|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een oven, Kitchenaid appeltjes groen plus bakgerei en een Nintendo Switch. Lang leve mishandeld worden in de pleegzorg! |
|
quote: Deze ochtend nog een pakketje erbij, wel weer genoeg voor eventjes... LPs Circle Of Ouroborus - Kiromantia Grafskymf - Dräpt Af Myrens Rå Death Scepter - Spiritual Metamorphosis Колдовство* = Koldovstvo (2) - Ни царя, ни бога = Ni Tsarya, Ni Boga + Circle of Ouroborus t-shirt |
|
Kringloper, op DVD (1 euro per stuk): Heavy Metal in Baghdad The Virgin Suicides |
|
Combiticket voor het Samhain-festival en optreden Mgla, Mord' A' Stigmata en Martwa Aura in Hasselt. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 17-12-2021 9:23] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Sokken. Veel sokken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
- Samsung LS27AM500 - 27 inch Full HD Smart Monitor. - Paarse winkelmandjes (De zelfde mandjes als AH heeft) omdat ik klaar ben met vouwkratjes. Tevens geweldig als wasmand omdat je dan niet handsfree de trap op hoeft te lopen of weer eens geen hand vrij hebt om een deur te openen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik heb besloten dat ding toch maar enigszins op te gaan kalefateren. Nieuwe racekuip en kuipruit gekocht. Dat moet dan ook nog een leuk kleurtje krijgen dus ik heb ook primer, lak en blanke lak besteld. Verder een zooi nieuwe boutjes. En ik doe ook maar gelijk het nodige onderhoud, nieuwe bougies, filters, blokken en olie. Kortom. Ik zal mij niet vervelen de komende tijd. Als ik er klaar mee ben mag een echte monteur dan de voorvork nog servicen, de remolie vervangen en de balhoofdlagers checken. Ook moeten er nog nieuwe banden op en moet de vering nog op mijn gewicht afgesteld worden. Misschien heb ik mij hier een beetje op verkeken... |
|
Weinig hobby's verslinden geld (en als je pech hebt, tijd) als een eigen circuitvoertuig. Voor wat het waard is: ik zou het cosmetische zelf nog even laten voor wat het is. Dan is de eerste schuiver alvast een soort van gratis. Steek het geld vooral in goede banden, remmen en schokdempers. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 23-12-2021 10:10] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hobbies kosten nou eenmaal geld. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Heb ik overwogen maar er zijn natuurlijk al de nodige schuivers mee gemaakt. Daarom zitten er al wat scheuren in de racekuip. Ook zit er mij net iets teveel ducttape op. Ik vervang het omdat dit mij afleidt. Ik ben een neuroot en tijdens het racen ga ik er dan toch op letten (of aan denken) of alles wel goed vast blijft zitten. quote: Natuurlijk, maar ik weet niet hoe goed de vorige eigenaar er voor gezorgd heeft. Dus ik doe ook maar even een berg preventief onderhoud. De eerste keer dat ik er op ga rijden is in Spanje en gelijk 3 dagen. Dus dan moet die motor gewoon helemaal in orde zijn. Ik hou niet van onaangename verrassingen, zeker niet als ik ze kan vermijden. |
|
De boodschappen voor de komende dagen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
lp's bub |
|
Een 2e Sony SRS-XB13 blauwtand speaker voor op mijn werk. Met 1 red ik het net geen werkdag en moet ik naar die kutmuziek op de radio luisteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tickets Alcatraz Eikel |
|
Een pan van Debuyer, bij een pannenkoekenwinkeltje in Orvelte. Je moet wat met de kerstdagen. Kijk, een pan: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Deksel was optioneel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik heb vast geen deksel nodig. Denk ik. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik neem aan dat dit een wok met platte bodem is zodat je geen wokring nodig hebt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hapjespan/braadpan/wok. Had al een koekenpan van dit merk, bevalt me erg goed. Langzaam maar zeker alle anti-aanbak-meuk eruit werken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op CD: Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde Miles Davis - Get Up With It |
|
quote: Groot gelijk. En als de boel aanbrandt heb je kolen voor de bbq. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hehe, na 3x fatsoenlijk inbranden glibberen deze pannen beter dan welke Tefal anti-aanbak-unit dan ook Gewoon na gebruik alleen met water afspoelen, keukenpapiertje erdoor, even opnieuw verwarmen om ervoor te zorgen dat 'ie écht droog is en klaar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Na een jaar trok ik de Polo niet meer dus toch maar een andere auto gekocht. Maar ik heb me in weten te houden! Ik heb een hele brave burgerlijke station gekocht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |