|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
niet iedereen is zo Woke als dat jij bent Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja nou ja, ik werk er zelf ook net zo hard aan mee natuurlijk. Ben ook geketend door een pensioenfonds en een hypotheek, en in dienst van een semi-overheidsinstelling waar de bestuurders schandalig veel binnentikken. The system fucks us. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Tegenstrijdig valt best wel mee. De grote lijn is nogal gelijk. Een aantal verschillende punten die echt verschillen zijn nog wel te overbruggen, maar een aantal punten zijn idd echt anders. Maar de grote lijn, waarschijnlijk uit Q of Q-lite komende is echt wel eenduidig hoor. En om je vraag te beantwoorden: uit de Bijbel. Jezus zelf geeft die opdracht. In ieder geval aan de 12 - 1 discipelen. quote:Compleet eens. Want ook die CEOs lullen alsof ze goed doen, een belangrijke maatschappelijke positie vervullen etc. Maar goed, metalheads en ex-gelovigen hebben nou eenmaal een zwak voor tegen specifiek t christendom aanschoppen. quote:Nou dat vind ik nogal hard. Je kunt een wellicht gemiddeld-intelligent persoon niet zo kwalijk nemen dat ie voor de charmes van dit soort personen valt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: daar is de martelaar weer. Specifiek tegen christendom? Bronnen, o zwart schaep, waar zijn ze. signature |
|
quote: whataboutism.. fijn dat je het even aangeeft, alleen heeft het hier weinig mee te maken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, misschien moet Fusion zich ook eens bezinnen over het feit dat zijn loontje afkomstig is uit een economisch systeem dat enkel winstgevend kan zijn omdat er misbruik gemaakt wordt van mensen die in derdewereldlanden uitgebuit worden of - in het beste geval - lageloonlanden waar mensen het bijlange zo goed niet hebben. En dat de kleren die hij draagt "op de rug van" kleine kindjes gemaakt worden. En zijn vleesjes op de rug van hardwerkende diertjes in de beestenindustrie. Maar ach, dat is waarschijnlijk een goede versie van "op de rug van", een soort van "op de rug van" light, Approved by God of zo. Of neen, misschien mag het wel als je daarna leeft met een soort van latente spijt en schaamte gevoelens. Iets wat die evil CEO's AB-SO-LUUT niet hebben hoor, neenee, dat zie je zo. signature |
|
quote:Bron? Naast de vele ZM christendom topics? En naast dat je gewoon graag de bron-kaart in een soort van touché wilt trekken? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_lyrics Er is geen muzieksoort waarin antireligieuze teksten zo prominent voorkomen. En daar binnen voert t christendom de top aan. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Doe ik vrij frequent. quote:Ik eet weinig vlees en nauwelijks bio-industrie vlees. quote:Ik laat eerst even spectra aan t woord: whataboutism. Verder: je argument aangaande vlees is nauwelijks relevant; zie mjjn toelichting hierboven. Qua kleding: ik hou in de gaten welke merken bont gebruiken en koop die niet. Ik zit er idd niet helemaal boven op qua kinderarbeid maar mede door een recente reclamecampagne ga ik daar binnenkort eens naar kijken. Verder dank weer voor de inzage in je wonderlijke geestesleven When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik zie het al, jij valt onder de categorie "op de rug van een ander"-light jij staat er tenminste bij stil van hoe veel indirect misbruik je maakt van anderen erg bewonderenswaardig, gooi maar verder met die stenen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-05-2018 14:16] signature |
|
quote: je gebruikt het verkeerd, vorige keer ook al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dank voor de je mooie edoch gekleurde bijdrage. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Wat is volgens jou het verschil? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bijzonder gaarne gedaan. Gezien het feit dat stenen ook steevast gekleurd zijn leek dit mij uitermate toepasselijk. signature |
|
quote:Je opmerking over textiel was natuurlijk niet zomaar een semi-willekeurige graaibak in de modder om te gooien maar komt voort uit jouw persoonlijke acties deze wereld een betere te maken. Ik ben benieuwd, hoe source jij je kleding waarvan je met enige zekerheid kunt zeggen dat er geen kinderakinderarbeid aan te pas kwam? In andere woorden: bron? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Niet. maar ik zit dan ook niet random met stenen te gooien naar de eerste de beste CEO vanuit een morele hoogheidswaanzin. signature |
|
Ik zie dat eigenlijk niemand hier doen. When your people matter, menstrual health matters |
|
http://veenendaalsekrant.nl/lokaal/kerken-veenendaal-verkocht-457788 Niet de eerste kerken die hier verkocht zijn. Maar er kwamen en komen natuurlijk wel een boel andersgelovigen bij. Maar als iemand me dit in 1985 gezegd had, had ik het niet geloofd. Véénendaal! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: In de praktijk zal er dus weinig veranderen. |
|
Jawel, want voor die andere is dus geen belangstelling, die gaat gewoon dicht. Bestond net 25 jaar, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
wat komt er? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat is nog onbekend. Die andere religieuze instellingen die belangstelling hebben voor die andere kerk, zullen er vast niet weer een kerk van maken, aangezien deze twee juist dichtgaan door het ontbreken van kerkgangers. -2 kerken is dus -2 kerken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kerken zijn meestal ook ecologisch compleet onverantwoord. Niet dat God met het milieu inzit natuurlijk, maar dat vergeven we gauw even. signature |
|
'Doe er mee wat je wil' was een beetje de strekking of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |