IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2020 15:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Gaat dus in het geval van Norseman over één zuurpruim en in het geval van Norsemen over meerdere zuurpruimen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2020 15:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 augustus 2020 14:22 schreef Kimmey het volgende:
Hehehehehe
Well taken my dear, well taken


When your people matter, menstrual health matters


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-09-2020 13:51 by MetalJan Profiel van MetalJan

Cobra Kai aan het kijken nu. Niet erg hoogstaand, maar kijkt lekker weg. Hier en daar wat flashbacks naar de films. Sommige personages zijn wat ongeloofwaardig (Hawk). Die acteur Ralph Macchio is ook alweer bijna 60, zou je niet zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-09-2020 14:02]


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2020 16:16 by spectre Profiel van spectre

Vrijdag de seizoen 2 finale van Barry gezien. Zwarte humor gecombineerd met een Dexter en Breaking Bad vibe, echt fantastisch. Met glansrollen van Bill Hader, Henry Winkler, Stephen Root en Anthony Carrigan



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-09-2020 16:17]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-09-2020 17:10 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Titans net gezien. Niet slecht, maar het leek wel een twee seizoenen lange set-up naar het derde seizoen (met in de allerlaatste aflevering van het tweede seizoen pas de omschakeling van Robin naar Nightwing). Als je de berichten van DC leest, lijkt het ook wel alsof dat zo de bedoeling was. Dat derde seizoen moet dan anders van toon worden en dat mag ook wel. Nu leken de Titans meer onder elkaar dan tegen "de vijand" te vechten.

Nu maar eens werk maken van al die andere DC-reeksen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-09-2020 9:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Begonnen aan 11-22-63. Snap nooit zo goed waarom verfilmingen soms zo moeten afwijken van t boek. Inkorten snap ik, maar afwijken? Dat gezegd hebbende, ik vind m tot nu toe (bijna episode 3 af) erg geslaagd.


When your people matter, menstrual health matters


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 23-09-2020 13:34 by tristanwins Profiel van tristanwins

quote:
Op 20 september 2020 16:16 schreef spectre het volgende:
Vrijdag de seizoen 2 finale van Barry gezien. Zwarte humor gecombineerd met een Dexter en Breaking Bad vibe, echt fantastisch. Met glansrollen van Bill Hader, Henry Winkler, Stephen Root en Anthony Carrigan

Genoteerd!


TW


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-09-2020 13:42 by Sater Profiel van Sater

Eerste seizoen van Babylon Berlin gekeken. Allemaal erg mooi gemaakt en behoorlijk goed ontwikkelde karakters, maar ben niet van plan de andere twee seizoenen ook nog te gaan kijken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2020 12:52 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 27 juni 2020 23:13 schreef Kimmey het volgende:
Dark seizoen 3 is er eindelijk!!


Ik ben net begonnen met deze serie, erg leuk!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 01-10-2020 12:54 by Kimmey Profiel van Kimmey

quote:
Op 1 oktober 2020 12:52 schreef spectre het volgende:
Ik ben net begonnen met deze serie, erg leuk!


Je moet echt wel goed opletten. Als je denk dat het niet nog vager kan, dan gebeurt er weer iets wat dat overtreft!


Het is de lichtinval ;')


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2020 12:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 1 oktober 2020 12:52 schreef spectre het volgende:
Ik ben net begonnen met deze serie, erg leuk!
Ja aanrader, en ook gewoon klaar na drie seizoenen. Mooi.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-10-2020 12:58 by spectre Profiel van spectre

o echt? 3 is het einde?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2020 12:58 by M. Profiel van M.

Nou ja einde einde, je hebt altijd wat natuurlijk.

Maar het is redelijk afgerond.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-10-2020 13:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Heel tof, ja. Prachtige shots, goed acteerwerk, geweldige casting tav de personages door de jaren heen. Sterke interne regels en logica, zie je niet vaak dat die zo consequent worden toegepast. Weliswaar in seizoen 3 her en der wat toevoegingen / oprekking van de regels, maar kon denk ik niet anders om toch nog een verhaal te hebben.

Ik heb het niet gemeten, maar ik had het idee dat dialogen met relatief veel pauzes worden afgehandeld. Heb me er zelf niet aan gestoord. Omdat de informatieoverdracht primair via dialoog gaat is het wel prettig dat daar de tijd voor genomen wordt. En je wordt zo ook goed het psychologische aspect ingetrokken.


Quis moderabat ipsos moderatores?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-10-2020 22:44 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Op tv, bij sbs6, natuurlijk. Ik geloof in mij. Een serie over nederlandstalige b-zangers. Kelere, wat een wansmakelijke heerlijkheid!






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 17-10-2020 9:34 by Slegthyd Profiel van Slegthyd



spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2020 18:22 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 1 oktober 2020 13:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Heel tof, ja. Prachtige shots, goed acteerwerk, geweldige casting tav de personages door de jaren heen. Sterke interne regels en logica, zie je niet vaak dat die zo consequent worden toegepast. Weliswaar in seizoen 3 her en der wat toevoegingen / oprekking van de regels, maar kon denk ik niet anders om toch nog een verhaal te hebben.

Ik heb het niet gemeten, maar ik had het idee dat dialogen met relatief veel pauzes worden afgehandeld. Heb me er zelf niet aan gestoord. Omdat de informatieoverdracht primair via dialoog gaat is het wel prettig dat daar de tijd voor genomen wordt. En je wordt zo ook goed het psychologische aspect ingetrokken.


Vooral die één na laatste aflevering dichten ze in sneltreinvaart nog wat gaten, dat was opletten geblazen. Ik heb er in ieder geval enorm van genoten

Ik ga het over een tijdje nogmaals bekijken denk ik, het heeft veel herkijkwaarde.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-10-2020 19:08 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik vond dat derde seizoen maar niks. Door dat parallelle universum te introduceren, hoeven ze geen enkele plothole meer te verantwoorden. Want ja, "alles wat je tot nu toe wist was een leugen." En dan datzelfde excuus 3 keer gebruiken in elke aflevering.
Slordig, lui, anti-climax.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 17-10-2020 20:12 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 1 oktober 2020 13:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik heb het niet gemeten, maar ik had het idee dat dialogen met relatief veel pauzes worden afgehandeld. Heb me er zelf niet aan gestoord. Omdat de informatieoverdracht primair via dialoog gaat is het wel prettig dat daar de tijd voor genomen wordt. En je wordt zo ook goed het psychologische aspect ingetrokken.

Redelijk langzaam idd, ik moest ineens aan Derrick denken..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-10-2020 7:07 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Net het vierde en tot nu toe laatste seizoen van The Expanse achter de rug. Heerlijke sci-fi met een stevig politiek fundament, maar gelukkig ook genoeg typische sci-fi-fun. Zelden zo'n goede serie in dit genre gezien.



Vorige week ook de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Star Trek Discovery en dat viel vies tegen. Héél erg rommelig en het overdreven pathetische "ik-wil-per-se-een-oscar-winnen"-acteergedrag van het hoofdpersonage hielp ook niet veel .

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 19-10-2020 7:08]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-10-2020 7:24 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

The Expanse leidt het genre vanwege afwezigheid van ook maar iets in de vorm van een space opera. Met name het acteerwerk is flinterdun.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 19-10-2020 10:56 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Heel benieuwd naar nieuwe Trek.

Ook al is het slecht. Het is nieuwe trek.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-10-2020 11:22 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Zoals in Trekt op niets . Maar we zien nog wel of het beter wordt met de volgende afleveringen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2020 13:21 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 19 oktober 2020 7:24 schreef Slegthyd het volgende:
The Expanse leidt het genre vanwege afwezigheid van ook maar iets in de vorm van een space opera. Met name het acteerwerk is flinterdun.


fout, jij bent af


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-10-2020 13:50 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Ik begrijp zijn zin niet helemaal. Geen space opera, dat klopt, er is niets kitsch en bombastisch aan. Flinterdun acteren zou willen zeggen erg slecht acteren, maar misschien bedoelt hij hier ook geen al te bombastisch acteerwerk, maar eerder down to earth. Wat over het algemeen wel correct is.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen