|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
US import. bub |
|
OK. Ik zal het wel weer vragen omdat je kennelijk elke keer iets met een achterlijke nietszeggende naam koopt wat vermoedelijk alleen lokaal in Oostschubbekuttenveen bekend is: WTF ZIJN RUPKES? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor wat ik kan vinden ribbetjes. Limbabwaans voor spare ribs, denk. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-02-2021 18:13] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Van die losse die er niet uit zien maar waar wel veel vlees aan zit. Gegaard, vlees van de botten gehaald, in de wok met een sausje. Nomnomnom. |
|
Zijn het dan vleesribben. Die sommige mensen ook wel in de erwtensoep mikken? Spareribs zit, in de supermarkt, doorgaans weinig vlees aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is het nut van ribbetjes als je het vlees eraf haalt en dan in de wok gooit? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: In Limbabwe gooi je er dan meestal toch nog een pak of 3 suiker erbij? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar eten ze het vlees toch zuur? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Alle albums van Catherine Ribeiro + Alpes in een CD-boxset. Catherine Ribeiro + 2 Bis N°2 Âme debout Paix Le rat débile et l'homme des champs (Libertés?) Le temps de l'autre Passions La déboussole |
|
quote: Lekker, hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
blu-ray bub |
|
Een kilo braadsticks, polycolor haarverf nummer 83 (kersenrood) x2. |
|
quote: Ja dat dacht ik ook hoopvol toen ik dat bestelde, maar zelfs een kolibrie zou die troep te zoet vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote: Wat is er knul, zit ie niet strak genoeg? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Glimt wel erg. Wel tof als je glimrock aan het beluisteren bent. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Hij gaat over de skinny. Nee de "" gewoon omdat ik moet fietsen door de regen. |
|
Blu-ray. bub |
|
Geen onaardige film. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Inderdaad. Zojuist gezien. Prima film. Minder griezelig dan de Hammer Horror versie uit 2012, welke ik ook erg goed vind. Maar zeker sfeervol en mooi gemaakt. bub |
|
Ik zie niets, Bub. NordVPN aangeschaft, gelijk voor twee jaar, hopsakeetje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kelere, zm is nu super traag. Alleen zm eigenlijk... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zou het kunnen dat die NordVPN er iets mee te maken heeft? Bij mij werkt het zm forum zoals gewoonlijk... |
|
Denk het wel. Nu van firefox even geswitched naar chrome en daar is zm een heel stuk sneller. Weird. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |