![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat jij wist van t onderscheid tussen RNA en DNA virussen. ![]() |
|
quote: :') God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Ja tuurlijk, God schiep Eva uit het ribosomaal RNA van Adam. Weet toch iedereen. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Haha ouwe Google Wiki kippenneuker ![]() |
|
Nee hoor Ellen Laninga, gewoon veel Wordfeud spelen. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote:Dat piramidespel ken ik niet. Kun je t aanbevelen? ![]() |
|
Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Wat een wonderlijk spatiegebruik, zeg. Dan een, dan twee, dan geen een. En waarom elke keer Angst met een hoofdletter? Dan word ik al een beetje bang. https://www.godconcept.be/meer-over-het-boek [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-05-2019 22:00] "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Wat een heerlijk kneuterig verhaal Hyp. Maar wanneer betaal jij me ult? 200% winst iedere week toch? Een soort monetaire perpetuum mobile toch? En legaal! @Ralph: ![]() ![]() |
|
Een gelovige die het woord kneuterig gebruikt, beetje zoals een Jood met schuldgevoel. En dan nog vragen naar je 200% winst ook. Kostelijk. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
en dan zeggen dat de ander altijd zuur is ook nog ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote:Wat moet t heerlijk simpel zijn om jou te zijn ![]() ![]() |
|
quote: fusion die klaagt dat anderen zuur zijn, is alsof het riool klaagt dat de wc zo'n strontvreter is. ![]() |
|
@fusion nee jij bent complex ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2019 14:52] God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Aha! Christenhond is een niet uit de hoogte geroepen verwensing? Of vertoon je nu trekjes van hypocrisiet? Ik raak zo in de war van jullie complexe internetpersoonlijkheden. ![]() |
|
Is christenhond niet een belediging voor honden in het algemeen? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Dames, dames. Lumberjack Slam ![]() |
|
@ND: Als je het lief tegen honden zegt, dan hebben ze niet door dat de boodschap een negatieve is. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-05-2019 16:08] "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Maxim Hartman zei al eens, "Ik vind honden hele leuke beesten dus het is helemaal geen belediging" God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Maar waren die honden waar hij het over had dan christenen? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Als je "simpel" een heerlijkheid vindt dan verklaart dat wel een hoop ja, en niet enkel die hoop bruine passief-agressieve ontlading die je hier telkens rondsproeit. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Je kán het wel! ![]() ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |