![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Yes, topserie ![]() ![]() |
|
quote: Dat is 'Us', niet 'Them' (bijna een Pink Floyd-nummer). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Aha, oh ja Wel dezelfde regisseur alle drie? Get Out, Us, Them? Zal toch wel geen toeval zijn die laatste 2 namen? Maar anyway, ik ga zo even een trailertje kijken, thanks! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oh het heeft helemaal niets met elkaar te maken zie ik net ZeroZeroZero en Mindhunters zien er ook wel aardig uit. Bizar hoge score zoals altijd met aardige tv series. Maar goed. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Die Us ziet er verreweg het meest interesant uit, dus dat word um. Ik ben halverwege The Man in the High Castle gestopt dus zoek toevallig wat nieuws qua tv serie When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Get Out was best gaaf, maar is het Us waarin die engchick zo'n lachwekkende stem opzet? Kansloze film. Staat Mindhunters op netflix? Gisteren begonnen aan s4 van The Handmaid's Tale. M'n bdsm pickle wordt af en toe wel op brute wijze getickeled door deze serie. ![]() ![]() |
|
quote: Yes, het is wel Mindhunter (zonder s) ![]() |
|
quote: Kijk je nou al eens naar The Expanse? ![]() |
|
Da's echt wel een warme aanrader. 'Us' vond ik niet zo sterk, zeker in vergelijking met 'Get Out'. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Schijt. Ik bedoel "Them" ziet er t m eat interessant uit en die ga ik kijken When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik heb onlangs Q: Into the Storm gezien. Is een 6-delige docuserie over Qanon, en dan vooral over wie daar achter zit. Fascinerend ![]() |
|
Gisteren begonnen aan aflevering één van "Them" idd een heel naar beklemmend sfeertje a la "Get Out". Het verhaal speelt uiteraard heel succesvol in op je protest tegen de nare discriminatie en weet dat goed te mengen met een horror-sfeertje When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wacht maar tot je aan de "cat in a bag"-scène komt. Qua naargeestigheid kan die wel tellen. Op Netflix tweede seizoen van Love, Death + Robots. Als je fan bent van, bijvoorbeeld, de kortverhalen van Philip K. Dick zal je dit zeker kunnen smaken. Niet van zijn hand, maar wel in hetzelfde straatje: korte afleveringen, meestal over dystopische werelden, allemaal in een eigen tekenstijl gemaakt. Warm aanbevolen als kort maar krachtig tussendoortje. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nog één aflevering van Them te gaan. Wel aardig, maar wel een beetje een formule met steeds terugkerende ingredienten (ouwe black artist song met wat extra reverb onder een nare scene met al-dan-niet-imaginair evil personage erbij, de racistische scenes die jemijlenver ziet aankomen etc) die op een gegeven moment wat vervelen. Maar het verhaal bouwt zich wel aardig uit, net genoeg enterntainment voor één seizoen me dunt When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Heel leuk ja! Enig minpuntje is dat S2 maar 8 afleveringen telt terwijl S1 er 18 heeft. ![]() |
|
Deze serie op amazon prime gezien. Over een bende comic-fans die tot de conclusie komen dat er in hun favoriete comic een samenzwering verstopt zit om aan de hand van allerlei virussen de mensheid te decimeren (klinkt als iets dat zo uit de mouw van elke anti-vaxer kon worden geschud). Het geweld is nogal overdadig en soms wat gratuit, maar voor de rest best amusant en onderhoudend. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
He mijn reply is weg. Ik had deze serie jaren geleden gezien Channel4 dacht ik oorspronkelijk. Er ggeweldadig ja, was ook best protest tegen, vooral ook met die jonge personages/acteurs etc. Was geloof ik ook een seizoen 2 van slechts 4 afleveringe oid. Maar t is niet mooi afgemaakt qua verhaal. Wel een errug origineel verhaal overigens! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Voor zover ik weet, is deze recente serie wel een Amerikaanse remake van een Britse serie (als ik het google lijkt me dat toch). Of herken je uit de trailer toch de acteurs? edit: de Britse acteurs ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 25-05-2021 11:37] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Oh shit er is een remake? Dat klinkt kut. Ik heb t over de (blijkbaar originele) Britse serie, op Channel4 dus volgens mij. Daar was geen tijfel mogelijk over of t Brits was, getuige de accenten van de actuers ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Net de trailer getsjekt das idd niet de versie die ik heb gezien. Toegegeven, de VS versie zag er iets minder kut uit dan verwacht. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Iemand nog Handmaid's Tale? Het begint wel erg repetetief te worden zeg. ![]() ![]() |
|
'Lodge 49', een tragikomische serie over een Californische surfboy die van de één op andere dag alles van waarde in zijn leven kwijt speelt. Door toe te treden tot de mysterieuze 'Lodge 49' vindt hij terug een doel. Mooie, dromerige serie. Mét een bijrol voor de altijd aangename Bruce Campbell (voor de fans). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
CAmpbel altijd leuk, de beschrijving klinkt wel intrigeren, zet m op de lijst, dank weer! Gisterenavond net S01E01 van ZeroZeroZero gezien. Op zich wel voldoende incentive om verder te kijken, maar dan moeten tot nu toe wat vlakke karakters met wel wat meer gaan aanspreken. Ben benieuwd. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Redelijk geslaagd deze serie, vooral dan omdat Jean-Claude er zijn hand niet voor omdraait om zichzelf serieus te relativeren/te kakken te zetten. Het humor-element is dus best aangenaam en zou bijna doen vergeten dat het wel allemaal zéér duidelijk rond zijn persoontje draait. Maar er zit ook wel een soort van surrealistisch element in en al bij al komt onze Belgische actiester best sympathiek over. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |