|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Erg aangename serie dit. Er passeren de nodige zware, dramatische onderwerpen de revue, maar er blijft altijd een aangename luchtigheid aanwezig om het nooit te zwaar op de hand te laten worden. Nu in de ban van Zware aanrader voor Stephen King-fans. Het katholieke aspect moet je er wel bijnemen, maar het dient hier ook wel goed het verhaal. Af en toe slabbakt het tempo, maar al bij al nog steeds intrigerend genoeg om te blijven kijken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sex education ftw |
|
Seizoen 5 van The Expanse zo maar beginnen, sasa-ke? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Criminal Marcella The Fall Sinner Luther Mindhunter Bloodline Easy Kominsky Method Living with Yourself Atypical Maniac The One On Becoming a God in Central Florida Staan er allemaal op en zijn top IMHO. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-09-2021 14:26] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Marianne like! signature |
|
Alleaal al aan de Squid Game? When your people matter, menstrual health matters |
|
Neen, eerst begonnen (rijkelijk laat) aan "The Handsmade Tale", da's al deprimerend genoeg. Er zijn gewoon te veel series The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Man in the High Castle, errug vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vond m ook vet vooral de premise en de uitwerking maar ben toch ergens halverwege seizoen 2 geloof ik afgehaakt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ook daar ergens being seizoen 3 geloof ik afgehaakt. The Expanse is een record voor me, net begonnen aan seizoen 5. Kweennie of ik t afmaakt tho When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: idioot Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hoever ben jij nu beratna When your people matter, menstrual health matters |
|
Climax S2 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij was t seizoen 3 dat ik afhaakte. Even checken. Ja. Het was halverwege siezoen 3 When your people matter, menstrual health matters |
|
Twee afleveringen van The Squid Game gezien. Meh When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ook afgekeken. Fijne serie. Soms iets te langdradig, maar sfeertje was goed. |
|
Sfeertje was inderdaad erg oke, en inderdaad de vergelijkingen met Stephen King zijn snel gemaakt. Maar af en toe echt wel heel erg langdradig..... Vooral de laatste aflevering spande de kroon in langdradigheid. |
|
quote:Toch afgekeken, best spannend. Einde wat slapje. Seizoen twee trekt me niet direct zo. Toch maar verder in The Expanse seizoen 5 When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb het gelezen op Wikipedia. Nu hoef ik niet meer te kijken, hehe. Wel aardig verhaal. En waar om denk ik dat dit soort dingen ook irl gebeurt. Iets meer hele rijke mensen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb een paar afleveringen gekeken maar dat pretentieuze pseudo-spirituele gewauwel trok ik al erg snel niet meer. En dat totaal gebrek aan tempo, daar kan Lars von Trier nog wat van leren. Jammer want het leek zo veelbelovend. Dit was vermakelijk maar het einde vond ik nogal een anticlimax. Als in "O was dat het al??" |
|
https://tvvisie.nl/nieuws/belgie/opnames-nieuwe-spannende-near-fiction-reeks-arcadia-gestart_110689/ Wat leuk zeg, een nieuwe serie over een samenleving met puntensysteem, een zogenaamde ‘burgerscore’, Genre: near fiction. Hoe verzinnen ze het. ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Ik had in m'n vakantie in een dag alles gebinged. Iets pakte me in die serie. En toen kwam die zesde aflevering. Nou, veeg mij maar op, hou maar op met me, ik ga wel voor de rest van de avond daar in een hoekje lopen foetussen. Iets pakte me in die serie, en ik heb geen idee wat. Normaal hou ik niet van Japans/Koreaanse media. Maar vanwege m'n werk was het "leed" wat de spelers doormaakte, en zich uiteindelijk op opgaven, best wel herkenbaar. En ik vond de walgelijkheid van de mensheid in zijn algeheel als thema ook zeer geslaagd en tof tot uiting gebracht. Ja, worth the hype. Maar goed, ik kijk ook weinig series/films. Dus ik ben al gauw tevreden. |
|
Wat was er met aflevering 6 precies? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |