IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
GinaG
Usericon van GinaG
Posted 31-03-2020 6:35 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 31 maart 2020 6:25 schreef Zwelglichaam het volgende:
Op zoek naar een goede bingeable. Tikje plat mag gerust. Denk True Blood.


Hemlock grove
Carnival row
Sleepy hollow (wel heel plat)
Salem
What we do in the shadows


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-04-2020 8:19 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Weer een serie gebingwatched. De eerste twee seizoenen vond ik zeer vermakelijk, vooral door de zwarte humor en een keure aan fijne acteurs. Seizoen 3 was een niet zo geslaagde stijlbreuk. Minder humor, inconsistent in sfeer (soms erg Twin Peaks-achtig, niet geheel toevallig wanneer er een TP-acteur in beeld verschijnt) en Ewan McGregor heeft het charisma van een pannenkoek.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 01-04-2020 8:21 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 1 april 2020 8:19 schreef PandroidJack het volgende:
Ewan McGregor heeft het charisma van een pannenkoek.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-04-2020 8:29 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Die beflap helpt niet veel.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-04-2020 15:21 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Tigerking oh man oh man


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 02-04-2020 16:31 by Zwelglichaam Profiel van Zwelglichaam

quote:
Op 2 april 2020 15:21 schreef powertieke het volgende:
Tigerking oh man oh man
Ja.

Fusion overleeft aflevering 1 niet.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-04-2020 6:37 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een soort van Game of Thrones très light, ideaal om met de kinderen te kijken. Zit nog best aardig in elkaar.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 07-04-2020 9:31 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 2 april 2020 15:21 schreef powertieke het volgende:
Tigerking oh man oh man


Wat een dekadent volk, ik heb er echt hartelijk om gelachen.


Eikel


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2020 17:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Tiger King was prima te aanschouwen. Next level tokkies met een aantal wonderlijke verrassingen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 14-04-2020 15:24 by Diarrepelsteeltje Profiel van Diarrepelsteeltje

Eerste paar afleveringen van Peaky Blinders geprobeerd. Lijkt de moeite waard.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-04-2020 20:56 by MetalJan Profiel van MetalJan

Zeker de moeite waard! Alleen mogen ze er na 5 seizoenen zo langzamerhand wel een einde aan breien, de spanning is er wel een beetje uit imo.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 15-04-2020 10:35 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

How to get away with murder.

Ik vind het helemaal niet leuk en van alle hotties die erin zitten springt er geen enkele echt uit, dus ik snap niet waarom ik nu toch aan het einde van seizoen 1 beland ben. =[


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-04-2020 10:41 by spectre Profiel van spectre



Servant

Erg origineel plot, goede acteurs en zeer interessante karakters. Goed en origineel camerawerk. Ik ben halfweg het seizoen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 23-04-2020 15:10 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ozark, hier ooit wel eens gepost geloof ik.

Leuk, lekker gespannen sfeertje, niks over the top gedoe.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2020 7:57 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Tweede seizoen achter de kiezen. Korte afleveringen (nog geen half uur) en kort seizoen ook. De serie waarin Ricky Gervais eens niet irritant overkomt, spijtig genoeg wel bij momenten overdreven pathetisch en overlopend van zelfmedelijden. Gelukkig wordt dat op andere momenten gecounterd door erg geslaagde humor. Al bij al een welgekomen shot positivisme.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 27-04-2020 7:58]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2020 9:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2020 7:57 schreef PandroidJack het volgende:
Tweede seizoen achter de kiezen. Korte afleveringen (nog geen half uur) en kort seizoen ook. De serie waarin Ricky Gervais eens niet irritant overkomt, spijtig genoeg wel bij momenten overdreven pathetisch en overlopend van zelfmedelijden. Gelukkig wordt dat op andere momenten gecounterd door erg geslaagde humor. Al bij al een welgekomen shot positivisme.


Waarschijnlijk een erg atheistisch of zefs antitheistische inslag? Of houdt ie t in t midden?


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-04-2020 11:02 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Van het eerste seizoen kan ik het mij niet meer herinneren, in seizoen 2 valt het mee. Gervais hangt meer de algemene nihilist uit. Ondanks de titel is het dus geen echt thema in deze serie.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-04-2020 16:56 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 14 april 2020 20:56 schreef MetalJan het volgende:
Zeker de moeite waard! Alleen mogen ze er na 5 seizoenen zo langzamerhand wel een einde aan breien, de spanning is er wel een beetje uit imo.


Dat had ik al na twee seizoenen. Is sowieso het euvel met 98% van hedendaagse series.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-04-2020 20:17 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 april 2020 9:52 schreef Fusion het volgende:
Waarschijnlijk een erg atheistisch of zefs antitheistische inslag? Of houdt ie t in t midden?


Op de achtergrond aanwezig. Ik denk dat je het aan kan.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-04-2020 20:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 14 april 2020 20:56 schreef MetalJan het volgende:
Zeker de moeite waard! Alleen mogen ze er na 5 seizoenen zo langzamerhand wel een einde aan breien, de spanning is er wel een beetje uit imo.

Het meest recente seizoen viel dik tegen, verder was het wel een supergoede serie.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2020 20:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2020 11:02 schreef PandroidJack het volgende:
Van het eerste seizoen kan ik het mij niet meer herinneren, in seizoen 2 valt het mee. Gervais hangt meer de algemene nihilist uit. Ondanks de titel is het dus geen echt thema in deze serie.
thanks. Ik zal t binnenkort eens een kans geven.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-04-2020 20:31 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 april 2020 20:17 schreef Silence het volgende:
Op de achtergrond aanwezig. Ik denk dat je het aan kan.
Dank je


When your people matter, menstrual health matters


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 28-04-2020 6:27 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 27 april 2020 16:56 schreef Mark Z het volgende:
Dat had ik al na twee seizoenen. Is sowieso het euvel met 98% van hedendaagse series.
Het lijkt een verdienmodel: Een of twee succesvolle seizoenen afleveren om de fans aan je te binden, dan uitmelken met nog 2 of 3 seizoenen.

Westworld ook. Seizoen 3 is off. Kan er mijn vinger niet echt op leggen maar het is niet meer te vergelijken met de eerste 2.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-04-2020 8:43 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 28 april 2020 6:27 schreef Slegthyd het volgende:
Het lijkt een verdienmodel: Een of twee succesvolle seizoenen afleveren om de fans aan je te binden, dan uitmelken met nog 2 of 3 seizoenen.

Westworld ook. Seizoen 3 is off. Kan er mijn vinger niet echt op leggen maar het is niet meer te vergelijken met de eerste 2.


Gotham kalfde al bij seizoen 2 af. En brgon nog zo leuk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-04-2020 6:31 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Groundhog Day'-achtige thematiek. Best onderhoudend, en een mooi einde. Dat er blijkbaar nog een seizoen zou aankomen (om aan te sluiten op het hier voorgaande gesprek) vind ik bizar, gezien seizoen 1 zo'n mooi afgesloten geheel is.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen