|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer een serie gebingwatched. De eerste twee seizoenen vond ik zeer vermakelijk, vooral door de zwarte humor en een keure aan fijne acteurs. Seizoen 3 was een niet zo geslaagde stijlbreuk. Minder humor, inconsistent in sfeer (soms erg Twin Peaks-achtig, niet geheel toevallig wanneer er een TP-acteur in beeld verschijnt) en Ewan McGregor heeft het charisma van een pannenkoek. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Die beflap helpt niet veel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Tigerking oh man oh man "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Ja. Fusion overleeft aflevering 1 niet. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Een soort van Game of Thrones très light, ideaal om met de kinderen te kijken. Zit nog best aardig in elkaar. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Wat een dekadent volk, ik heb er echt hartelijk om gelachen. Eikel |
|
Tiger King was prima te aanschouwen. Next level tokkies met een aantal wonderlijke verrassingen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Eerste paar afleveringen van Peaky Blinders geprobeerd. Lijkt de moeite waard. |
|
Zeker de moeite waard! Alleen mogen ze er na 5 seizoenen zo langzamerhand wel een einde aan breien, de spanning is er wel een beetje uit imo. |
|
How to get away with murder. Ik vind het helemaal niet leuk en van alle hotties die erin zitten springt er geen enkele echt uit, dus ik snap niet waarom ik nu toch aan het einde van seizoen 1 beland ben. =[ |
|
Servant Erg origineel plot, goede acteurs en zeer interessante karakters. Goed en origineel camerawerk. Ik ben halfweg het seizoen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ozark, hier ooit wel eens gepost geloof ik. Leuk, lekker gespannen sfeertje, niks over the top gedoe. |
|
Tweede seizoen achter de kiezen. Korte afleveringen (nog geen half uur) en kort seizoen ook. De serie waarin Ricky Gervais eens niet irritant overkomt, spijtig genoeg wel bij momenten overdreven pathetisch en overlopend van zelfmedelijden. Gelukkig wordt dat op andere momenten gecounterd door erg geslaagde humor. Al bij al een welgekomen shot positivisme. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 27-04-2020 7:58] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Waarschijnlijk een erg atheistisch of zefs antitheistische inslag? Of houdt ie t in t midden? When your people matter, menstrual health matters |
|
Van het eerste seizoen kan ik het mij niet meer herinneren, in seizoen 2 valt het mee. Gervais hangt meer de algemene nihilist uit. Ondanks de titel is het dus geen echt thema in deze serie. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dat had ik al na twee seizoenen. Is sowieso het euvel met 98% van hedendaagse series. |
|
quote: Op de achtergrond aanwezig. Ik denk dat je het aan kan. |
|
quote: Het meest recente seizoen viel dik tegen, verder was het wel een supergoede serie. |
|
quote:thanks. Ik zal t binnenkort eens een kans geven. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Dank je When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Het lijkt een verdienmodel: Een of twee succesvolle seizoenen afleveren om de fans aan je te binden, dan uitmelken met nog 2 of 3 seizoenen. Westworld ook. Seizoen 3 is off. Kan er mijn vinger niet echt op leggen maar het is niet meer te vergelijken met de eerste 2. |
|
quote: Gotham kalfde al bij seizoen 2 af. En brgon nog zo leuk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
'Groundhog Day'-achtige thematiek. Best onderhoudend, en een mooi einde. Dat er blijkbaar nog een seizoen zou aankomen (om aan te sluiten op het hier voorgaande gesprek) vind ik bizar, gezien seizoen 1 zo'n mooi afgesloten geheel is. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |