|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd met je Peugeot 207 SW. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sterf. |
|
Argh |
|
Een beetje vinyl erbij. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Maak het eens niet zo spannend, joh. Wat is het geworden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dacia Logan MCV? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een Porsche Taycan Cross Tourismo Turbo S. O nee. Het was een ander merk dat met een P begint. Ik heb een Peugeot 508 SW gekocht. Totaal niet waar ik in eerste instantie naar op zoek was maar ik heb mijzelf over mijn weerzin in de nabijheid van dergelijke automobielen te verkeren heen weten te zetten. Toegegeven, erg nette auto voor wènag. |
|
quote:Mooi! Goed interieur ook. Welke motorisatie erin? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En er past nog eens een marshall speakerkast achterin. Moet je eens met een aygo proberen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als die Marshall niet groter is dan een kratje bier lukt dat toch wel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik was aangenaam verrast door het interieur, erg fraai ja. Mooie klokken ook. Het panoramadak vind ik ook gaaf. Deze heeft de 1.6 turbo benzinemotor. |
|
Prachtig Mooie aankoop. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dank je. Ik ben er erg blij mee. |
|
Dat laatste is toch het belangrijkste. Wat kan jou het nou verrekken dat een ander in een Porsche op Duracells rijdt als jij hier blij mee bent? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee, daarom, en dat maakt me ook echt geen reet uit. |
|
quote: Ik had het niet over zo'n marshall versterkertje, maar een speakerkast. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je had het over een marshall speakerkast. Wel op blijven letten Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar die zijn best groot, die dingen, hoor. Misschien zijn er kleine, geen idee. Ik heb een grote. In een aygo past achterin niet één krat bier, dan moet je de bank klappen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oh was dat een Aygo waar maar een 6-pack in past? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
O, past er in die nieuwe modellen wel een krat? Ik had niet het idee dat de auto groter was geworden, meer een andere "look". "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee, lang geleden dat ik zo'n ding (bewust) gezien heb. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
vol. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |