![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik wilde eigenlijk nog een 2e big tasty. ![]() ![]() |
|
quote:Het zijn geen frikandellen. ![]() |
|
Idd. Voor het geld voor een big tasty kan je ongeveer een miljoen frikandellen in de supermarkt kopen. "Boeren, Burgers, Buutenluu, bu-j 't leaven nog niet muu? Luuster noar een goejen raad, loop met een glimlach en niet met een spandoek oaver stroat umda-w toch allemoal vrolijk lachend noar de bliksem goat." ![]() |
|
Ja maar dan heb je geen geld meer voor mayo, curry en uien. ![]() Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
leuk zeg, weer een stelletje op ZM.. das lang geleden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
offtopic Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Van Tom met een koude frikandel? Moet dat? Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik krijg de indruk dat Toms frikandel juist lekker warm is de laatste tijd? ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Awww, lees dit nu pas. Lievvv! ![]() "Boeren, Burgers, Buutenluu, bu-j 't leaven nog niet muu? Luuster noar een goejen raad, loop met een glimlach en niet met een spandoek oaver stroat umda-w toch allemoal vrolijk lachend noar de bliksem goat." ![]() |
|
Frikos achter de huig proppen moet je ook centimeter voor centimeter leren Wim ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik mis de anal beads ![]() Maar heel leuk voor jullie dit, heel veel plezier samen ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind 1 frikandel wel zat. Maar ik ben één van de weinige, denk ik. Of was dit beeldspraak? "Boeren, Burgers, Buutenluu, bu-j 't leaven nog niet muu? Luuster noar een goejen raad, loop met een glimlach en niet met een spandoek oaver stroat umda-w toch allemoal vrolijk lachend noar de bliksem goat." ![]() |
|
Als je nog een stukje aarde wil kopen, virtuele aarde, that is. Sla uw slag. Maar wel weird. Maar misschien een goed verdienmodel. https://earth2.io/ "Boeren, Burgers, Buutenluu, bu-j 't leaven nog niet muu? Luuster noar een goejen raad, loop met een glimlach en niet met een spandoek oaver stroat umda-w toch allemoal vrolijk lachend noar de bliksem goat." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Crop Collar + leash Orange Bud Brood ![]() |
|
quote: Jij bent vroeg uit de veren ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Sportbroek van hema, tientjuhhhh. ![]() |
|
Amenra - De Doorn [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 01-07-2021 14:34] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
- 3 lage Microfoonstandaarden - 2 insertkabels - 6 Dunlop Jazz 3 Red Nylon Plectrums - 6 Dunlop Jazz 3 Black Stiffo Plectrums - 2 korte Jack Jack kabels "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
2 Tickets voor Headbangers Open Air. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |