|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Stranger Things" beetje contrived soms, wat jatwerk hier en daar, maar pakt erg goed uit. Nu aflevering 4 beginnen When your people matter, menstrual health matters |
|
1ste seizoen? In de serie 'zo (bij momenten tenenkrullend) slecht dat het terug (redelijk) goed wordt'/guilty pleasures, kan deze 'Wet Hot American Summer' wel tellen. Er is de film en twee series. In sarcasme zullen Amerikanen blijkbaar nooit grossieren (zeker niet in contrast met pakweg de Britten), maar eigenlijk is dit best fijn, hersendood entertainment. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Yup, inmiddels seizoen 2 ook afgekeken. Beetje meer van hetzelfde, maar toch leuk gedaan. Leuk inspelen op nostalgie van mensen van onze generatie haha. Af en toe verrassend goed geacteerd. Erg leuk hoe de Amerikaanse small town community wordt gepresenteerd, erg Stephen King allemaal. Ik heb daar wel een zwak voor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wekker gezet voor GOT om de dag spoilervrij door te komen. Inloopaflevering. Iedereen op de juiste plaats krijgen, een onthulling hier en daar,... Alle poppetjes klaarzetten voor de tweede aflevering zo lijkt het. Beetje voorspelbaar, maar wel vermakelijk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The OA seizoen twee schijnt al helemaal geaired te zijn? De reviews zijn lovend ik ga m binnenkort bingen https://www.rottentomatoes.com/tv/the_oa/s02 When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik heb een paar die hard collega's en we zijn niet bepaald lief voor mekaar. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 15-04-2019 15:43] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gisteravond ook gekeken. Iets met de mother of wyverns die niet kan acteren en stomme bekken trekt en bending the knee en dat wijf met die eeuwig opgetrokken wenkbrauw. Zal blij zijn als het voorbij is eigenlijk. Laatste twee seizoenen konden me eigenlijk al niet meer bekoren maar ergens wil je dan toch weten hoe het afloopt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Origin was degelijk. Pak beter dan Nightflyers. Situeert zich in zelfde genre (sci-fi horror). Niet echt origineel (beetje the thing op een ruimteschip), maar wel goed gebracht. Er hebben ook mensen van Lost aan meegewerkt en die invloed is zeer duidelijk omdat er iedere aflevering op één karakter wordt ingezoomd met de typische Lost-flashback verhaallijn formule. Niet echt bekenden in de cast (tenzij je een Harry Potter fan bent, want blijkbaar wel wat castleden een verleden in de films). Al bij al een degelijke serie, ik vond het zelfs jammer dat er geen 2de seizoen komt. Ik was gisteren aan Travelers begonnen, maar dat heb na 1,5 aflevering gedropt. Karakters spraken me niet aan en Eric McCormack als lead karakter werkt niet echt. Daarvoor heb ik teveel Will & Grace afleveringen gezien vroeger. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Het zoveelste zombie-verhaal, maar dit is een mini-serie die zich slechts op enkele survivors focust, en slechts een korte tijdsspanne, dus geen eindeloos geëmmer. De zombies zijn hier eerder randverschijnselen, het gaat hem hier vooral om de strijd van enkelen, en dat geeft een redelijk intens, onderhoudend resultaat. Ik was nog een complete 'noob' betreffende Black Mirror. Uiteraard een erg aangename verrassing. Niet elke aflevering is even sterk, maar dat komt vooral door het contrast met de overige afleveringen, die zeer sterk zijn. Als grote Philip K. Dick fan (en dan vooral van zijn kortverhalen), was ik helemaal mee met deze duistere sci-fi-verhalen. Alhoewel de meeste een erg sterke connectie hebben met de bestaande realiteit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zet die zombie Summer dinges op lijst thanks When your people matter, menstrual health matters |
|
GOT s08e03 Voorspelbaarheid troef en constant deus ex machina (inclusief een acht jaar lang opgebouwde verhaallijn in één seconde om zeep geholpen). Zwak, zwak, zwak. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vroeger, toen kinderseries nog echt leerzaam waren ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: |
|
De frustratie druipt er inderdaad vanaf, heerlijk. Vond er weinig mis mee. Die hele verhaallijn interesseerde me toch maar weinig, GoT was altijd op zijn interessantst als het over politiek ging. Dat laatste moment was trouwens absoluut geen deus ex machina, dat had je seizoenen lang kunnen zien aankomen als je had opgelet. Edit: hoop dat dit vaag genoeg is voor mensen die niet op spoilers zitten te wachten. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-05-2019 7:49] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
House of cards er eindelijk eens doorgejaagd, zij het dat ik wel afgehaakt ben bij het laatste seizoen. Het werkt gewoonweg niet zonder Spacey en je merkt dat het snel snel middelmatig in elkaar gestoken is om zijn gedwongen vertrek op te vangen. Niettemin begon er bij het vijfde seizoen ook wel al sleet op de formule te komen. Op zich een degelijke serie, maar nu ook weer niet de topserie die men er (zeker in het begin) van maakte. Daarvoor is er iets teveel filler en onlogische handelingen bij momenten. Ook wel grappig om bepaalde tactieken te zien opduiken die enkele jaren nadien door Trump gebruikt werden. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Ergens halverwege seizoen drie afgehaakt. Toen vond ik de plots al te ongeloofwaardig worden. Manipuleren en moorden okay, maar het ligt me er te dik bovenop. Claire blijft wel een lekker ding. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vanavond Game of Thrones dan maar afkijken. De enige goede aflevering dit seizoen vond ik de tweede, waar iedereen zich in alle rust zit voor te bereiden op de komende veldslag(en). Zaten veel mooie karaktermomentjes in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Live gekeken vannacht. Hoewel er veel over gezeikt wordt, vind ik het wel een passend einde. Gisteren ook het derde seizoen van True Detective afgekeken. Een behoorlijke return to form na dat zwakke tweede seizoen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Begint best ok, maar ergens halverwege begint het nogal te ontsporen (niet op de goede manier) om dan uiteindelijk bij aflevering 10 terug recht te veren. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Ga binnenkort the OA2 bingen, deze komt erna. Wellicht hou je ook van "Survivors" helemaal geen zombies wel postapocalyptisch virus etc etc blabla When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Een serie over verkopers van dubbele beglazing, echt sexy klinkt het niet. Desondanks erg leuke serie. Speelt zich af in de eighties, mét aangepaste (Britse) soundtrack dus, en knap hoe er toch onderhoudende verhaallijnen uit kunnen gepuurd worden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |