IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 17-05-2021 9:02 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 17 mei 2021 8:50 schreef spectre het volgende:
Mindhunter aan het kijken, straffe kost


Yes, topserie


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-05-2021 9:05 by Mythics Profiel van Mythics

Heeft iemand hier ZeroZeroZero gezien? Ben wel benieuwd hoe is het. Kijk eigenlijk geen series (met enkele uitzonderingen) maar ik hoor er wel goede verhalen over.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-05-2021 9:58 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 17 mei 2021 8:37 schreef Fusion het volgende:
Ik vond die film wel cool dus zal deze wel een kans geven dank Maar is "Them" niet ook die andere film over die dubbelgangers van dezelfde neger?


Dat is 'Us', niet 'Them' (bijna een Pink Floyd-nummer).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-05-2021 11:38 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Aha, oh ja Wel dezelfde regisseur alle drie? Get Out, Us, Them? Zal toch wel geen toeval zijn die laatste 2 namen? Maar anyway, ik ga zo even een trailertje kijken, thanks!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-05-2021 11:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oh het heeft helemaal niets met elkaar te maken zie ik net

ZeroZeroZero en Mindhunters zien er ook wel aardig uit. Bizar hoge score zoals altijd met aardige tv series. Maar goed.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-05-2021 11:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Die Us ziet er verreweg het meest interesant uit, dus dat word um. Ik ben halverwege The Man in the High Castle gestopt dus zoek toevallig wat nieuws qua tv serie


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 17-05-2021 12:48 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Get Out was best gaaf, maar is het Us waarin die engchick zo'n lachwekkende stem opzet? Kansloze film.

Staat Mindhunters op netflix?


Gisteren begonnen aan s4 van The Handmaid's Tale. M'n bdsm pickle wordt af en toe wel op brute wijze getickeled door deze serie.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 17-05-2021 12:57 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 17 mei 2021 12:48 schreef Slegthyd het volgende:
Staat Mindhunters op netflix?



Yes, het is wel Mindhunter (zonder s)


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2021 13:13 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 mei 2021 11:56 schreef Fusion het volgende:
Die Us ziet er verreweg het meest interesant uit, dus dat word um. Ik ben halverwege The Man in the High Castle gestopt dus zoek toevallig wat nieuws qua tv serie


Kijk je nou al eens naar The Expanse?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-05-2021 13:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Da's echt wel een warme aanrader.

'Us' vond ik niet zo sterk, zeker in vergelijking met 'Get Out'.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-05-2021 13:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Schijt. Ik bedoel "Them" ziet er t m eat interessant uit en die ga ik kijken


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-05-2021 14:52 by spectre Profiel van spectre

Ik heb onlangs Q: Into the Storm gezien. Is een 6-delige docuserie over Qanon, en dan vooral over wie daar achter zit. Fascinerend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 19-05-2021 9:55 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Gisteren begonnen aan aflevering één van "Them" idd een heel naar beklemmend sfeertje a la "Get Out". Het verhaal speelt uiteraard heel succesvol in op je protest tegen de nare discriminatie en weet dat goed te mengen met een horror-sfeertje


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-05-2021 7:49 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Wacht maar tot je aan de "cat in a bag"-scène komt. Qua naargeestigheid kan die wel tellen.

Op Netflix tweede seizoen van Love, Death + Robots. Als je fan bent van, bijvoorbeeld, de kortverhalen van Philip K. Dick zal je dit zeker kunnen smaken. Niet van zijn hand, maar wel in hetzelfde straatje: korte afleveringen, meestal over dystopische werelden, allemaal in een eigen tekenstijl gemaakt. Warm aanbevolen als kort maar krachtig tussendoortje.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-05-2021 9:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Nog één aflevering van Them te gaan. Wel aardig, maar wel een beetje een formule met steeds terugkerende ingredienten (ouwe black artist song met wat extra reverb onder een nare scene met al-dan-niet-imaginair evil personage erbij, de racistische scenes die jemijlenver ziet aankomen etc) die op een gegeven moment wat vervelen. Maar het verhaal bouwt zich wel aardig uit, net genoeg enterntainment voor één seizoen me dunt


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-05-2021 21:01 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 20 mei 2021 7:49 schreef PandroidJack het volgende:
Wacht maar tot je aan de "cat in a bag"-scène komt. Qua naargeestigheid kan die wel tellen.

Op Netflix tweede seizoen van Love, Death + Robots. Als je fan bent van, bijvoorbeeld, de kortverhalen van Philip K. Dick zal je dit zeker kunnen smaken. Niet van zijn hand, maar wel in hetzelfde straatje: korte afleveringen, meestal over dystopische werelden, allemaal in een eigen tekenstijl gemaakt. Warm aanbevolen als kort maar krachtig tussendoortje.




Heel leuk ja! Enig minpuntje is dat S2 maar 8 afleveringen telt terwijl S1 er 18 heeft.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-05-2021 6:24 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze serie op amazon prime gezien. Over een bende comic-fans die tot de conclusie komen dat er in hun favoriete comic een samenzwering verstopt zit om aan de hand van allerlei virussen de mensheid te decimeren (klinkt als iets dat zo uit de mouw van elke anti-vaxer kon worden geschud). Het geweld is nogal overdadig en soms wat gratuit, maar voor de rest best amusant en onderhoudend.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-05-2021 10:45 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

He mijn reply is weg. Ik had deze serie jaren geleden gezien Channel4 dacht ik oorspronkelijk. Er ggeweldadig ja, was ook best protest tegen, vooral ook met die jonge personages/acteurs etc. Was geloof ik ook een seizoen 2 van slechts 4 afleveringe oid. Maar t is niet mooi afgemaakt qua verhaal. Wel een errug origineel verhaal overigens!


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-05-2021 11:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Voor zover ik weet, is deze recente serie wel een Amerikaanse remake van een Britse serie (als ik het google lijkt me dat toch). Of herken je uit de trailer toch de acteurs?

edit: de Britse acteurs



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 25-05-2021 11:37]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-05-2021 11:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oh shit er is een remake? Dat klinkt kut. Ik heb t over de (blijkbaar originele) Britse serie, op Channel4 dus volgens mij. Daar was geen tijfel mogelijk over of t Brits was, getuige de accenten van de actuers


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-05-2021 12:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Net de trailer getsjekt das idd niet de versie die ik heb gezien. Toegegeven, de VS versie zag er iets minder kut uit dan verwacht.


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 25-05-2021 12:47 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Iemand nog Handmaid's Tale? Het begint wel erg repetetief te worden zeg.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-05-2021 8:13 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Lodge 49', een tragikomische serie over een Californische surfboy die van de één op andere dag alles van waarde in zijn leven kwijt speelt. Door toe te treden tot de mysterieuze 'Lodge 49' vindt hij terug een doel. Mooie, dromerige serie. Mét een bijrol voor de altijd aangename Bruce Campbell (voor de fans).



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-05-2021 9:09 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

CAmpbel altijd leuk, de beschrijving klinkt wel intrigeren, zet m op de lijst, dank weer!

Gisterenavond net S01E01 van ZeroZeroZero gezien. Op zich wel voldoende incentive om verder te kijken, maar dan moeten tot nu toe wat vlakke karakters met wel wat meer gaan aanspreken. Ben benieuwd.


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-05-2021 6:25 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Redelijk geslaagd deze serie, vooral dan omdat Jean-Claude er zijn hand niet voor omdraait om zichzelf serieus te relativeren/te kakken te zetten. Het humor-element is dus best aangenaam en zou bijna doen vergeten dat het wel allemaal zéér duidelijk rond zijn persoontje draait. Maar er zit ook wel een soort van surrealistisch element in en al bij al komt onze Belgische actiester best sympathiek over.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen