|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft je provider geen shop in de buurt? Had je 'm waarschijnlijk ter plekke om kunnen wisselen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ow, dat wist ik niet, maar nu te laat, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De laatste nieuwe van ...and Oceans The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Of op maat laten knippen bij een willekeurige foonsjop. Hebben ze speciale tangetjes voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het ziet er fout uit en dat is het waarschijnlijk ook een beetje, maar deze guilty pleasure kon ik niet aan mij laten voorbijgaan. Metalen covers van filmhits uit, je raadt het nooit, de eighties ('No Easy way out' van Rocky, 'The Power of Love' uit Back to the future,...). Met Speed van Soilwork op zang. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 06-05-2021 7:41] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
LP bub |
|
Eindelijk toegekomen. Ziet er heel mooi verzorgd uit. En fantastische muziek ook natuurlijk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Abonnement op Gaia tv. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Je kan ook gewoon yoga pr0n kijken op de major sites. |
|
Het gaat mij meer om de andere content ... hoe de hazen lopen ... |
|
Fun Lovin’ Criminals - Loco + 100% Colombian + Come Find Yourself Radiohead - Pablo Honey Dog Eat Dog - All Boro Kings Special Rammstein - Live Aus Berlin Nirvana - Unplugged in New York K’s Choice - Paradise in Me Red Hot Chili Peppers - Freakey Styley + By the Way Metallica - Metallica + …and Justice For All + Load Queen - The Miracle Slayer - God Hates Us All Guns ‘n Roses - Appetite for Destruction Rage Against the Machine - Evil Empire Pearl Jam - Live on Two Legs Green Jelly - Cereal Killer Soundtrack VA - Punk-O-Rama vol. 2 Is iedereen in de lockdown zijn huis aan het leegruimen ofzo? Nog nooit zoveel leuks gescoord bij de kringloop als in de laatste paar weken… Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Wow. Als ik jouw recente aankopen zie bij de Kringloper heb ik bijna het idee dat één iemand die into rock/metal was zijn volledige CD-collectie heeft weg gedaan en dat ze daar iedere keer gedeeltes van pakken als er weer plek is om nieuwe CD's neer te zetten. Ik ga maandagochtend ook maar eens langs bij de lokale Kringloper, eindelijk weer eens tijd. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-05-2021 15:38] |
|
Planten, potten, alweer... De teller staat nu op rond de 35 planten in huis maar ik heb nog niet het gevoel dat ik om mijn planten heen hoef te lopen. Weer een zooi cacti gekocht waarvan 1 minder goed verpakt exemplaar in de kofferbak om was gevallen. Kortom. Ik heb na het uitladen een half uur lang naalden uit mijn vingers kunnen peuteren met een pincet. |
|
Flink wat te toppen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zeker geen kat in huis. We hebben hier vier katten en precies nul planten in huis, want omdat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De cactussen zijn voor in huis. Zal de kat(ten) leren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Katten zijn ook voor in huis!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat ook, desnoods opgezet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
quote: Zeker wel. 3 stuks. Ééntje heeft er ook al eens geleerd dat cactussen prikken. |
|
Bij ons werden alle planten altijd vermoord door ze. Maar we hadden geen cactussen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wat worden je volgende items? Geurkaarsen, wierook, eucalyptusthee en een biodanza abo? Edit: Oh ja, en een yogamatje? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-05-2021 16:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En Crocs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |