IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2019 13:52 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 februari 2019 9:20 schreef Fusion het volgende:
Wil "The Expanse" eerst een kans geven. En die hierboven werd gepost (door jou?), ondanks de zeer lage IMDB score haha


The Expanse is mijn favoriete scifi serie sinds BSG.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-02-2019 11:18 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ca va, veel actie, maar niet al te goed geacteerd.

quote:
Op 11 februari 2019 11:08 schreef powertieke het volgende:
Nieuwe trek! Wiiiii.

Niet heel goed, maar Trek dus wiiiiii!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 13-02-2019 12:04 by williamblake Profiel van williamblake

Les miserables. Zoveelste verfilming alweder. Deze keer als miniserie voor de BBC. Haalt niet het niveau van de verfilming met Liam Neeson & Geoffrey Rush, maar is wel degelijk met Dominic West als Jean Valjean en David Oyelowo als Javert. Is trouwens voor een deel in Gent opgenomen, dus wel grappig als je bepaalde plekken herkent die zogezegd Parijs moeten voorstellen...



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-02-2019 12:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ga ik tsjekken


When your people matter, menstrual health matters


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-02-2019 12:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 13 februari 2019 11:18 schreef PandroidJack het volgende:
Ca va, veel actie, maar niet al te goed geacteerd.


Dat is precies het tegenovergestelde van wat Star Trek zou moeten zijn.

Edit:

quote:
Op 12 februari 2019 14:10 schreef Fusion het volgende:



Zo, voordat 'ie me te vlug af is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-02-2019 12:24]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-02-2019 8:56 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Na 'Twin Peaks' moet dit één van de meest bizarre en tegelijk erg grappige series zijn die ik tot nu toe gezien heb. Die subtiele late seventies/begin eigthies elementen (die computers en aanverwanten vooral) waren tevens een feest voor de ogen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-03-2019 8:58 by williamblake Profiel van williamblake

relliK. BBC miniserie over seriemoordenaar met zuur verminkte lichamen als methode. Speciale format: begint met het einde en spoelt om de 5 à 10 minuten terug naar voorgaande events. Goeie cast, sfeervol & sterk opgebouwd. Een aanrader, alhoewel veel mensen blijkbaar snel afhaken omwille van de format wegens te verwarrend/complex...



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 05-03-2019 9:16 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Memento.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-03-2019 9:36 by williamblake Profiel van williamblake

Yep, maar dat vond ik dan ook een topfilm. Vermoedelijk de reden dat ik relliK ook zeer goed vond.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-03-2019 9:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-03-2019 13:59 by MetalJan Profiel van MetalJan

Donderdag begonnen met Requiem wat me doet denken aan The Haunting of Hill House, alleen dan wat minder creepy. Toch zitten er best wat schrik effecten in. Ik vermaak me er wel mee.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-03-2019 13:22 by williamblake Profiel van williamblake

Escape at Dannemora: Verfilming van waargebeurde ontsnapping. Regie door Ben Stiller. De man kan blijkbaar nog meer dan komedie, want het is goed gebracht. Traag begin en dan langzaam spanning opbouwen. Daarnaast een ijzersterke cast met een geniale Benicio Del Toro (zoals gewoonlijk), Patricia Arquette, Paul Danno & David Morse. Een aanrader.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-03-2019 13:58 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Nog volgers van deze Duitse sf-serie? Ik vind ze best goed, maar zal ook wel afhangen van de afloop.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 18-03-2019 8:45 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 17 maart 2019 13:58 schreef PandroidJack het volgende:
Nog volgers van deze Duitse sf-serie? Ik vind ze best goed, maar zal ook wel afhangen van de afloop.




Yup!
Heb een hele tijd geleden het eerste seizoen gezien, en vond het erg sterk.
Stoorde me de eerste paar afleveringen aan de continue dreigende soundtrack, vond het overdreven, maar het went.
Wacht nog op seizoen 2, welke ik zeker graag wil zien!


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-03-2019 13:24 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ja, alleen hoop ik dat ze het niet over té veel seizoenen gaan uitmelken. Wel een serieuze mindfuck bij momenten, met personages in verschillende tijdsvakken. Je moet er goed bij blijven opletten.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-03-2019 13:29 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 februari 2019 13:52 schreef spectre het volgende:
The Expanse is mijn favoriete scifi serie sinds BSG.


Seizoen 3 was fantastisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-03-2019 13:07 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Deze ge-binchwatched. Over het algemeen fijn, bij momenten best creepy sfeertje. Maar die laatste aflevering, waarin ze per se alles mooi willen afwikkelen, vond ik zo'n rommeltje dat het voor mij met een flessenscheet ge-eindigd is.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2019 8:46 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 25 februari 2019 8:56 schreef PandroidJack het volgende:
Na 'Twin Peaks' moet dit één van de meest bizarre en tegelijk erg grappige series zijn die ik tot nu toe gezien heb. Die subtiele late seventies/begin eigthies elementen (die computers en aanverwanten vooral) waren tevens een feest voor de ogen.


Gisteren laatste deel gezien. Idd mooie beelden, soms grappig, leuke knipogen, luchtige technische onzin dialogen vs mooie psychologische interacties tussen mensen. En vond vooral dat laatse het mooist. Ik vond t een top serie


When your people matter, menstrual health matters


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 25-03-2019 8:47 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 18 maart 2019 13:24 schreef PandroidJack het volgende:
Ja, alleen hoop ik dat ze het niet over té veel seizoenen gaan uitmelken.


Ja, ik hoop ook dat het niet al te veel gaat worden.
Seizoen 2 kan nog een hoop uitleggen en versterken, maar dan is het, wat mij betreft, wel goed.
Dacht eerlijk gezegd na de laatste aflevering van 1 dat het zo wel goed was, dat een vervolg het "origineel" alleen maar af kan zwakken. We gaan het zien!


Eikel


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 28-03-2019 22:12 by williamblake Profiel van williamblake

True detective seizoen 3: wat een tegenvaller. Niks zeggende karakters in een plain story met een belachelijk einde. Ik begrijp totaal niet dat dit in het merendeel van de reviews beter scoort dan het 2de seizoen (dat ik wel zeer goed vond na het fantastische 1ste seizoen).



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2019 10:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 28 maart 2019 22:12 schreef williamblake het volgende:
True detective seizoen 3: wat een tegenvaller. Niks zeggende karakters in een plain story met een belachelijk einde. Ik begrijp totaal niet dat dit in het merendeel van de reviews beter scoort dan het 2de seizoen (dat ik wel zeer goed vond na het fantastische 1ste seizoen).

Zeer slecht einde inderdaad (niet echt in de TD-sfeer), maar het is wel zeer zeer zeer veel beter dan seizoen 2. Heb er nog goed van genoten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-03-2019 11:34 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 maart 2019 8:47 schreef GinaG het volgende:
Ja, ik hoop ook dat het niet al te veel gaat worden.
Seizoen 2 kan nog een hoop uitleggen en versterken, maar dan is het, wat mij betreft, wel goed.
Dacht eerlijk gezegd na de laatste aflevering van 1 dat het zo wel goed was, dat een vervolg het "origineel" alleen maar af kan zwakken. We gaan het zien!


Dat hoop ik van meer series. Ik hoop stiekem bijvoorbeeld ook dat S3 van Stranger Things het laatste zal zijn, of dat er daarna nog maximaal 1 of 2 volgen. Uitmelken kan een serie echt compleet kapotmaken. Walking Dead was de eerste paar seizoenen waanzinnig, ik neem nu de moeite niet eens meer om te kijken. Al staat alles klaar op de mediaspeler, geen zin om de moeite te nemen. Lost was ook zo'n serie die veel te lang dooremmerde.

Nogmaals Breaking Bad als voorbeeld. 5 seizoenen op extreem hoog niveau, definitief einde, klaar. Prima dat er nog wat spinoffs komen, ik snap ook dat er geld verdiend moet worden, maar laat de originele serie in zijn waarde.

Maargoed, eerst maar eens een nieuwe serie uitzoeken om te gaan volgen. De keuze is reuze.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-03-2019 19:29 by MetalJan Profiel van MetalJan

After Life gekeken. Beetje wennen in het begin, toch heel aardig.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 01-04-2019 9:34 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 11 februari 2019 6:45 schreef PandroidJack het volgende:
SF-serie, naar een werk van dezelfde auteur van 'Game of Thrones'. Nogal een zware hap, waar je van de eerste aflevering direct ingesmeten wordt en je veel info moet verwerken. Echt vrolijk word je er ook niet van, maar desondanks vond ik het wel goed uitgewerkt, met redelijk originele verhaallijnen.




Ik vond het goed beginnen, maar halverwege zakt het als een pudding in elkaar. Je merkt dat het source material een kortverhaal is, want plots zijn er van die afleveringen die ze gecreëerd hebben om een volledig seizoen te kunnen vullen (zoals wanneer ze een ander schip tegenkomen). Daarnaast worden de acties van de meeste personages steeds onlogischer en het einde vond ik echt belachelijk.

Soit, nu aan Origin begonnen. Beetje dezelfde stijl (scifi horror), maar tot nu toe voorlopig beter dan Nightflyers.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-04-2019 22:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 maart 2019 9:24 schreef Fusion het volgende:

er schijnt zelf aan seizoen 3 gefilmd te worden. Yummie


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen