? Profiel van Bleh?

Sommige waren ook maar héél losjes gebaseerd op PKD. Ik had er hoge verwachtingen van, maar was uiteindelijk inderdaad 'ok'.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 28-10-2020 10:15 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Als Belg kan je voor je potje dystopie toch gewoon uit het raam kijken? Maggie de Block was jullie minister van volksgezondheid. Veel absurde en dystopischer wordt het niet.

Of kijk naar Molenbeek. Dystopisch vooruitzicht voor Europa pur sang.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-10-2020 10:19 by Ktulu Profiel van Ktulu

Of het Vlaams nationalisme en al zijn ranzige uitwassen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 28-10-2020 16:53 by Bleh? Profiel van Bleh?

Ik mis nog de androïden, aliens en paranormale krachten, maar verder zijn we er zowat wel, ja.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-10-2020 17:15 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 oktober 2020 10:15 schreef KwelgeestIV het volgende:
Maggie de Block


Eerste waar ik aan moest denken was dit:


Toen de naam even door google gegooid. Had er meteen spijt van.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-10-2020 20:16 by spectre Profiel van spectre


Twin Peaks weer eens opgezet en vanaf vrijdag is Mandalorian weer op de buis

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-10-2020 20:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 31-10-2020 0:21 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 19 oktober 2020 11:22 schreef PandroidJack het volgende:
Zoals in Trekt op niets . Maar we zien nog wel of het beter wordt met de volgende afleveringen.


Eerste aflevering vind ik helemaal leuk. Niet zo janken.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-11-2020 12:01 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ondertussen is het in ieder geval weer leuk en interessant, zo veel afleveringen verder.

Deze Israëlitische serie uitgekeken. Over Israëlitische spionnen in Iran. Best meeslepend en spannend.



Nu begonnen aan seizoen twee van deze serie. Heerlijk cynische benadering van het superheldengenre, waar ik normaal een broertje dood aan heb. Benieuwd of het enthousiasme kan standhouden als ik nog wat afleveringen verder zit.





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-11-2020 9:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

The Office US gebingewatched. 't Zal een open deur zijn als ik zeg dat ik het een pak beter vind dat de originele Engelse versie. En dat de twee laatste seizoenen aan serieuze bloedarmoede lijden door het ontbreken van Steve Carell.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-11-2020 9:57 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 8 november 2020 12:01 schreef PandroidJack het volgende:
Deze Israëlitische serie uitgekeken. Over Israëlitische spionnen in Iran. Best meeslepend en spannend.






Eerste twee afleveringen van gezien nu, zeer spannend ja!

Ow en The Boys is mijn favo serie van dit moment.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-11-2020 9:59]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-12-2020 9:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Best vermakelijk en sympathiek, maar nu ook niet spectaculair.



Ik had geen idee dat een Zweed was. Ik wist dan ook niet dat zijn naam Peter Stomare was, dat had al een goede hint kunnen zijn natuurlijk.

Nu begonnen aan


De zoveelste Netflixserie die zich in de eighties afspeelt, maar zeer vermakelijk tot nu toe.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-12-2020 10:03 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 16 december 2020 9:36 schreef PandroidJack het volgende:
Ik had geen idee dat een Zweed was. Ik wist dan ook niet dat zijn naam Peter Stomare was, dat had al een goede hint kunnen zijn natuurlijk.


Ik legde de link bij het zien van de film Fargo, die zich in Minnesota afspeelt (en waar veel Zweden wonen).

Ik heb net het eerste seizoen van Watchmen er doorheen gejaagd. Erg goed bevallen. Ontwikkelde zich wel heel anders dan ik op basis van de trailer en de eerste aflevering verwachtte. Nu snel de film weer eens herzien.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-01-2021 13:05 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Eerste drie seizoenen op Netflix gekeken. Onderhoudend serie met een goeie soundtrack. Maar de dynamiek van verraden en weer bondgenoten worden en weer verraden...begint na een tijdje voorspelbaar te worden.



En dan hebben we ook nog deze. Een klein aantal korte afleveringen waarin er telkens op één scheldwoord wordt gefocust. Er zit wel wat historische diepgang in, maar voor Cage is het ook een goed vehikel om de onnozele maniak uit te hangen als presentator .





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-01-2021 10:59 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deense serie die qua thematiek wel wat te vergelijken is met 'Stranger Things', alleen speelt het zich niet af in een eighties sfeer én is het een heel pak minder spectaculair. Het heeft meer iets weg van een donkere crimi met een iets te lage snelheid naar m'n goesting.



Verder ook nog het nieuwe seizoen van Star Trek Discovery uitgezien, dat uiteindelijk (ondanks de kwakkelijke eerste aflevering) zeer goed meeviel.

En The Night Stalker, een docu-reeks over die Ramirez-seriemoordenaar. Best onderhoudend.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-01-2021 20:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

Onlangs het 3e seizoen van Cobra Kai gekeken. Het acteerwerk van de jeugd is soms tenenkrommend, maar de oudere cast maakt veel goed. Ook leuk om de acteurs uit de film weer eens te zien, zoals Yuji Okumoto (Chozen) en Elisabeth Shue (Ali). Kijkt gewoon lekker weg.

Nu bezig met Lupin.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2021 21:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 januari 2021 13:05 schreef PandroidJack het volgende:


En dan hebben we ook nog deze. Een klein aantal korte afleveringen waarin er telkens op één scheldwoord wordt gefocust. Er zit wel wat historische diepgang in, maar voor Cage is het ook een goed vehikel om de onnozele maniak uit te hangen als presentator .






nja, veel te veel blaaaa van die "comedians"


etymologie is leuk


ze zijn gestopt bij deze scheldwoorden omdat de volgende het N-word was denk ik


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen