![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: heul vet, dat nieuwe seizoen moet ik nog zien tho Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Deze serie per toeval ontdekt op Amazon Prime. Ik dacht eerst nog: "Hoe on-Amerikaans grappig voor een Amerikaanse serie", maar dan leerde ik dat het uit Canada komt ![]() ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Erg leuke sci-fi serie op Netflix. Ook al zijn de verhalen flinterdun, dat wordt goed opgevangen door charismatische acteurs en een erg toffe setting; een geslaagde mix van film noir/steampunk (deed me een beetje denken aan de Fall Out-wereld, vooral qua nostalgie naar stijlvol fifties-design). ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Kijk gewoon de anime joh, die is tenminste wel gaaf. ![]() |
|
Karppi / Deadwind Finse crimi alleen al hiervoor ![]() ![]() |
|
Gisteren begonnen aan Dopesick, dramaserie op Disney+ met o.a. Michael Keaton over de opioïdecrisis in de VS - Oxycontin van Purdue Pharma. Gebaseerd op waarheid. Opengeneriek met Wayfaring Stranger van Johnny Cash, kon voor mij al niet meer stuk. Speelt zich af in een klein mijndorpje in het Appalachengebergte, Virginia. Ik zou er nooit willen wonen, maar ik hou van de sfeer die die setting teweegbrengt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
De afgelopen tijd gekeken naar de miniserie 'Des'. Over de Schotse seriemoordenaar Dennis Nilsen, die in de jaren '80 heel wat slachtoffers maakte. De serie zit goed in elkaar en heeft ook uitstekende acteerprestaties. Met David Tennant in de rol van Des. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 30-12-2021 19:25] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
En zojuist de laatste aflevering gezien van Dexter: New Blood. Mooie verhaallijntjes, spannend en een prima einde. ![]() Op naar Harrison...seizoen 1. ![]() bub ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ohja! Die moet ik nog kijken. ![]() Ik kijk Chucky, blijft grappig om als serie te zien. ![]() |
|
Derde (en laatste) seizoen van "After Life" verzand nu toch net iets té veel in pathetisch zelfmedelijden, ook al blijft het bij momenten toch nog erg grappig. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Deze serie (op Netflix) komt warm aanbevolen. Een zeer geslaagde mix van found footage-horror, het betere X-files mysterie en een duidelijke "Rosemary's baby"-link. Enkel de seizoensfinale viel misschien wat tegen, maar zeker benieuwd naar het volgende seizoen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 20-01-2022 7:36] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Staat ook mijn radar ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Wel jammer dat ze je lokken met Alexander Skarsgård z'n guitige noorse krijgergodhoofd en je blijft zitten met Kirsten Dunst. Ondanks dat wel vermakelijk en zeker onderhoudend genoeg om er de aandacht bij te kunnen houden. ![]() |
|
Vond ik ook een zeer vermakelijke serie. ![]() ![]() |
|
quote: Het algoritme zorgt ervoor dat dat alleen maar meer wordt! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ja laten we lekker uniek gaan doen en originaliteit koesteren op een planeet waar 100 miljard nozems je voor zijn gegaan. Misschien een leuk idee voor een serie? ![]() |
|
Iemand Sally4ever ooit gezien? ranzig, lesbische seks, scat, ... signature ![]() |
|
goeie pitch, not Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Het is ook een boutserie, dus prima voor Hypnos. ![]() |
|
Laatste seizoen van The Expanse was weer zwaar de moeite. Nog bijlange niet uitgemolken. En die Drummer ziet er wel best ok uit ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nog niet aan begonnnen want Boba en Peacemaker vullen ondertussen mijn kijkuurtjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik heb zojuist de laatste aflevering gezien. Griezelig was het nergens maar spannend was het zeer zeker wel. Ik vond het (deels open) einde overigens wel goed. Hopelijk komt er inderdaad een seizoen 2. Ook even een dikke plus voor diegene die de muziek en geluidseffecten heeft gedaan. Erg sfeervol. Helemaal in 5.1. bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |