|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: He??? |
|
Zijn de vrouwen terug aan de winnende hand? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Ik weet t niet maar ze kijken wel heel vaak heel lang heel strak de camera in met een mengeling van onderdrukte woede, frustratie, pijn enzo iedere aflevering. Dan weer een flashback naar de tijd voor de theocratie, dan weer gepijnigde blikken, flashback, etc... pfff. Jammer want vond seizoen 1 best goed, When your people matter, menstrual health matters |
|
Ash vs. evil dead afgerond. Al bij al wel een degelijke sequel serie op de film trilogie. Goed dat ze er ook de brui aan geven na 3 seizoenen, want bij momenten begon het toch wat aan te slepen. Ze vallen immers vaak in herhaling en de plots zijn ook flinterdun, maar het blijft wel super entertainment door het charisma van Bruce Campbell en de (bij momenten echt wel over the top) mix van humor en horror. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Dat moet ik maar eens kijken dan. Vond Bubba Ho-Tep ook erg leuk When your people matter, menstrual health matters |
|
ik ben met Rick & Morty begonnen al die verspilde jaren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Rick & Morty is Laatst ook de eerste drie seizoenen van Adventure Time op Netflix gekeken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 23-07-2018 14:21] |
|
quote: Snap je kritiek, het was wel wat traag dit seizoen. We weten nu ook ondertussen wel dat het allemaal niet al te relaxed is daar, dus er mag wel wat meer gebeuren. Geen dikke actie ofzo, maar iets. Gebeurt ook wel, maar dan net wat voorbij het moment waarop jij afgehaakt bent [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-07-2018 7:04] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Shizzle on ma nizzle! Dan moet ik toch maar weer gaan kijken dus When your people matter, menstrual health matters |
|
Net seizoen drie van Black Mirror uitgekeken. Wow.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoppa seizoen 4 begint. Shizzle on ma nizzle When your people matter, menstrual health matters |
|
Seizoen 1 in een week uitgekeken en meteen door gegaan met het 2de. |
|
La Casa de Papel aan het kijken. Bijna seizoensfinale seizoen 1. Wat... een... serie |
|
Nu bij het 3de seizoen van Into the Badlands. Veramerikaanste martial arts serie, best vermakelijk, niet wereldschokkend tho. Eikel |
|
Ok vond seizoen 4 van Black Mirror een stuk minder eerlijk gezegd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Grenseland. Vlotte serie, alleen het einde was een beetje raar. |
|
Orphan Black aan beginnen? Isdawa? When your people matter, menstrual health matters |
|
bij vlagen aardig, maar ik ben wel mee gestopt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat met vlagen klopt wel, maar ik heb het wel uit gekeken, vond het een toffe serie! Eikel |
|
12 monkeys bijna afgerond. Als je de vergelijking met de geniale film maakt, haak je na 1 aflevering af. Eenmaal je je daar echter over zet, is het een ok sci-fi serie die rond tijdreizen draait. Het is geen topserie (de plot is soms echt wel te far fetched), maar het verveelt niet en er duiken ook een paar leuke gastrollen in op. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik heb de film best hoog zitten.... hou de serie dan nog maar even achter de hand When your people matter, menstrual health matters |
|
Zijn er nog leuke beetje indy postapocalyptische of zombie shizzlistische series? Liefst niet met humor enzo When your people matter, menstrual health matters |
|
Les Revenants? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |