|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Unsolved: The murders of Tupac & The Notorious B.I.G.: Beetje vergelijkbaar met the people vs. OJ Simpson. Dramatisering van waargebeurde feiten dus. Op zich goed gebracht met een degelijke cast. Vooral interessant om de hele background eens te leren kennen, want buiten het feit dat beide heren afgeknald zijn wist ik er weinig over. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ah mooi, ga ik ook op het lijstje zetten. |
|
quote: Onlangs gekeken, was prima. Nu bezig met Narcos: Mexico, om (min of meer) in hetzelfde straatje te blijven. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-05-2019 16:39] |
|
Rijkelijk laat en zo, maar dankzij Nitflex deze heerlijke serie ontdekt en gebingewatched, en sneu dat het alweer voorbij is. Tips voor series in hetzelfde straatje zijn altijd welkom. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The IT Crowd is Na Bottom de grappigste comedyserie die ik heb gezien. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 28-05-2019 19:21] |
|
Hier (wederom) Stranger Things aan het kijken in afwachting van S3. Verder bezig met Luther, ja late to the party. Iets met tijdgebrek. Narp? |
|
quote: Black books, Father Ted, Inside No. 9, Spaced. Inside no.9 is een beetje 'Black Mirror meets League of Gentlemen'. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-05-2019 16:12] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Overigens kijk ik erg uit naar de lancering van Good Omens. 31 mei begint die. Heb ik toch al goed 15-20 jaar op zitten wachten dat dat boek eindelijk verfilmd (nou ja, ver-tv-seried) werd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Toen dat net uitkwam (Channel 4 als ik me niet vergis) onmiddelijk op DVFD gekocht, was echt errug grappig. When your people matter, menstrual health matters |
|
De bakermat van Simon Pegg en Nick Frost (Shaun of the Dead, Hot Fuzz). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Yep. Al was Simon ervoor geloof ik al bezig. Maar dit was minstens zijn doorbraak. Tweede seizoen was minder maar eerste was echt legendarisch. Alle types waren geweldig (al vond ik haar t minst leuke). When your people matter, menstrual health matters |
|
Vond de paintball finale ook echt geweldig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Nooit van die twee seizoenen Spaced gehoord, nu aan het downen. Net stukje van de eerste aflevering gekeken , lijkt me vermakelijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
I am the night: miniserie geïnspireerd op de memoires van Fauna Hodel (gerelateerd aan de Black Dahlia moord) met Chris Pine. Komt traag op gang, maar is degelijk. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:DRINK! FECK! ARSE! GIRLS! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Absentia seizoen 1 bekeken. Leuke reeks en je gaat als kijker ook twijfelen aan de hoofdpersonages naar een aflevering of vijf. Goed gemaakt. Benieuwd naar dat tweede seizoen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De deadwood film gisteren gekeken. Op een waardige manier een einde gebreid en eindelijk closure gebracht voor deze topreeks. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Les Témoins aan het kijken. Franse reeks die zich in de buurt van Le Tréport afspeelt. Beetje met een Scandinavische zweem. Verrassend sterk wel. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 04-06-2019 9:17] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De eerste 3 of 4 afleveringen van de nieuwe Black Mirror gezien. De laatste die ik gezien heb met Miley Cyrus in de hoofdrol, maar niet alleen daarom van zeer bedenkelijk niveau. Ik mis de donkerte van het prille begin. Hopelijk komt dat nog, want tot nu toe [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 06-06-2019 9:15] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik ben gestopt met kijken nadat ik 'black museum' halverwege afgezet heb. Een stuk daarvan is me zo verkeerd gevallen (precies op de manier waardoor ik voor Black Mirror gevallen ben) dat ik het gewoon niet meer op kan brengen om verder te kijken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Er zijn ook toch maar 4 aflevering in dat laatste seizoen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Tot nu toe. Ik ga er van uit dat er nog wel meer zullen volgen (en betere hopelijk). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Zal ze toch wel gaan kijken denk ik. De goede afleveringen hebben flink wat credit opgebouwd bij mij zeg maar. When your people matter, menstrual health matters |
|
Volgens mij zelfs maar drie afleveringen. Striking Vipers, Smithereens en Rachel, Jack And Ashley Too. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |