![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Überhaupt films zijn meestal toch niet geloofwaardig? Het gros althans. Zeker SF en zeker dit soort SF? Qua wetenschap, qua acteerwerk etc When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Kom er maar moeizaam doorheen. Continue een eng achterstevoren geluidje in t linker of rechterkanaal doet vervelen. Het verhaal heeft in aflevering 2 nog niet genoeg spanning vind ik. En dat ik continu wacht tot de hoofdrolspeler zijn 8snarige gitaar gaat pakken en een Animals as Leaders kraker gaat spelen helpt ook niet mee W When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Probeer toch nog even door te bijten, zou ik zeggen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Oke gaan we doen. Toch even niets anders op de radar qua series. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Station Eleven is zoooo goed. ![]() One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
Geen zombies? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Bijna aflevering 4 af maar het pakt me niet. Aardig verhaal, maar ik pauzeer even. Ga Station 11 een kans geven. Van Tosin Abasi naar geen-zombies. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Het laatste seizoen van Ozark is in 2-en gehakt. Iemand enig idee wanneer de laatste 7 episodes airen? ![]() |
|
Nog geen data op imdb, dus waarschijnlijk weet niemand het. Twijfel een beetje om te wachten tot het hele seizoen erop staat of nu toch al 7 episodes te pakken. De eerste drie seizoenen heb ik er aan hoog tempo doorgeragd. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Ook gekeken de afgelopen week. Sterke serie, maar idd het einde was wat matig. Is het al zeker dat er een 2e seizoen komt ja? ![]() |
|
quote:Eerste drie afleveringen gekeken, best oke ja, dank! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Op welke streamingdienst vinden we dat? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Volgens mij HBO. Ziet er inderdaad veelbelovend uit! Ik was begonnen aan Dark, maar heb met moeite het eerste seizoen uitgekeken. Tof verhaal, mooi geproduceerd en heerlijk mysterieus, maar wat traag! En ik houd heel erg van traag, maar dan moet er wel sfeer zijn, en dat ontbrak hier vond ik. Vooral die continu aanwezige soundtrack stoorde me. Steeds diezelfde muziek om spanning te suggereren, waar uiteindelijk niets gebeurde. Jammer. Wel eenl toffe seizoensfinale, waardoor ik bijna verder zou gaan kijken. Nu eindelijk toegekomen aan Carnivale. Dat bevalt een pak beter. Leukere personages en meer afwisseling. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 31-01-2022 12:30] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Cobra Kai. Vreselijk. Ben er uiteraard ook al weer helemaal doorheen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Nou, idd. Eerste serie was nog wel leuk wegens herkenning op de oud geworden koppen en de grappige verwijzingen naar de films. Toen dat geweest was, was de lol er ook wel van af. Volgens mij ergens na een of twee afleveringen van seizoen 2 gestopt. ![]() |
|
Mijn kinderen zijn fan. Ik kijk af en toe met een half oog ook mee. De muziek is toch wel in orde ![]() ![]() Wat "Dark" betreft, ik vond het verhaal uiteindelijk zo complex dat ik volledig de weg en dus ook de goesting kwijt was. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 31-01-2022 14:51] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Graag gedaan. Wel doorkijken, he. Het blijft beter worden naarmate de serie vordert. ![]() One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
![]() Nou, siked. ![]() |
|
Op Netflix: All Of Us Are Dead. Elke dag een aflevering en ik heb er nu 3 gezien. Toffe spannende serie met ook aardig wat gore. In het verlengde van de uitstekende film Train To Busan maar dan afspelend op een school. bub ![]() |
|
quote:Ik vind scat wel okay, maar lesbische seks is echt smerig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() |
|
quote:Aflevering vijf gisteravond achter de kiezen, gaaf spul, wordt inderdaad beter gaandeweg. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 06-02-2022 13:39] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Begin nu aan aflevering 8. Erg gaaf. Voor mij in t rijtje favos zoals The OA, Maniac (zelfde auteur volgens mij?) en nog een paar van die dromerige juweeltjes When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() De titels die je noemt ken ik niet. Ik houd ze in het achterhoofd. One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |