IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat staat er allemaal op het bonnetje? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-03-2021 19:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 maart 2021 19:08 schreef Negatieveling het volgende:
Dan wel eerst je momentsleutel controleren, anders houd je je OCD voor de gek.


Ze zijn gelukkig wel gekalibreerd. De rapporten zitten er bij.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-03-2021 19:56 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 19 maart 2021 19:40 schreef Snaack het volgende:
Ze zijn gelukkig wel gekalibreerd. De rapporten zitten er bij.


Laffe variant van OCD als je dat kalibratie-vodje zonder meer gelooft.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-03-2021 20:30 by Snaack Profiel van Snaack

Sterf.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-03-2021 20:35 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 19 maart 2021 20:30 schreef Snaack het volgende:
Sterf.





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-03-2021 20:36 by Snaack Profiel van Snaack

Hihi


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-03-2021 7:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd





Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2021 7:39 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Eet gezond dan heb je die troep niet nodig.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-03-2021 7:42 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Een actief mens kan niet genoeg eiwitten binnen krijgen. Niet zozeer voor spieropbouw, maar wel voor spierherstel.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 10:21 by Snaack Profiel van Snaack

Goed bezig Slechthyd. Ik moet zo'n 200g eiwit per dag binnen zien te krijgen en als vegan is dat nog een hele opgave.

Ik drink 2 van die dingen per dag, bij het ontwaken en voor het slapen gaan. Ook gelijk na een workout. En dan heb ik pas 60g binnen.

Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel bonen gegeten. Ik wist niet dat er zoveel verschillende bonen waren. Bonen ftw!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2021 10:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 20 maart 2021 7:42 schreef Slegthyd het volgende:
Een actief mens kan niet genoeg eiwitten binnen krijgen. Niet zozeer voor spieropbouw, maar wel voor spierherstel.


Hoe kom je erbij dat je deze rommel nodig hebt voor behoud van je spieren? Net zo lang "onderzoek" gedaan mbv YouTube videos en vage sites tot je vermoeden bevestigd werd?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 20-03-2021 10:25]


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 10:36 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 10:24 schreef faalhaas het volgende:
Hoe kom je erbij dat je deze rommel nodig hebt voor behoud van je spieren? Net zo lang "onderzoek" gedaan mbv YouTube videos en vage sites tot je vermoeden bevestigd werd?


We weten dat jij gezegend bent spieren te kunnen behouden en zelfs op kunt bouwen met kutopmerkingen maar normale mensen hebben gewoon eiwitten nodig hoor.

De wetenschap is het niet helemaal met elkaar eens over de hoeveelheid, dat ligt zo tussen de 1 tot 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.

Dat het lichaam eiwit nodig heeft is een feit.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2021 10:40 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 20 maart 2021 10:36 schreef Snaack het volgende:
We weten dat jij gezegend bent spieren te kunnen behouden en zelfs op kunt bouwen met kutopmerkingen maar normale mensen hebben gewoon eiwitten nodig hoor.

De wetenschap is het niet helemaal met elkaar eens over de hoeveelheid, dat ligt zo tussen de 1 tot 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.

Dat het lichaam eiwit nodig heeft is een feit.

Uiteraard heb je eiwitten nodig. Ik had het over die rommel uit een potje. Daar kun je echt prima zonder als je de juiste dingen eet.


... hoe de hazen lopen ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 10:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 10:40 schreef faalhaas het volgende:
Uiteraard heb je eiwitten nodig. Ik had het over die rommel uit een potje. Daar kun je echt prima zonder als je de juiste dingen eet.


Als omnivoor, misschien. Maar dan moet je wel echt heel scherp zijn op je dieet.

Voor mij als komkommer knager is het helaas onmogelijk, tenzij ik een kilo bonen per dag ga eten ofzo.

Ik eet me al helemaal de tering en neem ook nog 2 shakes per dag. En op trainingsdagen ook nog na een workout.

Maar goed. Ik moet 200g eiwit zien te halen en dat is echt heeeeeel veel haha.

Een shake is gewoon makkelijk.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2021 10:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Fijn leven dat van een vleesloze.


Tom vreet voor zover ik weet wel gewoon vlees dus je bent te selectief met je rechtvaardigheidspraatje.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 10:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 10:52 schreef Natural Disaster het volgende:

Tom vreet voor zover ik weet wel gewoon vlees dus je bent te selectief met je rechtvaardigheidspraatje.




Sja. Mijn bodybuildende vrienden zijn allemaal omnivoren en eten toch allemaal eiwitshakes. Een vriend van me doet het al 25 jaar en doet ook aan wedstrijden mee, dus ik denk dat hij weet wat hij doet.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2021 11:04 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 20 maart 2021 10:49 schreef Snaack het volgende:
Als omnivoor, misschien. Maar dan moet je wel echt heel scherp zijn op je dieet.

Voor mij als komkommer knager is het helaas onmogelijk, tenzij ik een kilo bonen per dag ga eten ofzo.

Ik eet me al helemaal de tering en neem ook nog 2 shakes per dag. En op trainingsdagen ook nog na een workout.

Maar goed. Ik moet 200g eiwit zien te halen en dat is echt heeeeeel veel haha.

Een shake is gewoon makkelijk.

Het is gemakkelijk en ook zwaar overrated. Goede, natuurlijke vetten zijn mijn inziens veel belangrijker. Denk aan avocado, olijven, ongebrande noten, kokos, af en toe een stukje vette vis (mocht je dat nog eten), dat soort dingen.


... hoe de hazen lopen ...


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-03-2021 11:09 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

Ook naar Harm's Whey luisteren, is goed voor je.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 20-03-2021 11:09]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 20-03-2021 11:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 maart 2021 10:57 schreef Snaack het volgende:
Sja. Mijn bodybuildende vrienden zijn allemaal omnivoren en eten toch allemaal eiwitshakes. Een vriend van me doet het al 25 jaar en doet ook aan wedstrijden mee, dus ik denk dat hij weet wat hij doet.


Ga je nou serieus een '(sub)topsporter' vergelijken met een 'lulhannes van om de hoek'? :')





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2021 11:12 by XXL Profiel van XXL

Verwarrend...

Ik hoor vegan mensen in mijn omgeving altijd zeggen dat het totaaaaaaaaal geen probleem is alle benodigde voedingsstoffen ruim voldoende binnen te krijgen.

Ik vraag me toch af:

Lullen die nou maar wat raak of is het dieet van Snaack toch wat gebrekkig?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-03-2021 11:17 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 20 maart 2021 10:24 schreef faalhaas het volgende:
Hoe kom je erbij dat je deze rommel nodig hebt voor behoud van je spieren? Net zo lang "onderzoek" gedaan mbv YouTube videos en vage sites tot je vermoeden bevestigd werd?
pa•ram•e•ter pə-răm′ĭ-tər

n. A constant in an equation that varies in other equations of the same general form, especially such a constant in the equation of a curve or surface that can be varied to represent a family of curves or surfaces.
n. One of a set of independent variables that express the coordinates of a point.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 11:19 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 11:09 schreef HierIsMike het volgende:
Ook naar Harm's Whey luisteren, is goed voor je.


Beste. Pun. Ever.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 20-03-2021 11:19 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 20 maart 2021 10:52 schreef Natural Disaster het volgende:
Tom vreet voor zover ik weet wel gewoon vlees dus je bent te selectief met je rechtvaardigheidspraatje.


Vanwege redenen moet ik het dieet aanhouden van een duuratleet. Volgens de dietiste die sowieso goed geleid (en shit) is in dergelijke materie.

Onder de 3500 calorieen betekend afvallen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 11:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 11:04 schreef faalhaas het volgende:
Het is gemakkelijk en ook zwaar overrated. Goede, natuurlijke vetten zijn mijn inziens veel belangrijker. Denk aan avocado, olijven, ongebrande noten, kokos, af en toe een stukje vette vis (mocht je dat nog eten), dat soort dingen.


Ook, Faalhaas, ook. In vroeger tijden werden vetten gezien als bron van het kwaad maar dat is tegenwoordig als gevolg van nieuwe inzichten anders.

En de carbs zijn natuurlijk ook belangrijk.

Balans. Daar gaat het om.

De meeste mensen eten echter makkelijk teveel carbs en vetten en te weinig eiwitten. Dat als direct gevolg van onze westerse eetgewoonten. We eten toch vaak brood tussen de middag en aardappelen bij het avondeten. Carbs carbs carbs, vet en 0 eiwitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-03-2021 11:24]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2021 11:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 20 maart 2021 11:12 schreef XXL het volgende:
Verwarrend...

Ik hoor vegan mensen in mijn omgeving altijd zeggen dat het totaaaaaaaaal geen probleem is alle benodigde voedingsstoffen ruim voldoende binnen te krijgen.

Ik vraag me toch af:

Lullen die nou maar wat raak of is het dieet van Snaack toch wat gebrekkig?


Onzinnige correlatie. Ik sta (normaliter) 5 keer per week in de gym (nu helaas al een tijdje niet natuurlijk..) en train op spieropbouw. Dus zijn er andere eisen aan mijn dieet dan aan dat van iemand die alleen maar op de bank zit.

Verder is het een hardnekkig fabeltje dat je als vegan automatisch alleen maar goede voedingsstoffen binnen zou krijgen. Veel vegans hebben een gezonde levensstijl, maar ze zijn niet gezond omdat ze vegan zijn. Het is dus andersom.

Ook als vegan kun je je gemakkelijk een dichtgeslibde kransslagader vreten als je dat wilt.

Sommige mensen zijn "vegan for the health". Anderen weer "vegan for the animals".

Ik ben overigens vegan for the pussy en vegan for the scenepoints

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-03-2021 11:31]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-03-2021 11:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 maart 2021 11:31 schreef Snaack het volgende:
Onzinnige correlatie. Ik sta (normaliter) 5 keer per week in de gym (nu helaas al een tijdje niet natuurlijk..) en train op spieropbouw. Dus zijn er andere eisen aan mijn dieet dan aan dat van iemand die alleen maar op de bank zit.

Verder is het een hardnekkig fabeltje dat je als vegan automatisch alleen maar goede voedingsstoffen binnen zou krijgen. Veel vegans hebben een gezonde levensstijl, maar ze zijn niet gezond omdat ze vegan zijn. Het is dus andersom.

Ook als vegan kun je je gemakkelijk een dichtgeslibde kransslagader vreten als je dat wilt.

Sommige mensen zijn "vegan for the health". Anderen weer "vegan for the animals".

Ik ben overigens vegan for the pussy en vegan for the scenepoints


Ik vroeg het me werkelijk af zonder een oordeel te willen vellen.

Ik ken er ook een aantal die redelijk fanatiek sporten. Die eten dan welliswaar geen vlees maar vreten zich bijvoorbeeld wel helemaal aan de schijt met kwark en aanverwante zaken. Verder veel rijst en groenten. En die veel te grote bekers met shakes.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen