|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat jij wist van t onderscheid tussen RNA en DNA virussen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja tuurlijk, God schiep Eva uit het ribosomaal RNA van Adam. Weet toch iedereen. signature |
|
Haha ouwe Google Wiki kippenneuker When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee hoor Ellen Laninga, gewoon veel Wordfeud spelen. signature |
|
quote:Dat piramidespel ken ik niet. Kun je t aanbevelen? When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
Wat een wonderlijk spatiegebruik, zeg. Dan een, dan twee, dan geen een. En waarom elke keer Angst met een hoofdletter? Dan word ik al een beetje bang. https://www.godconcept.be/meer-over-het-boek [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-05-2019 22:00] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een heerlijk kneuterig verhaal Hyp. Maar wanneer betaal jij me ult? 200% winst iedere week toch? Een soort monetaire perpetuum mobile toch? En legaal! @Ralph: When your people matter, menstrual health matters |
|
Een gelovige die het woord kneuterig gebruikt, beetje zoals een Jood met schuldgevoel. En dan nog vragen naar je 200% winst ook. Kostelijk. signature |
|
en dan zeggen dat de ander altijd zuur is ook nog Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat moet t heerlijk simpel zijn om jou te zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: fusion die klaagt dat anderen zuur zijn, is alsof het riool klaagt dat de wc zo'n strontvreter is. |
|
@fusion nee jij bent complex lekker uit de hoogte weer [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2019 14:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Aha! Christenhond is een niet uit de hoogte geroepen verwensing? Of vertoon je nu trekjes van hypocrisiet? Ik raak zo in de war van jullie complexe internetpersoonlijkheden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Is christenhond niet een belediging voor honden in het algemeen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dames, dames. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
@ND: Als je het lief tegen honden zegt, dan hebben ze niet door dat de boodschap een negatieve is. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-05-2019 16:08] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maxim Hartman zei al eens, "Ik vind honden hele leuke beesten dus het is helemaal geen belediging" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar waren die honden waar hij het over had dan christenen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Als je "simpel" een heerlijkheid vindt dan verklaart dat wel een hoop ja, en niet enkel die hoop bruine passief-agressieve ontlading die je hier telkens rondsproeit. signature |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Je kán het wel! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |