|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Snuffelen in een dumpstore, iew. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Met je smetvrees. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Altijd wel tof, zo'n winkels. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
2x een Motorola Moto G8 Power Lite. Na vier jaar een nieuwe phone, kan wel een keer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vloeibare boter |
|
Als ik mijn boter in de pan gooi wordt het ook wel vloeibaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Deze stolt niet in de leidingen omdat 'ie voor het verhitten ook al vloeibaar is. |
|
Dat hoort sowieso al niet in de afvoer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Twee 128 GB sd kaarten voor de telefoons, helemaal vergeten. Kan 256 GB in, maar ik vind het wel prima, met je 4k video's, hou toch op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik hoop voor je dat ie niet al te veel tegenvalt. https://www.androidplanet.nl/reviews/motorola-moto-g8-power-lite-review/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit wordt mijn zoveelste motorola telefoon en ik ben er altijd blij mee geweest. Goedkope telefoon en ik heb niet veel eisen. Zoveel bijzonders doe ik er niet mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Eigenlijk is het enige verschil de processor en de 1 versie oudere android. Persoonlijk was ik voor de normale G8 Power gegaan omdat ik altijd kies voor een Snapdragon ipv een mediatek processor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die niet lite is uit te breiden tot 512 GB en deze tot 256. Maar dat vind ik al belachelijk veel, vandaar de 128 gb sd kaart. Deze lite was uiteindelijk 20 of 25 euro goedkoper. Keer twee is een boel centjes. Ik wil gewoon een phone met een lekker groot scherm, zodat ik zonder leesbril de boel kan bekijken, hehe. Deze heeft een 6,5 inch scherm, die duurdere een 6,4. En de processor. Ach, de moto g play (5 inch) die ik nu al vier jaar heb is al 6 jaar oud. Dus deze gaat vast wel wat sneller. En verder, ik game niet op m'n phone. Of 4k videos maken of al dat gedoe. Ik bel er amper mee, lol. Ik ben er blij mee en mijn eega vast ook. Hij is trouwens blauw. Dat was nog goedkoper. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb sinds 2 jaar een Motorola One met 64 Gig opslag. Dat krijg ik al niet vol dus ik heb niet eens de moeite genomen een extra geheugenkaartje te kopen. De vrouw heeft sinds kort een Oppo A53. Ook niet duur en helemaal geen verkeerd toestel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het scherm is wel groot, de resolutie daarentegen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind persoonlijk een iets lagere resolutie helemaal geen probleem. Wat moet ik nou met een Ultra-HD-weetikhoeveel-K beeldscherm op mijn telefoon? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-05-2021 8:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@ND: Dat maakt mijn slechte ogen niet uit. @XXL: ja, idd. Ik snap het wel. Er zijn hele volksstammen die kijken series en zo op hun phone. Maar ik behoor niet tot die groep. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-05-2021 8:43] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat met die ogen idd. Je hebt vast ook de textweergave al iets groter gemaakt. Net als ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wim, als die foon aan jouw eisen voldoet is het voor jou dikke prima. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lettergrootte staat op extreem groot, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
3x fijn volkoren |
|
quote: Toch is de G8 power zaterdag as bij je favo supermarkt in de aanbieding jonguh. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-05-2021 18:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |