|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor 85 euro aan weekboodschappen (Inclusief koopzegels)(Exclusief tabak) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor morgen in de stoofpot. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vandaag niks gekocht. Koopzegels, lol. Ik wist nieteens dat die nog bestonden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die zijn nu digitaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aan je telefoonscherm likken om de zegels te plakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lol. Digitaal en toch ouderwets, gaaf! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gaaf typen is trouwens vast ook heel ouderwets, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vet is meer van deze tijd, en misschien ook al bejaard. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Straattaal is sowieso tegenwoordig lastig te beluisteren, vanwege de lockdown, de 1 1/2 meter regel en een slecht gehoor, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-01-2021 22:41] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Volgens mij wel ja. Kanker of kapot zijn t nu. Kanker vet mag geloof ik wel nog. Lauw en faia dacht ik ook, maar toch ook al wat passé, net zoals wreed When your people matter, menstrual health matters |
|
LP bub |
|
Een witte kool en 2 bananen. |
|
LP Pa Vesh En - Knife Ritual / Dead Womb Pa Vesh En - Pyrefication Circle Of Ouroborus - Viimeinen Juoksu - Gol Ainsoph - Ω V 7" Pa Vesh En - A Ghost Fornicatus - Down Again Endlichkeit / Regnum - Endlichkeit / Regnum Black Hate, Be Persecuted - The Dark Key of Enki Ash Pool - Saturns Slave Ancient (2) - Det Glemte Riket Algaion - On The Reach Of Zaphonia CD Battle Dagorath - I - Dark Dragons Of The Cosmos Volahn / Xaxamatza - Gods Of Pandemonium The Beast Of The Apocalypse - A Voice From The Four Horns Of The Golden Altar Fluisteraars - Bloem Inquisition - Black Mass For A Mass Grave Blue Hummingbird On The Left / Kallathon - Camino De Guerra Binnenkort eens een postje doen in het 'te ruil / te koop' topic want er zitten een aantal zaken tussen deze impulsieve bestelling die ik al had [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 19-01-2021 19:31] |
|
signature |
|
Een braadpan bij de Appie. ... hoe de hazen lopen ... |
|
LG OLED 55". Lekker hoor. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: signature |
|
uit nostalgie signature |
|
quote: Huh? was je er zo snel bij dan? signature |
|
quote: Zodra ik de pre-order zag op hun facebook (bandcamp) heb ik de elpee gelijk besteld. bub |
|
Gong Bao kip + grote friet speciaal. |
|
LP bub |
|
quote:Beetje saaie stoofpot met twee ingrediënten dan, maar vooruit! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Weekboodschappen 80 euro. Geen bier want dat had ik nog omdat ik met kerst al een krat HJ had gekocht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |