IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel III Vorige pagina | Volgende pagina
KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 29-04-2020 8:09 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Gisteren en eergisteren Ares gebinched. Op zich helemaal geen onaardige serie, beetje jammer van het plot/de boodschap en dat nationale instituties zich hiervoor lenen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2020 9:27 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 april 2020 6:31 schreef PandroidJack het volgende:
'Groundhog Day'-achtige thematiek. Best onderhoudend, en een mooi einde. Dat er blijkbaar nog een seizoen zou aankomen (om aan te sluiten op het hier voorgaande gesprek) vind ik bizar, gezien seizoen 1 zo'n mooi afgesloten geheel is.




Nou, hier niet hoor. Ik heb nog te weinig antwoorden, ik wil meer weten!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 30-04-2020 7:25 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 29 april 2020 6:31 schreef PandroidJack het volgende:
'Groundhog Day'-achtige thematiek. Best onderhoudend, en een mooi einde. Dat er blijkbaar nog een seizoen zou aankomen (om aan te sluiten op het hier voorgaande gesprek) vind ik bizar, gezien seizoen 1 zo'n mooi afgesloten geheel is.




Heel tof!
Eens, echt geen 2de seizoen nodig.
Alleen maar kans op dat alle kleine dingen tot in ellende uitgekauwd worden en dat trekt seizoen 1 dan weer naar beneden.


Eikel


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-05-2020 16:04 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 27 april 2020 7:57 schreef PandroidJack het volgende:
Tweede seizoen achter de kiezen. Korte afleveringen (nog geen half uur) en kort seizoen ook. De serie waarin Ricky Gervais eens niet irritant overkomt, spijtig genoeg wel bij momenten overdreven pathetisch en overlopend van zelfmedelijden. Gelukkig wordt dat op andere momenten gecounterd door erg geslaagde humor. Al bij al een welgekomen shot positivisme.




Bedankt voor de tip, hier aan eerste seizoen begonnen en het bevalt bijzonder goed. Aantal hilarische scenes en toch een zekere emotionele diepgang. Mooi!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-05-2020 7:28 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Iemand toevallig de reboot van 'Magnum P.I.' gezien? Zou me sterk lijken als het even charmant kan zijn als het origineel (zit wel een stuk nostalgie tussen voor mij).

Ondertussen deze miniserie er door gekeken op Netflix. Eerder in de categorie hersenloos entertainment. Weinig origineel, een verhaal met de nodige hiaten (ja, je kan dus blijkbaar op 5 minuten van de luchthaven van Zaventem in centrum Brussel staan ), maar toch nieuwsgierig waar het naar toe ging. Naar een open einde, uiteraad .



Oh ja, 'Orange is the new black' heb ik nu ook uitgekeken. Niet overal even sterk, maar al bij al geïntrigeerd tot het mooi afgeronde einde.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-05-2020 8:57 by GinaG Profiel van GinaG



Hier maar weer eens aan begonnen.
Ben een beetje uitgekeken op de uitgekauwde netflix formules.
Ze maken ze niet meer zoals vroeger, zeg maar.


Eikel


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 05-05-2020 15:50 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Dark is wel een vand e beste series ooit, maar X-files staat nogsteeds op hoog niveau. Mooi hoe je in de jaren '90 per seizoen 20+ afleveringen van 45 minuten dat niveau kreeg en je nu blij moet zijn met een matige vijftien, soms zelf maar van een minuut of 22.



Silence
Usericon van Silence
Posted 05-05-2020 17:05 by Silence Profiel van Silence

Dark, X-files

Welke series kijk je nog meer, Kvel?


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 06-05-2020 6:19 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 5 mei 2020 15:50 schreef KwelgeestIV het volgende:
Dark is wel een vand e beste series ooit, maar X-files staat nogsteeds op hoog niveau. Mooi hoe je in de jaren '90 per seizoen 20+ afleveringen van 45 minuten dat niveau kreeg en je nu blij moet zijn met een matige vijftien, soms zelf maar van een minuut of 22.


Ik vond, in dat rijtje zeg maar, Fringe ook erg goed.
Beetje cheezy soms, maar dat was x-files ook. Dark daarintegen helemaal niet, wat de serie zo intens (goed) maakt.

[Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 06-05-2020 6:24]


Eikel


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-05-2020 7:33 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 5 mei 2020 17:05 schreef Silence het volgende:
Dark, X-files

Welke series kijk je nog meer, Kvel?
Mijn echte favoriet is toch wel Hannibal; <3 Mad Mikkelsen <3
Geweldig acteerwerk, alles overdonderende esthetica. Echt helemaal top.

Fringe is indd wel aardig, maar haalt het bij lange niet bij een X-files. Beetje meer in dat straatje: Continuum, wellicht Terminator: The Sarah Connor Chronicles. En ik vind de herstart (2005) van Doctor Who eigenlijk best wel aardig kijkwerk.

Verder natuurlijk Stranger Things en Westworld, en wat ik mij zo bedenk, op prime, The boys en Man in the high castle.

Sherlock vond ik ook echt heel erg sterk, en de eerste 5/6 seizoenen van Dexter heb ik me destijds wel vermaakt.



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 06-05-2020 7:45 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Ik stoorde me gigantisch aan de lensflares in Fringe. Er was ergens een scene in seizoen 2 geloof ik waar ik het beeld kon pauzeren tijdens een (indoor) scene met enkel dialoog. Het scherm was volledig wit.

Daarnaast boeien de wekelijkse fringe cases me weinig, maar is het achterliggende verhaal wel gaaf (idem met X-Files).
Voelt aan alsof men dat doet om de boel uit te rekken.

Klaar met Westworld S03, en het is echt een gigantische drop in kwaliteit.

Edit: ik hoor veel te weinig True Detective. Vooral het eerste seizoen is goud.

[Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 06-05-2020 7:46]


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 06-05-2020 8:33 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik zeg het nog maar een keer: Babylon Berlin. Beste serie van deze eeuw.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 06-05-2020 8:47 by KwelgeestIV Profiel van KwelgeestIVhttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 6 mei 2020 8:33 schreef zodiac lung het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: Babylon Berlin. Beste serie van deze eeuw.
Zeeeeeer onwaarschijnlijk. Hannibal is immers uit dezelfde eeuw.



Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 06-05-2020 9:18 by Ktulu Profiel van Ktulu

True Detective S1 en S2, absoluut. Weergaloze hoofdrollen door McConnaughey, Vaughn, Farrell en Harrelson; perfect passende soundtrack en heerlijk donkere sfeer in beide seizoenen op een totaal verschillende manier.

Breaking Bad en Better Call Saul, open deuren weliswaar.

Verder vind ik de eerste 3 seizoenen van Homeland ook redelijk briljant.

Dark vind ik erg gaaf, Stranger Things was vermakelijk, maar wel wat makkelijk af en toe.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2020 9:35 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 6 mei 2020 8:47 schreef KwelgeestIV het volgende:
Zeeeeeer onwaarschijnlijk. Hannibal is immers uit dezelfde eeuw.


Het derde seizoen van Hannibal was toch maar mèh. De eerste twee seizoenen waren pareltjes.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 06-05-2020 10:57 by GinaG Profiel van GinaG

Oh ja Hannibal!
Fenomenaal <3
En veel te kort, maar misschien was dat ook wel een pluspunt.
Ben dr nog niet over uit.

Eens met True Detective, geniaal in elkaar gezet.
Had wel meer moeite met seizoen 2 in het begin.

Maargoed, wie ben ik, die nog steeds steevast alles kijkt van Supernatural


Eikel


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2020 11:29 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 6 mei 2020 10:57 schreef GinaG het volgende:
Oh ja Hannibal!
Fenomenaal <3
En veel te kort, maar misschien was dat ook wel een pluspunt.
Ben dr nog niet over uit.




Bryan Fuller gaf onlangs (begin dit jaar ofzo) alleszins te kennen dat ie nog steeds verder plannen maakt voor een vierde seizoen. Eén en ander zou te maken hebben met de rechten op de personages van Silence of the Lambs die hij wil gebruiken daarvoor. Van zodra die rompslomp rond is, zou er een vierde seizoen komen. Hugh Dancy en Mads Mikkelsen hebben er in elk geval ook nog steeds zin in. Dus wie weet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 06-05-2020 11:30 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

quote:
Op 6 mei 2020 9:35 schreef Count Usher het volgende:
Het derde seizoen van Hannibal was toch maar mèh. De eerste twee seizoenen waren pareltjes.


Eens, al is mèh wel te streng, nog steeds beter dan 95% van alle andere series, maar het werd wat te vaag en verwarrend.

Op basis van Hannibal ook naar Mary Kills People gekeken, ook niet slecht, maar langs geen kanten vergelijkbaar qua niveau.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2020 11:51 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Nuja, de mèh moet je idd zien in vergelijking met seizoen 1 & 2. Ik kijk het nog steeds liever dan 99% van demeeste meuk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2020 12:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 mei 2020 11:51 schreef Count Usher het volgende:
Nuja, de mèh moet je idd zien in vergelijking met seizoen 1 & 2. Ik kijk het nog steeds liever dan 99% van demeeste meuk.
Ik denk dat je seizoen 3 in de originele taal moet zien. De vertalingen geven soms een behoorlijk vertekend beeld


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-05-2020 12:42 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2020 12:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 mei 2020 12:42 schreef spectre het volgende:

inderdaad. Jij en hij hebben er vokgens mijn spreadsheet nog 4728484 tegoed


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-05-2020 13:18 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 5 mei 2020 17:05 schreef Silence het volgende:
Dark, X-files

Welke series kijk je nog meer, Kvel?
Probeer la trêve eens, want jij houdt ook van scandinavische series toch? Beetje hetzelfde sfeertje, want Wallonië is ook treurig. Is wel op Netflix te vinden, maar dan onder een Engelse titel waarschijnlijk.

Edit: Wij hebben alleen seizoen 1 nog maar gezien. Kwam er net pas achter dat er ook een tweede is.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-05-2020 13:20]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2020 13:21 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Dat ik je mopje pas drie posts later doorheb, geeft wel aan hoe geniaal het was.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-05-2020 13:53 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 6 mei 2020 13:18 schreef bokkie666 het volgende:
Probeer la trêve eens, want jij houdt ook van scandinavische series toch? Beetje hetzelfde sfeertje, want Wallonië is ook treurig. Is wel op Netflix te vinden, maar dan onder een Engelse titel waarschijnlijk.

Edit: Wij hebben alleen seizoen 1 nog maar gezien. Kwam er net pas achter dat er ook een tweede is.


Ook begonnen aan La Trève. Afgehaakt bij aflevering 3 ofzo. Leek maar niet op gang te komen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen