IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2019 14:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Nog iemand Tsjernobyl aan het kijken?


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-06-2019 20:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Begonnen aan The OA part 2 eindelijk, voelt als thuiskomen


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 13-06-2019 8:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Heerlijke cliffhanger einde aflevering 1 Heeft nog niet dezelfde aantrekkingskracht als seizoen 1, toen alles nog nieuw en onbekend was, maar ga t toch helemaal kijken denk ik.


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-06-2019 9:31 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

ADHD, ultra-gewelddadige serie - in de stijl van Crank. Dus ook expres over-the-top. De acteur heeft wel het nodige charisma om het draaglijk te houden, maar dat tekenfilmfiguurtje maakt het soms té onnozel.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-06-2019 12:02 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 8 juni 2019 14:06 schreef Hypnos het volgende:
Nog iemand Tsjernobyl aan het kijken?


Check. Sterk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2019 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Idd


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-06-2019 8:58 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Eindelijk nog eens een serie waarin Gervais niet irritant overacteert, maar wel een geslaagde zwartgallige klootzak neerzet. Soms gevaarlijk balancerend op de rand van pathetiek (vooral door foute songkeuzes), maar ook wel een mooie serie over levensmoeheid, die op subtiele manier sprankeltjes hoop verspreid.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-06-2019 12:52 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Het tweede seizoen van Dark, die Duitse sci-fi-serie. Best moeilijk te volgen, met die door elkaar lopende tijdslijnen, en personages op verschillende momenten en ouderdommen nog kunnen uit elkaar halen. Pas tegen het einde van de serie begon ik terug het bos door de bomen te zien. Er zou nu nog blijkbaar 1 laatste seizoen volgen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-06-2019 16:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Moekooknogzienja. Ook Engels nagesynchroniseerd naar ik heb vernomen?


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-06-2019 19:22 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 25 juni 2019 12:52 schreef PandroidJack het volgende:
Het tweede seizoen van Dark, die Duitse sci-fi-serie. Best moeilijk te volgen, met die door elkaar lopende tijdslijnen, en personages op verschillende momenten en ouderdommen nog kunnen uit elkaar halen. Pas tegen het einde van de serie begon ik terug het bos door de bomen te zien. Er zou nu nog blijkbaar 1 laatste seizoen volgen.


Gisteren begonnen met het 2e seizoen, maar ik denk dat ik eerst seizoen 1 nog maar een keertje kijk, haha. Is ook al tijdje terug dat ik die gezien heb.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-06-2019 19:23]


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 26-06-2019 12:48 by williamblake Profiel van williamblake

Into the badlands: Martial arts in een post-apocalyptische setting met een southern gothic feel. In het eerste seizoen is het verhaal wel nogal dunnetjes en zijn de karakters nogal eendimensoniaal, maar het is goed genoeg om te blijven kijken en de vechtscenes zijn wel cool. Maar de kwaliteit (en ook de budgetten voor de setting) stijgt wel met ieder seizoen. Al bij al wel degelijk entertainment.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-06-2019 14:32 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 25 juni 2019 16:39 schreef Fusion het volgende:
Moekooknogzienja. Ook Engels nagesynchroniseerd naar ik heb vernomen?


Als je je Netflix mooi op Nederlands zet qua taal, spechen sie Deutch.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 02-07-2019 18:05 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 8 juni 2019 14:06 schreef Hypnos het volgende:
Nog iemand Tsjernobyl aan het kijken?


Ondertussen ook bekeken. Goed, maar ik vind de "beste serie ooit" status een beetje (veel) overdreven.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-07-2019 18:57 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 juni 2019 14:32 schreef PandroidJack het volgende:
Als je je Netflix mooi op Nederlands zet qua taal, spechen sie Deutch.
Ich habe keine Netflix, es tut mir leit.


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-07-2019 15:04 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Precies beter dan het tweede seizoen. Met de nodige body-horror. Maar het mag wel stoppen nu.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 09-07-2019 15:05]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2019 15:42 by spectre Profiel van spectre

Volgens mij is vanaf het begin al bekend dat er 4 seizoenen max komen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-07-2019 22:48 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Weer een erg vermakelijk seizoen inderdaad. Makers hebben al wel laten weten dat ze de show niet oneindig willen laten doorgaan, dus ik hoop inderdaad op nog 1 á 2 seizoenen en dan klaar. Beter kappen on a high dan á la The Walking Dead blijven trekken aan een dood paard. Al las ik wel dat het oorspronkelijke plan was om Eleven in het eerste seizoen te laten sterven, dus daar zijn ze al wel op teruggekomen.

Vond ik bv het mooie aan Breaking Bad. 5 seizoenen, allemaal beresterk, en een definitief einde. Geniaal.

Sowieso nog één dus. Voor degenen die nog kijken moeten, laat de laatste aflevering nog even lopen tijdens de credits.

Zal niks spoilen, maar ik kan me niet voorstellen dat bepaalde personen niet terugkeren. Zeker na het zien van die laatste, semi-verborgen scène.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2019 9:37 by spectre Profiel van spectre

Ik had er helemaal niet bij stilgestaan, maar dat de kinderen langzaam per seizoen ouder worden is geweldig om karakters te ontwikkelen, dan hoef je de horror elementen van de show niet zo enorm aan te passen en kun je toch elke keer een fris nieuw seizoen neerzetten. Briljant


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-07-2019 9:37 by spectre Profiel van spectre

pas 3 afl gezien dus graag iedereen de bek houden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 10-07-2019 17:45 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Is dat iets, Stranger things? Ik heb een of twee afleveringen gezien van het eerste seizoen toen het net uitwas, maar het deed me niet zoveel.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-07-2019 22:28 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juli 2019 17:45 schreef Deceptikoen het volgende:
Is dat iets, Stranger things? Ik heb een of twee afleveringen gezien van het eerste seizoen toen het net uitwas, maar het deed me niet zoveel.


Aan bovenstaande reacties te zien zeker wel ja

Ik vind het in elk geval een supertoffe serie. Goed verhaal, geniaal 80's-sfeertje, toffe karakters, kijkt heerlijk weg. Serie neemt zichzelf ook niet extreem serieus. Lekkere soundtrack ook. Plus nu in totaal maar 25 afleveringen, dus da's nog te doen

Moest geloof ik de eerste aflevering nog wel even inkomen, maar daarna binnen no-time door alle seizoenen heen geblazen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2019 9:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 10 juli 2019 17:45 schreef Deceptikoen het volgende:
Is dat iets, Stranger things? Ik heb een of twee afleveringen gezien van het eerste seizoen toen het net uitwas, maar het deed me niet zoveel.


poept de paus in het bos? Ik weet dat het niet hip is om te doen, iets wat langer de tijd gunnen. Tot nu toe is 3 mijn favo seizoen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2019 11:58 by spectre Profiel van spectre

Ik was in het begin ook enorm sceptisch, mijn vooringenomen hoofd ging uit van eenvoudig nostalgie-voer en daar heb ik een pesthekel aan. Maar dat is enkel de framing, echt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-07-2019 12:18 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 juli 2019 11:58 schreef spectre het volgende:
Ik was in het begin ook enorm sceptisch, mijn vooringenomen hoofd ging uit van eenvoudig nostalgie-voer en daar heb ik een pesthekel aan. Maar dat is enkel de framing, echt


Ik heb ook knap lang gewacht met kijken. De hele wereld vindt het unaniem tof, da's bij mij al vaak wel een alarmbel, en ik hoorde alleen maar dingen over het lekkere sfeertje.

Dat laatste klopt zeer zeker, maar daarbij is het verhaal ook goed, is het acteerwerk dik in orde, goeie vfx, spannend, 'likeable' karakters, het kijkt gewoon verdomd lekker weg.

Je kunt overigens wel besluiten nog heul lang te wachten met kijken, te wachten tot álle seizoenen er zijn en er dan in twee weken knetterhard doorheen te knallen

Ik gok overigens op kerst voor seizoen 4. Las dat S3 en S4 back to back werden gefilmd, en dit: https://www.youtube.com/watch?v=1DTxO9tW2p4. "This is the basement. Decorated for Christmas for reasons I don’t know”

ILLUMINATI CONFIRMED


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-07-2019 13:09 by williamblake Profiel van williamblake

quote:
Op 11 juli 2019 12:18 schreef Ethereal het volgende:
Je kunt overigens wel besluiten nog heul lang te wachten met kijken, te wachten tot álle seizoenen er zijn en er dan in twee weken knetterhard doorheen te knallen



sowieso mijn kijkstijl. Het zal dus nog een jaartje of twee zijn vooraleer ik aan Stranger things begin.

Ondertussen aan Sneaky Pete begonnen. Conman die vrijkomt uit gevangenis en om onder te duiken de identiteit van een verloren kleinzoon aanneemt. Met Bryan Cranston (die trouwens ook mede bedenker van de serie is). Tot nu toe zeer goed.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen