|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
owja, gratis voetbalplaatjes. Maandag even aan de kids op het werk die alleen maar over voetbal lullen vragen of ze die sparen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat soort troep sla ik altijd vriendelijk af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Altijd meenemen. Je kunt ze ook midden in een groepje van die voetbalplaatjes schooiende kids voor AH gooien. Soms gaan ze er gewoon om vechten. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-01-2021 10:25] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor hun ogen de boel verscheuren is het leukst. |
|
Heeft U voetbalplaatjes??? Ja... en dan gewoon doorlopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jij bruut! Ik ga zo goed als nooit naar de AH, dus nee in mijn geval. Maar om nou helemaal naar de ah te gaan om dat tegen kinderen te zeggen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
LP [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 23-01-2021 16:02] bub |
|
blu ray's bub |
|
Ha, Nightbreed, die moet ik ook nog eens ergens scoren. Toffe sfeer en best originele 'monsters'. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 27-01-2021 7:28] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dan zou ik de bovenstaand blu-ray willen adviseren. Uitgebracht door Arrow video UK Het bevat de theatrical cut en de director's cut. bub |
|
Een rekelbrood en spul voor een quiche. |
|
WTF is een rekelbrood? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het klink als een soort 17-eeuws marteltuig. "Den beklaegde werde verdoordeeld tot 25 slagen van het rekelbrood of tot de dood volgt." When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: |
|
hmzzz. Ziet er gewoon uit als een brood. Ik had iets heel speciaals verwacht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als het er uitziet als een brood en Google kan maar zeven resultaten vinden voor "rekelbrood" om vervolgens de suggestie te doen dat je misschien "krekelbrood" bedoelt, kun je er donder op zeggen dat het gewoon een eenvoudig brood is. Edit!! Oók als de onderstaande afbeelding anders doet vermoeden: [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-01-2021 13:38] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Jij rekel jij! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Duitse blu-rays (met wel Engelse audio). Repulsion. Color Out of Space bub |
|
quote:Dat rekelbrood is voor paupers. Had je trouwens ook een iets kortere link? |
|
2.15 voor een brood, sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En dan blijkbaar nog pauperbrood ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ekelbrood? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Die van mij kost 3,05 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |