|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ticketjes voor optreden van Emptiness in Botanique, op 9 april. We leven op hoop. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik denk dat de zaal leeg blijft. Zes maal een zoatmaalebruuedje. |
|
Derde afprijzing in de lokale Mediamarkt. Allemaal aan 3 euro: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
LP. bub |
|
LP bub |
|
Blu-ray's. bub |
|
0,001 kilo Bubblegum |
|
quote: Onder het bankje in het planstoen losgepulkt zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit boek: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:In Nederland hebben we gewoon coffeeshops hoor. |
|
Ah, drugz. Die pulk je niet zomaar onder het bankje in het plantsoen vandaan. Ik ben niet thuis in die scene. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Twee 28 cm titanium pannen, 16.99 per stuk bij de Aldi. Nieuwe pannen, altijd fijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hier 4 microvezeldoeken, 1 curver litermaat en een brabantia digitale keukenweegschaal. Ik wil volgend jaar naar de huishoudbeurs. |
|
quote: Ben je daar al eens geweest? NIET DOEN! Geloof mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je had hem hier zo op kunnen halen. Ik heb hem naar de kringloop gedaan. Altijd als je hem nodig hebt is net de batterij leeg en heb je geen nieuwe in huis. Ik heb weer gewoon zo'n oldskool geval. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die kleine batterijtjes koop je toch niet per stuk? Ik heb er altijd wel een stel in huis, in zo'n handige doordrukstrip. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op CD: The Ruins of Beverast - The Thule Grimoires |
|
quote:Bedankt voor het aanbod, maar ik heb er al 1. Gekocht: Santen en 2 appels. |
|
Zojuist bezorgd: Ayreon - Transitus (Earbook versie) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fabio Frizzi – The Beyond (Original Motion Picture Soundtrack) Op cassettebandje. In mooie slipcase. Gelimiteerd tot 50 stuks. bub |
|
Evergrey - Escape of the Phoenix 2LP LTD ED ORANGE BLACK MARBLED Evergrey - Monday Morning Apocalypse LP REMASTER LTD ED WHITE Evergrey - The Atlantic TS Portishead - Dummy LP Ibanez PN19-ONB - akoestische gitaar, parlor model, finish natural browned burst Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
cd's. Crippled Black Phoenix - (Mankind) The Crafty Ape Crippled Black Phoenix - White Light Generator bub |
|
Etienne Vermeersch - Nagelaten Geschriften (red. Johan Braeckman en Dirk Verhofstadt) Stephen Hawking - De Antwoorden op de Grote Vragen Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Blu-rays. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |