|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry. Ik krijg een beeld van magere vega-chicks met vieze dreads, bloemetjes jurken, bandjes met belletjes en bedeltjes om hun enkels en smerige voeten in sandalen (Of crocs) voor me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Etcetera En zo zijn ze allemaal. Echt waar. |
|
Nope. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-05-2021 18:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Smerige voeten zijn niet zo erg, die krijg je vanzelf van door het gras dartelen. Maar wie is er nou niet op zoek naar een griet die het verschil ruikt tussen varkens en koeienstront? |
|
CDtjes gekocht, want (ouwetjes) aanbiedingssss en hartstikke nodig voor in de auto natuurlijk. Riverside - Second Life Syndrome Candlemass - Epicus Doomicus Metallicus Candlemass - Nightfall Danzig - Danzig Wolvennest - Temple |
|
Eerste bezoek aan de Kringloper dit jaar, deze CD's gekocht (1 euro per stuk): HIM - Venus Doom Lisa Gerrard - The Mirror Pool Mike Scott - Bring 'em All In The Veils - The Runaway Found |
|
quote: Hehe, dat zou een goede verklaring zijn maar ik ga bijna elke keer naar een andere... Had vorige week nog veel meer kunnen scoren (Megadeth, Iron Maiden, Rammstein, Slayer) maar allemaal in zulke abominabele staat dat ik ze zelfs voor 50 cent liet staan. Zonde. Blijft wel leuk, beetje door die bakken bladeren Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Absoluut! Ik was ook met de openingstijd gegaan (9:00), dus lekker heel de mediahoek en literatuurhoek voor mezelf om uit te pluizen. Over slechte staat: ik kijk vooral naar diepe krassen. Ik heb Kringloper-CD's die er ook abominabel uitzagen maar perfect afspelen, maar ook CD's met één kleine venijnig kras (waarvan je op het eerste oog denkt: ach, zal sowieso goed afspelen) waardoor de boel op bepaalde stukken skipt. Voor 50 cent en 1 euro durf ik wel wat risico's te nemen qua staat, vooral als het albums zijn die absoluut geen typisch Kringloop-materiaal zijn. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-05-2021 14:21] |
|
quote: Helemaal mee eens, maar bij gescheurde, vastgeplakte of ontbrekende boekjes trek ik de grens Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
blu-ray. bub |
|
cd/dvd bub |
|
bub |
|
Veels te dure chocolade voor moeders. |
|
En nog een week te laat ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sommige mensen hebben een leven. Sorry. Edit: ook nog 1 knolselderij, 1 prei en 2 stoplichten [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 14-05-2021 17:51] |
|
Samsung EcoBubble ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dat is redelijk episch. Is het ook te drinken? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Bij Trafassi gekocht? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Met addwash? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Yup, grote wasjes, kleine wasjes. quote: Nee, wel Hygiene Steam ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Klinkt niet als iets wat ik wil hebben. Mijn hoofd zegt dat stoom de temperatuur verhoogt en mijn kleding doet krimpen. [vetzak]Voor iemand waarbij de grootste maten vaak net passen niet erg gewenst. [/vetzak] [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-05-2021 6:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Top! Ik kon hem gisteren eindelijk ophalen bij de platenzaak. Straks eens aanslingeren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik heb nog niet geproefd. Vanavond zal ik even testen. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 15-05-2021 9:01] bub |
|
quote: En, hoe was het? Edit: Graveland tickets voor 2022.. hopelijk gaat het door. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2021 23:02] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |