![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een uittreksel. ![]() |
|
Nep badeendjes, een glas en fokking kawai lipbalm. ![]() ![]() |
|
![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
Ace Of Spades - 40th Anniversary. ![]() bub ![]() |
|
quote: Shiitt deze plaat wel 5000x gehoord. Enigste mh plaat die ik draai btw. 99.9% tijdens de snu snu. ![]() |
|
quote: Wat lul je allemaal mafkees. Is Bach nog van deze tijd? Redeem yourself. [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 06-07-2021 22:33] ![]() |
|
Bach (en bij uitbreiding barok) is afschuwelijk! Nadat ik de laatste worp van de Terminator-franchise ondergaan heb op Netflix (Genisys), die wanhopig alle elementen uit de eerste en tweede film opnieuw probeerde op te warmen, heb ik me de eerste aangeschaft. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
|
Bij de Kringloper, op CD, 50 cent per stuk: Jamiroquai - The Return of the Space Cowboy Moloko - Things to Make and Do ![]() |
|
|
Plakkertjes, oordopjes, water en een kast. ![]() |
|
quote: ![]() N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Je had toch al een kast? Daar ben je laatst nog uit gekomen, weet je nog? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Per abuis heb ik de verkeerde bewoording gebruikt. Hiervoor niet mijn excuses. Dit was 'm: ![]() Blijkbaar bestaat er ook een hoger model mAAAR DAT HADDEN ZE WEER NIET!!!11one ![]() |
|
Lp's. ![]() ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
Flesje water + koppie koffie. Croissants + kabanossi + rugzak + bier + wraps. Scheermesjes. ![]() |
|
met je poolse kutworst. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Je reageert altijd op andermans leven. Wanneer kunnen wij commenten op jouw leven? ![]() |
|
Je hebt echt je dag niet of wel? ![]() Maar ik koop geen poolse worst. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het feit dat je de vraag ontwijkt zegt genoeg. Ik zal er verder over ophouden. ![]() Heerlijk dagje Ijzeren Man gedaan. Voor het eerst in dik 3 jaar tijd ergens koffie gedronken die niet ontzettend vies was. ![]() Ook nog in de bosjes gepiest terwijl Billeke op de uitkijk stond. ![]() |
|
quote: Hij bedoelde 'knabbelnootjes' maar heeft een aanval van typtyfus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Waarom doen jullie dit niet gewoon op msn ofzo? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |