|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ondanks alles, sporten... Ik ben al blij als ik 5 meter normaal recht vooruit kan lopen. Maar dat ligt misschien ook wel een beetje aan de calorieën, ja. En zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rijst is toch ook carbs? En daar vreten de aziaten zich meerdere malen per dag klem aan. En dan is hier 4 sneetjes volkorenbrood tussen de middag en rijst/pasta/piepers bij het avondeten ineens een no go? Sorry, maar dat strookt naar mijn mening niet helemaal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Wij zijn bankhangende bureaujunks, terwijl de aziaten wat actiever zijn en harder werken. Ik vreet me ook stijf aan carbs, maar het mag, want enorm actieve lifestyle en snelle stofwisseling. |
|
Ik las laatst dat er mogelijk een verband is tussen eiwitinname en het verouderingsproces. Dus als 40'er is de benodigde hoeveelheid eiwitten wellicht lager dan als 20'er.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Volgens dit artikel komt het omdat ze geen tarwe eten, dat zou veel meer een dikmaker zijn dan rijst. En ze zijn er niet zo van de suikerrijke frisdranken als hier. https://www.ahealthylife.nl/hoe-blijven-aziaten-slank-hun-voedingsgewoontes-onder-de-loep/ ... hoe de hazen lopen ... |
|
Morbid Angel - Covenant. Op vinyl. Maar ik kom er zojuist achter dat ik hem al had op vinyl. Note to self: Check je LP lijst / platenkast voor je een bestelling doet. bub |
|
quote: Hehehe, na ik denk een keer of 10/15 dit meegemaakt te hebben heb ik mijn complete verzameling in Discogs gezet. Ik wil nog wel eens bij een kringloop cd’tjes meenemen om er dan thuis achter te komen dat ik sommige al had. Soms zelfs 2x. Nu even op mijn telefoon checken en de dubbelen laten liggen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb dat met tweedehands stephen king boeken, hehe. Old school lijstje gemaakt en daar een foto van gemaakt, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik had laatst Saint Vitus - V voor een tweede keer gekocht.. Bij de nieuwe uitgave zat dan wel een poster, maar toch had dat niet perse gehoeven |
|
quote: https://www.librarything.com/ Account aanmaken. Met de app de barcode op je boek scannen. Klaar. Werkt overigens ook met de meeste cd's. Altijd je lijst met plaatje erbij op zak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb discogs. En ik heb ook alles in een .txt bestand. Echter was ik in de veronderstelling dat ik Covenant dus nog niet had op vinyl. Wel de cd. Toen ik gisteren de lp in Discogs wilde invoeren stond hij er al tussen. Gekeken in de platenkast, en jawel. Daar stond de lp. Ik heb dit één keer eerder gehad met een LP van Warlord - And The Cannons of Destruction Have Begun... Dankzij dat .txt bestand (staat ook op de mobiel) is mij bovenstaand wel enkele keren voorkomen. Dat het tot nu toe 2 maal gebeurd is valt mij nog mee. bub |
|
Op DVD: Commando Conan The Barbarian Guns Of Navarone / Force 10 from Navarone (dubbel dvd) Op Blu-ray: Tenet Predator |
|
Blijft één van m'n favoriete (black) metal-albums. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Veel geblaas The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
Thuis fitness setje voor 30 euro via Aliexpress ... hoe de hazen lopen ... |
|
The Cure - Wish The Exploited - Troops of Tomorrow Nirvana - Nevermind Soundgarden - Superunknown + Louder Than Love Bullet for my Valentine - Scream, Aim, Fire + The Poison Heideroosjes - Noisy Fairytales Hole - Live Through This Silverchair - Freak Show Thunderdome 6 + 11 En een dubbel-cd van K3 voor dochterlief. Lang leve de kringloop. Nirvana had ik al maar kon ik in deze mint-conditie voor 50 cent niet laten liggen. Reserve. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Om 8:59 al toeter! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zo, mooie vangst! |
|
cd bub |
|
128g micro sd kaart voor de smart deurbel en een grasmaaier voor het gras. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
nieuwe deurbel ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, die nu hangt doet alleen nog maar rrrringgg. Verder niet meer smart, nu weer een andere, 30 euro bij de action, goede reviews. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |